kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
Oldalszám: | 255 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Megjelent 1000 példányban. Tankönyvi szám: 9843. |
Bevezetés. A gondolkodás feltételei, formái és törvényei | 3 |
Kísérleti osztály | |
A kísérleti osztály tanulói | 17 |
A munkával nevelés | 18 |
Átmeneti osztály | |
Az átmeneti osztály tanulói | 20 |
A munkával nevelés | 20 |
A fonémák kialalkítása | 21 |
A szógyűjtés | 31 |
Az egyeztetés | 37 |
Az általánosítás megindítása | 40 |
A színtáblák használata | 41 |
Egyes kifejezések megtanítása | 41 |
A mondatalkotás előkészítése | 41 |
A tanítási órák beosztása | 44 |
Óravázlatok | 45 |
Követelmények az átmeneti osztály végén | 60 |
Előkészítő osztály | |
Az előkészítő osztály tanulói | 62 |
A munkával nevelés | 62 |
A szógyűjtés | 63 |
Az eseménykép | 64 |
Az egyeztetés menete | 67 |
A kérdezés | 68 |
A fogalom kiépítésének további menete | 70 |
A mondatalkotás | 73 |
A viszonyítás tanítása | 76 |
Az analóg képsorozatok használata | 80 |
A ténymegállapító ítéleteket tartalmazó mondatok | 83 |
A tőmondatok | 83 |
Egybővítményes mondatok | 84 |
A névszói állítmányú mondatok | 85 |
A mondatsablonok további gyakorlása | 88 |
Egyéb tennivalók | 92 |
Az idő fogalmának kialakítása | 92 |
A színek megtanítása | 96 |
Számjelző | 97 |
Óravázlatok | 98 |
Követelmények az előkészítő osztály végén | 112 |
I. osztály | |
Az I. osztály tanulói | 113 |
Az I. osztály beszédtanításának tárgykörei | 114 |
Munkával nevelés | 116 |
A szókincs bővítése | 116 |
A melléknevek tanítása | 118 |
A többesszám tanítása | 119 |
Egyeztetés az I. osztályban | 121 |
A kérdezés | 121 |
A fogalmak csoportosítása | 122 |
A mondatalkotás | 122 |
A viszonyítás | 123 |
A tulajdonságjelző | 125 |
Az egybővítményes mondatok | 126 |
Kétbővítményes mondatok | 129 |
Az összetett mondatok alkotásának megindítása | 134 |
Az igekötőkről | 136 |
A mondatlánc | 137 |
A tananyag elvégzése | 139 |
Egyéb tennivalók | 141 |
Óravázlatok | 146 |
Követelmények az I. osztály végén | 150 |
A II. osztály | |
A II. osztály tanulói | 151 |
A II. osztály feladatai | 152 |
A II. osztály ismeretanyaga | 152 |
Az ismeretszerzés módja | 153 |
A szógyűjtésről | 156 |
A képességek fejlesztése | 158 |
A gondolkodás fejlesztése | 161 |
Az anyag rögzítésének módjai | 172 |
A tanév eredményei. Beszédvizsgálat | 173 |
Óravázlatok | 174 |
A III. osztály | |
A III. osztály feladatai | 178 |
Az ismeretanyag | 179 |
Az ismeretszerzés módja | 180 |
Az érdeklődés biztosítása | 181 |
A sikerérzés biztosítása | 182 |
A szógyűjtésről | 183 |
Az események tagolása | 184 |
A dramatizálás | 184 |
A gondolkodás fejlesztése | 186 |
Az anyag rögzítésének módjai | 196 |
A tanév eredményei, beszédvizsgálat | 199 |
Óravázlatok | 199 |
A IV. osztály | |
A IV. osztály feladatai | 203 |
A IV. osztály ismeretanyaga | 203 |
Az ismeretszerzés módja | 204 |
Eseménysorok tagolása | 206 |
A következmények levonása | 207 |
A gondolkodás fejlesztése | 208 |
A kérdezés továbbfejlesztése | 217 |
Az anyag rögzítésének módjai | 222 |
A tanév eredményei. Beszédvizsgálat | 223 |
Óravázlatok | 223 |
Az V. osztály | |
Az V. osztály tanulói, feladatai, ismeretanyaga | 227 |
Az ismeretszerzés módja | 229 |
A gondolkodás fejlesztése: vizsgáló szempontok gyűjtése, a vázlat, a cím, feladatmegoldások, a bizonyítás és a cáfolás, a kérdezés továbbfejlesztése, eseménytagolás | 230 |
A tananyag rögzítése. Az ismétlés | 243 |
A tanév eredményei. Beszédvizsgálat | 244 |
Óravázlatok | 245 |
Megjegyzések | 249 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.