Fülszöveg
E könyv rendhagyó módon született, ugyanis megelőztek az ötlettel - Gál István versenyzőtársai kerestek meg, hogy szeretnék főnöküknek kifejezni hálájukat. A köszönet ilyen megnyilvánulása egyenlőre nem túl gyakori a hazai autósportban, valószínűleg ez a könyv nyitja a sort. Meg is lepődtem a felkérésen, hiszen jó magyar szokás szerint a sikeres embereknek nálunk jobbára az irigyei sorakoznak, és csak ritkán akadnak hódolói, tisztelői, akik még életében emléket állítanak neki. Utóbbiak ötletéből és szándékából született sorozatunk nyolcadik kötete.
Baba neve fogalom a sportág hazai történetében. Húszévesen kötött házasságot az autósporttal. A 70-es években legendás kárókockás tetejű fekete Zsigulijával debütált, de kevés olyan márka van, mellyel ne versenyzett volna már raliban, hegyi versenye, ralikrosszban vagy terepraliban. Ma ez utóbbi számára a legkedvesebb, 2004-ben itt érte el hetedik abszolút bajnoki címét. Jó pár éve saját fejlesztésű G. Baba Protójával versenyez. Barátok...
Tovább
Fülszöveg
E könyv rendhagyó módon született, ugyanis megelőztek az ötlettel - Gál István versenyzőtársai kerestek meg, hogy szeretnék főnöküknek kifejezni hálájukat. A köszönet ilyen megnyilvánulása egyenlőre nem túl gyakori a hazai autósportban, valószínűleg ez a könyv nyitja a sort. Meg is lepődtem a felkérésen, hiszen jó magyar szokás szerint a sikeres embereknek nálunk jobbára az irigyei sorakoznak, és csak ritkán akadnak hódolói, tisztelői, akik még életében emléket állítanak neki. Utóbbiak ötletéből és szándékából született sorozatunk nyolcadik kötete.
Baba neve fogalom a sportág hazai történetében. Húszévesen kötött házasságot az autósporttal. A 70-es években legendás kárókockás tetejű fekete Zsigulijával debütált, de kevés olyan márka van, mellyel ne versenyzett volna már raliban, hegyi versenye, ralikrosszban vagy terepraliban. Ma ez utóbbi számára a legkedvesebb, 2004-ben itt érte el hetedik abszolút bajnoki címét. Jó pár éve saját fejlesztésű G. Baba Protójával versenyez. Barátok és ellenfelek lesik árgus szemekkel az immár harmadik generációs Proto születését, újszerű technikai megoldásait.
Társai szerint Gál Baba nem könnyű ember, kemény akaratú, maximalista, fantasztikus, szigorú, mégis megbocsátó. Korát meghazudtolóan friss és ambiciózus konstruktőr, nem ismer lehetetlent, amit megálmodik, tűzön-vizen keresztülviszi. Vélhetőleg így lesz ez nagy álmával kapcsolatban is - a saját konstrukciójú G. Baba Protóval indulni szeretne a Párizs-Dakaron.
Harmincéves autóversenyzői, és hajdanán a Ferjáncz Rallye Teamben szerzett tízéves szervizes tapasztalatával, barátokkal, segítőtársakkal körülvéve ugyan miért ne sikerülhetne neki?
Legyen ez a könyv is egy cseppnyi segítség!
Vissza