Bevezetés | 1 |
A 10-15 éves gyermek, illetve serdülő élettani és lélektani jellemzői | 3 |
Labdarugásra való alkalmasság | 6 |
Arányok a képzésben | 8 |
Technika | 9 |
A technikai képzés | 9 |
Technikai tananyag 10-15 éves labdarugók részére | 13 |
Gyakorlatok zavaró ellenfél bekapcsolására | 18 |
Taktika | 51 |
A taktikai képzés | 51 |
Taktikai tananyag 10-15 éves labdarugók részére | 55 |
Taktikai gyakorlatok | 57 |
Fizikai képességek | 103 |
Képességek fejlesztésének lehetőségei 10-15 éves korban | 103 |
Az erő fejlesztése | 104 |
Erőfejlesztő gyakorlatok | 107 |
Ruganyosság fejlesztése | 139 |
Ruganyosság fejlesztő gyakorlatok | 140 |
Állóképesség fejlesztése | 150 |
Állóképesség fejlesztő gyakorlatok | 153 |
Gyorsaság fejlesztése | 161 |
Gyorsaság fejlesztő gyakorlatok | 163 |
Ügyesség fejlesztése | 178 |
Ügyesség fejlesztő gyakorlatok | 179 |
Hajlékonyság, lazaság fejlesztése | 194 |
Hajlékonyságot, lazaságot fejlesztő gyakorlatok | 194 |
A technikai, taktikai készség és a fizikai képességek komplex gyakorlatokkal történő fejlesztése | 207 |
Felkészülés az edzésre | 215 |
Az edzések hatásfokának, szinvonalának növelése segédvonalak és segédeszközök alkalmazásával | 216 |
A segédvonalak szerepe az edzésen | 216 |
Segédeszközök | 222 |
Edzések száma és a versenyzés 10-15 éves korban | 226 |
Edzésvázlatok, edzésminták | 229 |
A Központi Sportiskola tanulóin végzett felmérési adatok átlagai, és a legjobb eredmények | 282 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.