1.067.325

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing pszichológia szöveggyűjtemény

Szerző
Pécs
Kiadó: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék
Kiadás helye: Pécs
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 200 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 30 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Green, P. E. - Tull, D. S.: Döntés-előkésítés a marketingben (Motivációkutatás) KJK 1971.
Ernest Dichter: A dolgok rejtett rendje - In: Reklámpszichológia (válogatott tanulmányok), KJK 1974.
Fónai Imre: Az involvement alapkategóriái. Marketing & Menedzsment 1996/3.
Berth, R.: Az emberi szükségletek befolyásolása a reklámtevékenységgel - In: Reklámpszichológia (válogatott tanulmányok), KJK 1974.
Garai László: A racionalizáló lény. Valóság 1977/7.
Pratkanis, A. - Aronson, E.: A rábeszélőgép. Ab Ovo 1992.
Itten, J.: A színek művészete (részletek) Park 1990.
Pease, A.: Testbeszédek (részletek) Park 1990.
Bruner, G. C.: Zene, hangulat, marketing (válogatott cikkek) BKE Marketing tanszék 1993.
Móricz Éva: Reklámpszichológia (A pszichológia és reklám kapcsolata ma), KIT 1991.
Irodalomjegyzék
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem