1.062.833

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Fejezetek a motivációkutatásból

Szerző
Budapest
Kiadó: Gondolat Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 301 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-9610-45-3
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


A motiváció a viselkedés és a cselekvés hátterére, mozgatórugóira vonatkozó gyűjtőfogalom, amely magában foglal minden viselkedésre és szervezett aktivitásra késztető külső és belső tényezőt.
A motivációkutatás fontosabb kérdései a következők: Milyen szerepe van a kultúrának és az örökletes tényezőknek a motiváció fejlődésében? Melyek a motívumtanulás alapvető formái? Miként színezik a különböző motívumok és érzelmek a racionális viselkedést? Milyen idegrendszeri központok felelősek a motivált viselkedés irányításáért? Melyek a sajátosan humán motívumok?
A pszichológiai motivációkutatás eredményei, azok gyakorlati felhasználása napjaink fogyasztói kultúrájában és életünk minden területén jelentős szerepet játszanak. Gondoljunk csak a marketingre, a reklámra, a szervezeti kultúrára vagy a választások idején felerősödő politikai kommunikációra. A kötet hét fejezete a motivációkutatással kapcsolatos releváns kérdésköröket mutatja be, a teljesség igénye nélkül. Bár a kötet... Tovább

Fülszöveg


A motiváció a viselkedés és a cselekvés hátterére, mozgatórugóira vonatkozó gyűjtőfogalom, amely magában foglal minden viselkedésre és szervezett aktivitásra késztető külső és belső tényezőt.
A motivációkutatás fontosabb kérdései a következők: Milyen szerepe van a kultúrának és az örökletes tényezőknek a motiváció fejlődésében? Melyek a motívumtanulás alapvető formái? Miként színezik a különböző motívumok és érzelmek a racionális viselkedést? Milyen idegrendszeri központok felelősek a motivált viselkedés irányításáért? Melyek a sajátosan humán motívumok?
A pszichológiai motivációkutatás eredményei, azok gyakorlati felhasználása napjaink fogyasztói kultúrájában és életünk minden területén jelentős szerepet játszanak. Gondoljunk csak a marketingre, a reklámra, a szervezeti kultúrára vagy a választások idején felerősödő politikai kommunikációra. A kötet hét fejezete a motivációkutatással kapcsolatos releváns kérdésköröket mutatja be, a teljesség igénye nélkül. Bár a kötet valamiféle motivációkutatási mozaikként is felfogható, az egyes fejezetek bizonyos mértékig egymásra épülő logikai sorrendet követnek, tehát az olvasásban ajánlatos a fejezetek sorrendiségét követni. Olvasásuk remélhetően nem csak a pszichológia tanulmányozásával elkötelezetten foglalkozók számára nyújt érdekes szellemi kalandot. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Fodor László

Fodor László műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Fodor László könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem