Fülszöveg
A FUNKY BUSINESS-ben Kjell A. Nordström és Jonas Ridderstrále az üzleti világ új kiáltványát fogalmazzák meg. Felejtsd el, ami eddig volt! - ez a jövő kiindulópontja a szervezetek és a vezetők számára. Valamennyien szabadságra vagyunk kárhoztatva. Nem bízhatjuk a jövő társadalmának megértését politikusokra és vezérigazgatókra. A funky jövő megkezdődött és most minden rajtad múlik. A Funky Business alapkönyv azok számára, akik meg akarják tanulni az új gazdaság nyelvét és receptjeit. A Funky Business ritka egyéni, informatív és ellenállhatatlanul funky perspektívából mutatja be az új világrendet. Izgalmas olvasmány, amely nem engedi az olvasót érdektelennek maradni. Tom Peters (management guru), Skandinávia gyakori látogatója
A rock and roll lázadásának egy darabját hozzák a nemzetközi nyelvet beszélők körébe. Nordstrom és Ridderstrále üdítő változást jelentenek. The (London) Times
Nordström és Ridderstrále üzenete üdítően képviseli a másságot az öltönyös világban. Business Life...
Tovább
Fülszöveg
A FUNKY BUSINESS-ben Kjell A. Nordström és Jonas Ridderstrále az üzleti világ új kiáltványát fogalmazzák meg. Felejtsd el, ami eddig volt! - ez a jövő kiindulópontja a szervezetek és a vezetők számára. Valamennyien szabadságra vagyunk kárhoztatva. Nem bízhatjuk a jövő társadalmának megértését politikusokra és vezérigazgatókra. A funky jövő megkezdődött és most minden rajtad múlik. A Funky Business alapkönyv azok számára, akik meg akarják tanulni az új gazdaság nyelvét és receptjeit. A Funky Business ritka egyéni, informatív és ellenállhatatlanul funky perspektívából mutatja be az új világrendet. Izgalmas olvasmány, amely nem engedi az olvasót érdektelennek maradni. Tom Peters (management guru), Skandinávia gyakori látogatója
A rock and roll lázadásának egy darabját hozzák a nemzetközi nyelvet beszélők körébe. Nordstrom és Ridderstrále üdítő változást jelentenek. The (London) Times
Nordström és Ridderstrále üzenete üdítően képviseli a másságot az öltönyös világban. Business Life Magaziné, amely az első öt közé sorolja a szerzőpárost az üzleti tanácsadók nemzetközi listáján
Még elhiszed nekik, hogy az üzlet manapság csupán rock and roll! Across the Board Magazine
Nordström és Ridderstrále megkülönböztetően európai hangot képviselnek, szemben az érdektelen semmitmondással, ami ma a kínálatot jellemzi. The Freethinker's A to Z, (a szabadgondolkodók ABC-je), amely a szerzőpárost az üzleti korszellem meghatározó formálóiként említi
A Funky Business azt bizonyítja, hogy az agy a legerősebb adu és az emberek jelentik a cégek igazi versenyelőnyét. Pontos érvekkel, lefegyverzően írott mű. Jan Carlzon, (svéd kutató, szolgáltatási szakértő, Skandinavian Airlines)
A Funky Business nem egy hagyományos menedzsment könyv és a szerzők nem hagyományos kutatók a Stockholm School of Economics-nál. Ez bizonyára szerepet játszik abban, hogy oly népszerűek vállalati döntéshozói körökben és állandóan kapják a meghívásokat előadni. Svenska Dagbladet, (a legnagyobb példányszámú svéd napilap)
A FUNKY BUSINESS azt tárja elénk, hogy ma az üzletmenet egészen más, mint korábban. Manapság a tehetség táncoltatja a tőkét. A forradalmian új helyzet az, hogy a mindössze 1300 gramm súlyú valami, az agyunk, a kulcs a jövőhöz. Funky idők Felejtsd el a régi világ rendjét és szabályait! Felejtsd el, amit tegnap tudtál! A versenyképesség kulcsa, hogy mások legyünk. ...s egyre inkább abból származik a különbözőségünk, hogy miként gondolkodunk, nem pedig abból, hogy milyen szervezet áll mögöttünk. A funky ereje Technológiánk, intézményeink és értékeink meggyengültek és - átalakulóban vannak. Ez a triász, a változás egymással összefüggő és egymásra is komoly befolyást gyakorló hajtóereje! hozták létre a globális falut, annak mozgalmas változásait, törzseit és új lehetőségeit. Igyekszünk kevesebb kötöttséggel élni az életünket és egy kevésbé agyonszabályozott világot teremteni gyermekeink számára. Akár tetszik, akár nem, szabadságra vagyunk kárhoztatva, a választás szabadságára. Funky falu Ezek a hajtóerők egy bizarr, ezer szálon összekapcsolt világot hoztak létre. Megváltoztatják a társadalom működési módját, a társas viselkedés, elvárásaink és kapcsolataink egész rendszere szeizmikus változásokon megy keresztül. Amint a bőség válik az élet és az üzlet meghatározó elemévé, a társadalom törzsi kapcsolatok mentén alakítja ki új formáit és viszonyait s csak azok maradnak talpon, akik egyedi megoldásokra képesek. Funky Rt. A második színtér, ahol napjaink drámai változásai érzékelhetők, a vállalatok világa. A vállalatok tegnapi önelégültsége mára bizonytalansághoz és félelemhez vezetett. Vajon miben különböznek a most kialakuló szervezetek az eltűnőben lévőktől? légy funky! Mit ígér mindez az elbizonytalanodott emberiség számára? Az emberek a változások zűrzavara közepette is a megértés, a magyarázat, a szükséges szakértelem, sőt a fejlődés reménye után kutatnak. Miként tudsz tehát vezetni másokat és miként tudod irányítani saját életedet? Ez a funky érzés Mit kell tenned ma és holnap, hogy sikeres légy ebben az új világban? Alberto Alessi, a konyhai formatervezés sztárja, már ezt teszi. Steve Jobs, a Dell Computernél, ugyancsak. Richárd Branson, a Virgin vállalatbirodalom tulajdonosa, detto. No meg Jorma Ollila, Helsinkiben, a Nokiánál. Ők valamennyien kihasználják az utolsó tabut: érzésekkel és fantáziával húznak el a versenyben. Légy te is kész beszállni az érzelmes kereskedelembe!
Vissza