1.063.261

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Fogyasztói magatartástrendek

Új fogyasztói csoportok

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 259 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 963-05-8330-5
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal és ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


Alapvető tévedés azt hinni, hogy a kötelező olvasmányok időszaka az iskoláskor elmúltával befejeződik. Vannak művek, amelyeket nem a tanárok, nem az egyetemi oktatók egyértelmű „biztatására" kell elolvasni. E körbe tartozik Dr. Törőcsik Mária legújabb munkája is. A könyvet csak azoknak „kötelező" megismerniük, akiknek mindennapos szakmai tevékenységük, egzisztenciális érdekük kapcsolódik a fogyasztó mély és sokoldalú megismeréséhez. Nekik az elsők között kell tudniuk arról, hogy a célcsoportjaik életkörülményei, értékrendjei, életstílus-jegyei stb. hogyan változnak.
A gazdaság minden területén erősödő verseny ugyanis igen gyorsan „kiszavazza" azokat, akik nem vagy nem eléggé, netán nem elég sebesen tájékozódnak jelenlegi és jövőbeni vásárlóikról. A fogyasztói trendkutatás technikáiba, eredményeibe való bepillantás viszont kiváló lehetőséget nyújt ahhoz, hogy termékeinket, szolgáltatásainkat igazán vonzóvá tegyük, mondjuk az „élménykereső csajok", az „ökospiritiszták", az immár... Tovább

Fülszöveg


Alapvető tévedés azt hinni, hogy a kötelező olvasmányok időszaka az iskoláskor elmúltával befejeződik. Vannak művek, amelyeket nem a tanárok, nem az egyetemi oktatók egyértelmű „biztatására" kell elolvasni. E körbe tartozik Dr. Törőcsik Mária legújabb munkája is. A könyvet csak azoknak „kötelező" megismerniük, akiknek mindennapos szakmai tevékenységük, egzisztenciális érdekük kapcsolódik a fogyasztó mély és sokoldalú megismeréséhez. Nekik az elsők között kell tudniuk arról, hogy a célcsoportjaik életkörülményei, értékrendjei, életstílus-jegyei stb. hogyan változnak.
A gazdaság minden területén erősödő verseny ugyanis igen gyorsan „kiszavazza" azokat, akik nem vagy nem eléggé, netán nem elég sebesen tájékozódnak jelenlegi és jövőbeni vásárlóikról. A fogyasztói trendkutatás technikáiba, eredményeibe való bepillantás viszont kiváló lehetőséget nyújt ahhoz, hogy termékeinket, szolgáltatásainkat igazán vonzóvá tegyük, mondjuk az „élménykereső csajok", az „ökospiritiszták", az immár „reklámeszközként működő férfitestek tulajdonosai" vagy éppen a „rezignált szenior szinglik" számára.
E tanulságos könyv nem drága. A könyvespolcról, íróasztalról való hiánya viszont az lehet!
Dr. Serényi János, a McCann-Erickson Budapest reklámügynökség
ügyvezető igazgatója Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Törőcsik Mária

Törőcsik Mária műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Törőcsik Mária könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem