kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Typotex Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 471 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 23 cm x 16 cm |
ISBN: | 963-954-852-9 |
Köszönetnyilvánítás | 11 |
Bevezetés | 13 |
Első beszélgetés | |
Miért tanítunk az iskolában matematikát? | 17 |
Második beszélgetés | |
Mit (is) lehet a matematikán szeretni? | 39 |
Harmadik beszélgetés | |
Miért érdemes iskolába járni? | 59 |
Negyedik beszélgetés | |
Mit tanítsunk? | 83 |
Ötödik beszélgetés | |
Mi a szerepe az algoritmusok és a típusfeladatok tanításának? | 101 |
Hatodik beszélgetés | |
Hogyan fejleszthetjük a különféle gondolkodásmódokat? | 129 |
Hetedik beszélgetés | |
Kell-e különleges adottság ahhoz, hogy valaki értse a matematikát? | 161 |
Nyolcadik beszélgetés | |
Mi a megértés szerepe a matematika tanulása során? | 185 |
Kilencedik beszélgetés | |
Hogyan "katalizálható" a tanuló fejlődése? | 219 |
Tizedik beszélgetés | |
A matematikatanár | 253 |
Tizenegyedik beszélgetés | |
A tanár tervező munkája | 271 |
Tizenkettedik beszélgetés | |
Kell-e könyv a matematikatanításhoz? | 297 |
Tizenharmadik beszélgetés | |
Szükségünk van-e a tanulói munkaeszközökre és demonstrációs eszközökre? | 317 |
Tizenegyedik beszélgetés | |
Mi a fejtörők, a tréfás feladatok, a trükkök és a játék tanítási értéke? | 353 |
Tizenötödik beszélgetés | |
Miért értékelünk? Mit értékeljünk? | 373 |
Tizenhatodik beszélgetés | |
Mi az anyanyelv szerepe a matematikai gondolkodás fejlesztésében? | 397 |
Tizenhetedik beszélgetés | |
Milyen is a "magyar" matematikatanítás? | 423 |
Tizennyolcadik beszélgetés | |
Mi a matematikadidaktikai kutatások szerepe? | 453 |
Név- és tárgymutató | 467 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.