A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
Mitől lett fantasztikus világsiker a Macintosh? Miért vált ennyire vonzóvá? És vajon mi kell ahhoz, hogy saját termékeinkkel, szolgáltatásainkkal hasonló sikert arassunk a piacon?
Guy Kawasaki hiteles és meggyőző történeteken keresztül mutatja be, hogy a sikerhez ma már nem elég a jó ötlet, a kiváló szakértelem és a befektetői bizalom. A versenyben ugyanis csak az győz, aki elsajátítja az elbűvölés művészetét, amely akaratlanul is megváltoztatja mások érzéseit, gondolkodásmódját, sőt még a tetteit is. Hatására az ellenségeskedés átcsap udvariasságba, az udvariasság kedvességbe, a szkeptikusokból és cinikusokból pedig hívőket varázsol.
Ezernyi kipróbált és jól bevált módszer létezik arra, hogyan tömjük tele a zsebünket még több pénzzel. Kawasaki szerint azonban az elbűvölés egészen más rugóra jár: az elbűvöléssel nem az a célunk, hogy rászedjünk másokat, és azonnal busás haszonra tegyünk szert, hanem, hogy jó érzéseket váltsunk ki. Az emberek ugyanis nehezebben változnak és...
Tovább
Fülszöveg
Mitől lett fantasztikus világsiker a Macintosh? Miért vált ennyire vonzóvá? És vajon mi kell ahhoz, hogy saját termékeinkkel, szolgáltatásainkkal hasonló sikert arassunk a piacon?
Guy Kawasaki hiteles és meggyőző történeteken keresztül mutatja be, hogy a sikerhez ma már nem elég a jó ötlet, a kiváló szakértelem és a befektetői bizalom. A versenyben ugyanis csak az győz, aki elsajátítja az elbűvölés művészetét, amely akaratlanul is megváltoztatja mások érzéseit, gondolkodásmódját, sőt még a tetteit is. Hatására az ellenségeskedés átcsap udvariasságba, az udvariasság kedvességbe, a szkeptikusokból és cinikusokból pedig hívőket varázsol.
Ezernyi kipróbált és jól bevált módszer létezik arra, hogyan tömjük tele a zsebünket még több pénzzel. Kawasaki szerint azonban az elbűvölés egészen más rugóra jár: az elbűvöléssel nem az a célunk, hogy rászedjünk másokat, és azonnal busás haszonra tegyünk szert, hanem, hogy jó érzéseket váltsunk ki. Az emberek ugyanis nehezebben változnak és változtatnak, mint gondolnánk. Mindegy, mivel akarjuk jobbá tenni a világot, nem fognak sorba állni az ajtónk előtt. Sőt minél zseniálisabb a termékünk és szolgáltatásunk, annál nehezebb lehet elfogadtatni, mert éppen attól fantasztikus, hogy nagyon különbözik a szokásostól. Ilyenkor segít az elbűvölés Kawasaki-féle eszköztára, amelyből könnyen elsajátítható például az:
» hogyan válhatunk elbűvölőkké;
» hogyan vezessük be elbűvölő termékeinket és szolgáltatásainkat;
» hogyan győzzük le az ellenállást;
» hogyan tartsuk fenn a rajongást;
» hogyan alkalmazzunk behatoló és vonzó eszközöket;
» hogyan bűvöljük el alkalmazottaikat vagy éppen főnökünket;
» hogyan álljunk ellen a megtévesztő elbűvölésnek.
Vissza
Tartalom
BEVEZETÉS 13
Így kezdtem 13
Útiterv 16
Indulás! 20
1. FEJEZET: MIÉRT ELBŰVÖLÉS? 21
Mi az, hogy elbűvölés? 21
Mikor van szükség elbűvölésre? 22
Hogyan gondolkodnak az emberek? 24
Hol húzzuk meg a határvonalat? 25
Példák és útmutató a könyv használatához 27
Személyes történetek 29
ERIC DAWSON TÖRTÉNETE 30
2. FEJEZET: HOGYAN LEGYÜNK SZERETETRE MÉLTÓAK? 31
Legyenek nevetőráncaink! 31
Arany középút az öltözködésben 33
Tökéletesítsük a kézfogásunkat! 34
Találjuk meg a megfelelő szavakat! 36
Fogadjuk el az embereket! 37
Kerüljünk közelebb! 38
Ne kényszerítsük rá másokra a saját értékrendünket! 40
Hódoljunk nyíltan a szenvedélyeinknek! 41
Keressünk közös szenvedélyeket! 42
Teremtsünk kölcsönösen előnyös helyzeteket! 44
Tartsuk be a káromkodás szabályait! 45
Mondjunk először mindenre igent! 48
FRAN SHEA TÖRTÉNETE 49
3. FEJEZET: HOGYAN LEGYÜNK MEGBÍZHATÓAK? 51
Bízzunk az emberekben! 51
Legyünk mensch-ek! 52
Fedjük fel az érdekeinket! 54
Adakozzunk belső indíttatásból! 55
Legyen meg a kellő tudásunk és szakértelmünk! 56
Legyünk jelen! 57
Süssünk nagyobb tortát! 58
Mindenkit a maga módján bűvöljünk el! 59
Pozicionáljuk magunkat! 60
Legyünk hősök! 62
TONY MORGAN TÖRTÉNETE 63
4. FEJEZET: HOGYAN KÉSZÜLJÜNK FEL? 65
Tegyünk valami nagyszerűt! 65
Végezzünk élveboncolást! 68
Készüljünk fel a sikerre! 69
Legyünk rövidek, egyszerűek és könnyen emészthetők! 71
Bontsuk le a korlátokat! 74
Adjunk meg egy alapértelmezett opciót! 77
Tűzzünk ki célokat! 78
Írjunk ellenőrzőlistát! 79
MIKE STEVENS TÖRTÉNETE 80
5. FEJEZET: MILYEN LEGYEN A BEVEZETÉS? 83
Meséljünk el egy történetet! 83
Vonjuk be az embereket! 85
Adjunk lehetőséget a kipróbálásra! 89
Addig üssük a vasat, amíg meleg! 90
Szórjunk el minél több magot! 90
Kérdezzük meg az embereket, mit fognak tenni! 92
Csökkentsük a választási lehetőségek számát! 93
Növeljük a választási lehetőségek számát! 94
Az érdemi információkra fókuszáljunk! 95
Először sokat kérjünk, aztán keveset! 96
Legyen meg az első követőnk! 98
MATT MAURER TÖRTÉNETE 99
6. FEJEZET: HOGYAN GYŐZZÜK LE AZ ELLENÁLLÁST? 101
Derítsük ki az ellenállás okát! 101
Szolgáltassunk társadalmi bizonyítékot! 103
Keltsük a „mindenütt jelenvalóság" érzetét! 106
Keltsük a „ritkaság" érzetét! 107
Mutassuk meg a varázslatot! 109
Keressünk egy példát! 110
Törekedjünk a megegyezésre! 113
Támaszkodjunk a már bevált ötletekre! 115
Címkézzünk! 116
Bízzunk az adatok erejében! 117
Kérjünk szívességet! 120
Bűvöljünk el minden befolyásolót! 121
Áztassuk el a konkurenciát! 124
Tegyük rá a kezünket a haptikus érzékelésre! 125
Jusson eszünkbe Charlie! 126
RICHARD FAWAL TÖRTÉNETE 127
7. FEJEZET: MITŐL LESZ TARTÓS AZ ELBŰVÖLÉS? 129
Törekedjünk az internalizációra! 129
Különítsük el a hívőket! 131
Hagyjuk a megoldást másra! 132
Alkalmazzunk saját módszereket! 133
Viszonozzunk önzetlenül! 135
Erősítsük az elkötelezettséget és a következetességet! 137
Építsünk fel egy ökoszisztémát! 139
Diverzifikáljuk a csapatot! 144
Bátorítsuk a terjesztést! 146
CHRIS ANTHONY TÖRTÉNETE 147
8. FEJEZET: HOGYAN ALKALMAZZUNK
BEHATOLÓ ESZKÖZÖKET? 148
Általános irányelvek 148
Prezentáció 152
Email 161
Twitter 164
GARR REYNOLDS TÖRTÉNETE 172
9. FEJEZET: HOGYAN ALKALMAZZUNK
BEVONZÓ ESZKÖZÖKET? 174
Honlapok és blogok 174
Facebook 178
Linkedln 182
YouTube 185
Gondolkodjunk japán módra! 190
MERYL K. EVANS TÖRTÉNETE 192
10. FEJEZET: HOGYAN BŰVÖLJÜK EL
AZ ALKALMAZOTTAINKAT? 194
Motiváljunk! 194
Hatalmazzuk fel a kollégákat, hogy jót cselekedjenek! 196
Legyünk szigorúbbak önmagunkkal! 197
Előbb a saját hibáinkat korrigáljuk! 197
Tűrjünk összeszorított foggal! 198
Ne kérjünk olyat, amit mi sem tennénk meg! 200
Ünnepeljük meg a sikert! 201
Fogadjuk fel az ördög ügyvédjét! 202
Hallgassunk Bob bátyóra! 203
Mondjuk meg, hogy kellenek nekünk! 205
Ne feledkezzünk meg az önkéntesekről! 205
MILENE LAUBE DUTRA TÖRTÉNETE 207
11. FEJEZET: HOGYAN BŰVÖLJÜK EL A FŐNÖKÖT? 209
Tüntessük fel jó színben! 209
Dobjunk el mindent, ha a főnök kér valamit! 210
ígérjünk kevesebbet, teljesítsünk többet! 211
Kérjünk visszajelzést mielőbb! 212
Mutassuk meg a fejlődésünket! 212
Kössünk barátságokat! 213
Kérjünk mentorálást! 214
A rossz híreket mielőbb közöljük! 215
DAVID STOCKWELL TÖRTÉNETE 216
12. FEJEZET: HOGYAN ÁLLJUNK ELLEN
AZ ELBŰVÖLÉSNEK? 218
Kerüljük a csábító helyzeteket! 218
Gondolkodjunk hosszú távon! 219
Legyünk tisztában a saját korlátainkkal! 220
Fenntartásokkal kezeljük az információkat,
az adatokat és a szakértőket! 221
Ne dőljünk be egyetlen példának! 222
Szálljunk szembe a tömeggel! 223
Kövessük nyomon korábbi döntéseinket! 225
Hagyjuk magunkat elbűvölni - egy kicsit! 226
Írjunk ellenőrzőlistát! 226
KRUSKA TIBOR TÖRTÉNETE 227
UTÓSZÓ 229
GUY REÁLIS ELBŰVÖLÉSI
ALKALMASSÁGI TESZTJE (GREAT) 231
A KAWASAKI-FÉLE FECSKEFARKÚ PILLANGÓ 237
VÉGSZÓ 244
KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS 245
VÁLOGATOTT IRODALOM 247
JEGYZETEK 250
NÉV- ÉS TÁRGYMUTATÓ 259
×Close
Elbűvölés
Guy Kawasaki
Guy Kawasaki műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Guy Kawasaki könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.