Előszó
Kedves Uram!
A Gentleman Magazine első lapszáma a nyár folyamán bejárta Magyarországot és magával vitte az egykor volt gentleman lét mai, modern megfogalmazását.
A Gentleman Club és a gentleman...
Tovább
Előszó
Kedves Uram!
A Gentleman Magazine első lapszáma a nyár folyamán bejárta Magyarországot és magával vitte az egykor volt gentleman lét mai, modern megfogalmazását.
A Gentleman Club és a gentleman Business Club első rendezvénye - melyet június elején tartottunk a sárvári Spirit Hotelben - egyedülálló volt a maga nemében, híven tükrözte a magazin szellemiségét.
Örülünk, hogy nem csak a lap, hanem küldetésének üzenete - a gentleman tulajdonságok felélesztése és ápolása - is lejutott mindenkihez.
Ezen felbátorodva léptünk tovább a Gentleman Magazine missziójának teljesítésében: elindítottuk a Gentleman Codex könyvsorozatot. Az első kötet megírására, mely a helyes viselkedésről szól, Schiffer Miklóst kértük fel, és olvasóink, a magazin ajándékaként, máris a kezükben tarthatják.
Nagyon kellemes meglepetés volt számunkra, hogy nem csak Magyarországon, hanem külföldön is elismeréssel nyilatkoztak a Gentleman Magazine-ról. Olyannyira, hogy számos világmárka tisztelte meg szerkesztőségünket az együttműködésével. Az őszi férfi divatot bemutató fotóanyagunkhoz többek között a Louis Vuitton, a Gucci, az Armani, a Dolce & Gabbana, az Yves Saint Laurent is küldött olyan termékeket, amelyek a magyar piacon nincsenek jelen.
A Gentleman Magazine 2010 őszi lapszámát a bornak szenteltük. Olvasóinknak bemutatunk 100 kiemelkedő magyar Borembert, és felkutattuk a bor és kultúra szerteágazó, szoros kapcsolatát. Tettük mindezt hármas jelszavunk szellemében: minőség, esztétikum, eredetiség.
Olvassák minőségi írásainkat, gyönyörködjenek esztétikus fotóinkban, és élvezzék eredeti ötleteinket!
Vissza