1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Gál Baba

Riportkönyv

Szerző
Pécs
Kiadó: Alexandra Kiadó
Kiadás helye: Pécs
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 176 oldal
Sorozatcím: Autóversenyzők mesélték...
Kötetszám: 8
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 13 cm
ISBN: 963-368-983-X
Megjegyzés: Színes és fekete-fehér fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

E könyv rendhagyó módon született, ugyanis megelőztek az ötlettel - Gál István versenyzőtársai kerestek meg, hogy szeretnék főnöküknek kifejezni hálájukat. A köszönet ilyen megnyilvánulása egyenlőre nem túl gyakori a hazai autósportban, valószínűleg ez a könyv nyitja a sort. Meg is lepődtem a felkérésen, hiszen jó magyar szokás szerint a sikeres embereknek nálunk jobbára az irigyei sorakoznak, és csak ritkán akadnak hódolói, tisztelői, akik még életében emléket állítanak neki. Utóbbiak ötletéből és szándékából született sorozatunk nyolcadik kötete.
Baba neve fogalom a sportág hazai történetében. Húszévesen kötött házasságot az autósporttal. A 70-es években legendás kárókockás tetejű fekete Zsigulijával debütált, de kevés olyan márka van, mellyel ne versenyzett volna már raliban, hegyi versenye, ralikrosszban vagy terepraliban. Ma ez utóbbi számára a legkedvesebb, 2004-ben itt érte el hetedik abszolút bajnoki címét. Jó pár éve saját fejlesztésű G. Baba Protójával versenyez. Barátok... Tovább

Fülszöveg

E könyv rendhagyó módon született, ugyanis megelőztek az ötlettel - Gál István versenyzőtársai kerestek meg, hogy szeretnék főnöküknek kifejezni hálájukat. A köszönet ilyen megnyilvánulása egyenlőre nem túl gyakori a hazai autósportban, valószínűleg ez a könyv nyitja a sort. Meg is lepődtem a felkérésen, hiszen jó magyar szokás szerint a sikeres embereknek nálunk jobbára az irigyei sorakoznak, és csak ritkán akadnak hódolói, tisztelői, akik még életében emléket állítanak neki. Utóbbiak ötletéből és szándékából született sorozatunk nyolcadik kötete.
Baba neve fogalom a sportág hazai történetében. Húszévesen kötött házasságot az autósporttal. A 70-es években legendás kárókockás tetejű fekete Zsigulijával debütált, de kevés olyan márka van, mellyel ne versenyzett volna már raliban, hegyi versenye, ralikrosszban vagy terepraliban. Ma ez utóbbi számára a legkedvesebb, 2004-ben itt érte el hetedik abszolút bajnoki címét. Jó pár éve saját fejlesztésű G. Baba Protójával versenyez. Barátok és ellenfelek lesik árgus szemekkel az immár harmadik generációs Proto születését, újszerű technikai megoldásait.
Társai szerint Gál Baba nem könnyű ember, kemény akaratú, maximalista, fantasztikus, szigorú, mégis megbocsátó. Korát meghazudtolóan friss és ambiciózus konstruktőr, nem ismer lehetetlent, amit megálmodik, tűzön-vizen keresztülviszi. Vélhetőleg így lesz ez nagy álmával kapcsolatban is - a saját konstrukciójú G. Baba Protóval indulni szeretne a Párizs-Dakaron.
Harmincéves autóversenyzői, és hajdanán a Ferjáncz Rallye Teamben szerzett tízéves szervizes tapasztalatával, barátokkal, segítőtársakkal körülvéve ugyan miért ne sikerülhetne neki?
Legyen ez a könyv is egy cseppnyi segítség! Vissza

Tartalom

Előszó 9
Első fejezet Baba-mese 13
Második fejezet Gál-Margó és az R17 Gordini 30
Margó György - egy navigátor
emlékei 35
Harmadik fejezet Magyar Tereprali Bajnokság 38
Negyedik fejezet Melyik autót vezettem
legszívesebben? 45
Ötödik fejezet Art Off Road Motorsport
Egyesület 52
Hatodik fejezet G. Baba 5.0 T3, EVO 1-2-3 58
Hetedik fejezet Italian Baja 82
Nyolcadik fejezet Párizs-Dakar 86
Kilencedik fejezet András fiamról 95
A feleség 98
Tizedik fejezet Oroszlán Tibor 104
Tizenegyedik fejezet Léhi Sándor - szervizfőnök 127
Szilágyi Irén - Inci, Léhi
Sándor élettársa 138
Tizenkettedik fejezet Dudás Kokó - egykori
versenyző- és szerviztárs 139
Tizenharmadik fejezet Babáról a többiek 145
Selmeczi György - tereprali
alapító 145
Bradács Gábor - szerelő 146
Farkas László - forgácsolómester 148
Gréti 152
Őri Péter - szerelő 152
Zsiák István - szerelő 155
Gál András - a kis Baba 156
Tizennegyedik fejezet Lukács András - versenyző
(e könyv producere) 158
Ferke Viktor - navigátor 166
Tizenötödik fejezet A Kardos-tanyai depóban 173
Murczin Zsolt - pilóta 174
Szabó Győző - színész,
navigátor 175
Zelkó Zoltán - pilóta 176
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem