1.062.389

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Gyermekek, nevelők, intézmények

Pedagógiai pályaművek

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Gyakorló pedagógusok írásait olvashatjuk e könyvecskében, amely immár egy "sorozat" harmadik tagjaként üdvözölhető.
Pedagógusok vallanak mindennapi munkájukról, gondjaikról, de leginkább arról, hogy a szakirodalom felhasználásával hogyan tudják a maguk nevelési-oktatási problémáit megoldani, hogyan lehet a rájuk bízott feladatokat korszerűbb, jobb nevelési esélyeket biztosító módszerrel ellátniuk. Az óvodai előkészítőtől az általános iskolán keresztül a napközi otthonig húzódik a problémasor, érinti a tanórai, a tanórán kívüli nevelést-oktatást, szól a nevelőszülők és az iskola kapcsolatairól, a nevelői munkaközösségek feladatairól, sőt foglalkozik a vezetők "vezetési stílusával" is.
"Bármennyire szerteágazó is a kötet tematikája, szoros egységbe fűzi őket íróik szándéka, hogy ti. ötleteik elgondolásával segítsék a kevesebb gyakorlattal és kevesebb tapasztalattal rendelkező fiatal kartársaikat. Ha szándékuk visszhangra lel, tapasztalataik pedig követőkre találnak, »tollforgató«... Tovább

Fülszöveg

Gyakorló pedagógusok írásait olvashatjuk e könyvecskében, amely immár egy "sorozat" harmadik tagjaként üdvözölhető.
Pedagógusok vallanak mindennapi munkájukról, gondjaikról, de leginkább arról, hogy a szakirodalom felhasználásával hogyan tudják a maguk nevelési-oktatási problémáit megoldani, hogyan lehet a rájuk bízott feladatokat korszerűbb, jobb nevelési esélyeket biztosító módszerrel ellátniuk. Az óvodai előkészítőtől az általános iskolán keresztül a napközi otthonig húzódik a problémasor, érinti a tanórai, a tanórán kívüli nevelést-oktatást, szól a nevelőszülők és az iskola kapcsolatairól, a nevelői munkaközösségek feladatairól, sőt foglalkozik a vezetők "vezetési stílusával" is.
"Bármennyire szerteágazó is a kötet tematikája, szoros egységbe fűzi őket íróik szándéka, hogy ti. ötleteik elgondolásával segítsék a kevesebb gyakorlattal és kevesebb tapasztalattal rendelkező fiatal kartársaikat. Ha szándékuk visszhangra lel, tapasztalataik pedig követőkre találnak, »tollforgató« tevékenységük már nem volt hiábavaló - s e kötet megjelentetése is elérte a célját." Vissza

Tartalom

Előszó7
Az óvoda és az iskola néhány nevelési kérdése13
Bencze Györgyné - Gárdonyiné Kocsi Ilona: Az anyanyelvi nevelés eredményei és nehézségei a móri járás óvodáiban15
Görög Gáborné: Értékelés és önértékelés az alsó tagozatban27
Szöllősné Szeszler Anna: Közvetett ráhatás a páros munkában39
Hunyadvári István - Tóth János: A lemorzsolódás és a tanévvesztés megelőzése56
Játék, játékosság65
Bodosi Tamásné - Dr. Bóra Ferencné - Dr. Bóra Ferenc: A játék szerepe az iskolaelőkészítő foglalkozásokon67
Horváth Lászlóné: Tízéves gyermekek játéktevékenységének neveléslélektani tanulságai82
Dudás László: Játék és játékosság az irodalomórán93
Dr. Németh Ilona: A bábjáték személyiségfejlesztő és gyógyító hatása107
Az információ és az ismeretszerzés119
Pecha Bertalanné: Az alsó tagozatos tanulók hozzászoktatása az információforrások felhasználásához121
Dr. Szomor Péterné: A könyvtár információs szerepe az alsó tagozatos tanulók ismeretszerzésében130
Dr. Solymár Istvánné: Az információk szerepe az önálló ismeretszerzésben143
A gyermeknevelés tanórán és iskolán kívüli színterei153
Bihari Gyuláné: Egészséges életmódra nevelés egy fővárosi napközi otthonban155
Gulyás János: Nevelőszülőkhöz kihelyezett gyermekek és az iskola162
Kaári Sándorné: Tehetséges tanyasi gyermekek diákotthona Szegeden173
A munkaközösség tevékenysége183
Mádai Istvánné: Egy alsó tagozatos munkaközösség-vezető feljegyzései185
Németh Lajosné: Az osztályfőnöki munkaközösség nevelőmunkája iskolánkban191
Miskovics Béláné: A kisiskolák nevelőinek körzeti munkaközössége Szabolcs-Szatmár megyében202
A nevelőtestület formálása. Vezetési stílus209
Alberti Aladárné: A demokratikus vezetési stílus az óvoda napi munkájában211
Bartyik Lászlóné: Óvodai testületünk kapcsolatainak alakulása217
Bíró Lajosné: A vezetők feladatai a tantestületi közösség formálásában227
Zalka György: Tantestületem portréja235
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Gyermekek, nevelők, intézmények Gyermekek, nevelők, intézmények

A borító széle a gerincnél sérült.

Állapot:
1.740 Ft
870 ,-Ft 50
13 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Gyermekek, nevelők, intézmények Gyermekek, nevelők, intézmények Gyermekek, nevelők, intézmények

Könyvtári könyv volt. A borító és a lapélek foltosak, a borító kopott.

Állapot: Közepes
1.740 Ft
1.390 ,-Ft 20
21 pont kapható
Kosárba