1.063.182

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Gamification - Az üzleti játékok forradalmasítása

Játékosítás a piaci verseny leküzdésére

Szerző
Fordító
Miskolc
Kiadó: Z-Press Kiadó Kft.
Kiadás helye: Miskolc
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 243 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-9493-69-8
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér illusztrációval.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Egy sor olyan változás következett be a demográfia, a technológia és az üzleti verseny terén, melynek eredményeképp a kisvállalatok, akárcsak a nonprofit és kormányzati cégek is egyre inkább a játék irányába fordulnak, mert ez válik a szervezeteik gyökeres újra feltalálásának módszerévé. Magukhoz kötik a vevőket úgy, ahogy még sohasem, kihasználják a munkaerőben rejlő lehetőségeket, és keresztülvisznek innovációkat, ahogyan akárcsak egy évtizede is jószerivel lehetetlennek tűnt. Felismerték, hogy az üzleti célokhoz erejük az intelligencia, a motiváció és - ez a legkritikusabb - közösségeik elkötelezettségének összehangolásában rejlik. Ezt az elképzelést hívják gamifikációnak (gamification, játékosítás) - ez a tervezési koncepciók játékokból való átemelését, hűségprogramokat és viselkedés-közgazdaságtani módszerek használatát jelenti. A gamifikáció elsöprő sikere - ahogyan a könyv bemutatja majd - egy központi elképzelésben rejlik, ami az utóbbi fél évszázad szinte minden más üzleti... Tovább

Fülszöveg

Egy sor olyan változás következett be a demográfia, a technológia és az üzleti verseny terén, melynek eredményeképp a kisvállalatok, akárcsak a nonprofit és kormányzati cégek is egyre inkább a játék irányába fordulnak, mert ez válik a szervezeteik gyökeres újra feltalálásának módszerévé. Magukhoz kötik a vevőket úgy, ahogy még sohasem, kihasználják a munkaerőben rejlő lehetőségeket, és keresztülvisznek innovációkat, ahogyan akárcsak egy évtizede is jószerivel lehetetlennek tűnt. Felismerték, hogy az üzleti célokhoz erejük az intelligencia, a motiváció és - ez a legkritikusabb - közösségeik elkötelezettségének összehangolásában rejlik. Ezt az elképzelést hívják gamifikációnak (gamification, játékosítás) - ez a tervezési koncepciók játékokból való átemelését, hűségprogramokat és viselkedés-közgazdaságtani módszerek használatát jelenti. A gamifikáció elsöprő sikere - ahogyan a könyv bemutatja majd - egy központi elképzelésben rejlik, ami az utóbbi fél évszázad szinte minden más üzleti stratégiai könyvéből hiányzik: a dolgozók és a vásárlók ragaszkodása nélkül a legjobban lefektetett stratégia és taktika is kudarcra van ítélve. Egy üzletben a sikerünk azon múlik, hogy elnyerjük és fenntartjuk a vásárlóink és vevőink érdeklődését. A gamifikáció nyújtja a legjobb eszközöket, amelyeket az emberiség feltalált az emberek kötődésének megteremtésére és fenntartására. íme egy használatra kész stratégiai útmutató, tele ragyogó ötletekkel és elkerülendő csapdák leírásával. Ha be akar szállni a játékba, itt megtalálja a módját. Ha győzni akar. Vissza

Tartalom

Ajánlás a magyar kiadáshoz 7
Köszönetnyilvánítás 9
Áss mélyebbre a Gamification Revolution alkalmazással 11
Bevezetés 13
Gamifikáld az olvasásod 20
ELSŐ RÉSZ
A gamifikáció mint nyertes stratégia
1. A forradalom gamifikálása 23
2. A gamifikáció mint nyerő vállalati stratégia 45
3. A stratégiai folyamat gamifikálása 63
MÁSODIK RÉSZ
Elkötelezni a csapatod és eredményeket elérni
4. A csoport teljesítményének felpörgetése 83
5. Az alkalmazotti innováció fellobbantása 101
6. Újragondolni a toborzást, a képzést és a fejlesztést 119
7. A személyzet egészségbe és jólétbe kergetése 143
HARMADIK RÉSZ
Összekapcsolni, elkötelezni és befolyásolni a fogyasztói bázist
8. Legyőzni a fogyasztói zajt 165
9. A hosszú távú vevői elkötelezettség fenntartása 189
10. Innováció a tömegek erejével (crowdsourcing) 211
11. Összegzés 231
Gamifikáld az olvasásod - válaszok 239
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem