1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Gyakorlat-reflexió-innováció

Nevelési-oktatási programok részvételi alapú fejlesztése

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 140 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN: 978-963-682-885-1
Megjegyzés: Színes fotókkal, ábrákkal. További kapcsolódó személyek a tartalomjegyzékben.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


A kötet egy olyan két és féléves programfejlesztési munkafolyamatba ad betekintést, amelyben közel kétszázötven pedagógus és több mint harminc fejlesztő szakember közösen, egyenrangú partnerként vett részt. A fejlesztés során tanórán kívüli tevékenységek számára készültek nevelési-oktatási programok, melyek az egész napos iskolákban a tanórán kívüli időkeretekben zajló pedagógiai munka tervezését és megvalósítását segítik. Mindez egy olyan kutatás-fejlesztési-innovációs keretrendszerben valósult meg, ami a legmesszebbmenőkig épített az iskolákban folyó gyakorlati munkára, és ebből kiindulva fejlesztett a legkorszerűbb szakmai elvárásoknak megfelelő, más iskolák számára is átvehető, adaptálható foglalkozás leírásokat. A foglalkozás leírások mellett a nevelési-oktatási programok összes többi eleme (koncepció, tanulási-tanítási program, információhordozók, értékelési eszközök, továbbképzések, támogató rendszer) is a gyakorló szakemberek bevonásával véleményük figyelembevételével... Tovább

Fülszöveg


A kötet egy olyan két és féléves programfejlesztési munkafolyamatba ad betekintést, amelyben közel kétszázötven pedagógus és több mint harminc fejlesztő szakember közösen, egyenrangú partnerként vett részt. A fejlesztés során tanórán kívüli tevékenységek számára készültek nevelési-oktatási programok, melyek az egész napos iskolákban a tanórán kívüli időkeretekben zajló pedagógiai munka tervezését és megvalósítását segítik. Mindez egy olyan kutatás-fejlesztési-innovációs keretrendszerben valósult meg, ami a legmesszebbmenőkig épített az iskolákban folyó gyakorlati munkára, és ebből kiindulva fejlesztett a legkorszerűbb szakmai elvárásoknak megfelelő, más iskolák számára is átvehető, adaptálható foglalkozás leírásokat. A foglalkozás leírások mellett a nevelési-oktatási programok összes többi eleme (koncepció, tanulási-tanítási program, információhordozók, értékelési eszközök, továbbképzések, támogató rendszer) is a gyakorló szakemberek bevonásával véleményük figyelembevételével történt. E közös vállalkozás eredményeképp a következő nevelési-oktatási programok jöttek létre: az egész napos iskola keretprogramja az alsó és felső tagozat számára, természettudományos, komplex művészet, és gyakorlati életre nevelés programja, valamint ökoiskolai program. A programok fejlesztését a megalapozástól a fejlesztés hatásainak vizsgálatáig komplex kutatási és reflexiós, minőségbiztosítási rendszer kísérte. A fejlesztés további jellegzetessége volt, hogy a fejlesztő pedagógusok nem elszigetelten dolgoztak, hanem folyamatosan kapcsolatban álltak egymással, tanuló hálózatba szerveződve figyelemmel kísérték és ki is próbálták, véleményezték egymás munkáját. A kötet célja, hogy bemutassa a fejlesztési folyamat legfontosabb aspektusait, összefoglalja tanulságait és ezzel támpontokat adjon a jövőbeli programfejlesztések tervezőinek és végrehajtóinak. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem