A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Grundlagen der Werbung

Anzeigen, Flugblätter, Prospekte, Direktwerbung, Plakate, Hörfunk-Spots

Szerző

Kiadó: Ueberreuter
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 100 oldal
Sorozatcím: Manager Magazin-New Business Line
Kötetszám: 36
Nyelv: Német  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 3-901260-60-9
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Ohne professionell gemachte Werbung ist man heutzutage in keinem Bereich des Geschaftslebens mehr konkurrenzfahig. Der Autor, selbst ein „altér Hase" mit langjahriger Erfahrung, vermittelt in pragnanter Form einen Uberblick über Grundbegriffe sowie alle wesentlicben Bereiche der Werbung. - Ein Buch für den taglichen Gebrauch.

Tartalom


Vissza

Wolfgang J. Nalepka

Wolfgang J. Nalepka műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Wolfgang J. Nalepka könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Grundlagen der Werbung Grundlagen der Werbung Grundlagen der Werbung
Állapot:
1.980 Ft
690,-Ft 50 30
5 pont kapható
Kosárba
30% garantált kedvezmény!