1.059.328

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Fenegyerekek munkában

Miért mindig a legeredetibb elmék a nyerők?

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 239 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 978-963-9686-33-5
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Fenegyerekek?
Az üzleti gépezet legértékesebb fogaskerekei. Sikeres és eredeti elmék, akik nem pusztán jobbak vagy sikeresebbek akarnak lenni másoknál, hanem másként akarnak jobbak és sikeresebbek lenni. Így aztán sokkal jobbak és sikeresebbek lesznek másoknál.

Mi a titkuk?
Talán az, hogy a megszokott pályákról letérve egyedüliként haladnak előre a saját maguk által teremtett új terepen.

Az egyedi eseteket a többivel összehasonlíthatatlannak, különlegesnek, sőt különlegesen kívánatosnak értékeli a fogyasztó - az a fogyasztó, akinek elege van az egymásra hasonlító termékek és szolgáltatások tömegéradatából, s aki emiatt egyre fogékonyabb az igazán újra. Az újdonságok az új iránti fogékonyságot testesítik meg, a tömegből való kiválás szándéka, a kreativitás jelképei.

A fenegyerekek módszerei újra és újra felvillantják az esélyt: léteznek még ki nem használt ötletek, vannak még tartalékok az üzlet világában! Van még mivel megbénítani a konkurenciát, elvarázsolni a... Tovább

Fülszöveg

Fenegyerekek?
Az üzleti gépezet legértékesebb fogaskerekei. Sikeres és eredeti elmék, akik nem pusztán jobbak vagy sikeresebbek akarnak lenni másoknál, hanem másként akarnak jobbak és sikeresebbek lenni. Így aztán sokkal jobbak és sikeresebbek lesznek másoknál.

Mi a titkuk?
Talán az, hogy a megszokott pályákról letérve egyedüliként haladnak előre a saját maguk által teremtett új terepen.

Az egyedi eseteket a többivel összehasonlíthatatlannak, különlegesnek, sőt különlegesen kívánatosnak értékeli a fogyasztó - az a fogyasztó, akinek elege van az egymásra hasonlító termékek és szolgáltatások tömegéradatából, s aki emiatt egyre fogékonyabb az igazán újra. Az újdonságok az új iránti fogékonyságot testesítik meg, a tömegből való kiválás szándéka, a kreativitás jelképei.

A fenegyerekek módszerei újra és újra felvillantják az esélyt: léteznek még ki nem használt ötletek, vannak még tartalékok az üzlet világában! Van még mivel megbénítani a konkurenciát, elvarázsolni a fogyasztókat - csak a megfelelő tehetséggel rendelkező ötletgyárost kell hozzá megtalálnunk. Vissza

Tartalom

Előszó - Fenegyerekek, avagy Mavericks11
Bevezetés - A maverickígéret13
A verseny újragondolása17
Nem csupán egy cég, egy ügy: stratégia mint képviselet19
Ön milyen ideákért áll ki?
Folytathat-e Ön versengő-agresszív üzletpolitikát, ha riválisainak stratégiai magas labdát ad fel?
Csatornaváltás: a hálózat, amely megváltoztatta a televíziót
A verseny és következményei: formabontók, diplomaták, valamint az üzleti beszéd új módja39
Lehetünk-e anélkül provokatívak, hogy ellenreakciót provokálnánk ki?
Miért fejlesztik ki a saját versenyszótárukat a stratégiai innovátorok?
Céltudatos győzelem: az értékorientált reklámügynökség, amely kőbe vési meggyőződését
Mavericküzenetek 1: stratégiánk értékelése55
Miért nem működik az "én is"? - lényegi kérdések arról, hogyan versenyez Ön, és hogyan a vállalata
Az innováció újrafeltalálása61
Határtalan ötletek: miért nem olyan okos senki, mint mindenki?63
Miként győzzünk meg kitűnő embereket arról, hogy ha már nem nekünk dolgoznak, legalább velünk dolgozzanak?
Miért van szükség fej fej melletti versenyre fundamentális együttműködés esetén?
Heuréka! Miként inspirálta egy mindenre nyitott vezető a végső internetes aranylázat?
Innováció Rt.: a nyílt forráskód eléri az üzleti világot81
Kiképezték Önt a nyíltforráskód-modellű üzletre?
Miért, hogy az alsó vezetők "naponta hülyén jönnek be?"
Szellemi erő lentről felfelé: miként teremtette meg a kreativitás új modelljét egy százhetven éves cégóriás?
Mavericküzenetek 2: vállalkozásunk nyílt szemléletűvé tétele103
Megosztott elmék: az open-source vezetés tervezési elvei
Újra kapcsolatot létesítünk a fogyasztókkal111
Az érték eladásától az érték megosztásáig: lépjünk túl a túlterhelés korán113
Ha jók a termékei, miért oly boldogtalanok a vevői?
Miként csináljunk halott üzletből kultuszmárkát?
"A mi vevőnk a mi kategóriánk" - a kiskereskedő, aki identitásérzést ad el
Apró gesztusok, nagy jelzések: kitűnő stratégiák, amelyekkel kitűnünk a tömegből135
Ott árul, ahol a vevői vannak, versenytársai pedig nem?
Meleg és trutyis: hogyan lett Howard Stern a világ legvalószínűtlenebb játékmackóügynöke?
Miért az a vég a nyerő, amelynek a legokosabbak a vevői?
Mavericküzenetek 3: kapcsolatépítés a vevőkkel153
Márkaügyek: a marketing új építőkockái a menőknél
A munka újratervezése161
A cég, amelyet vezet, működjön úgy, mintha számítanának az emberek163
Képes-e Ön arra, hogy az Önt megilletőnél több elsőrangú tehetséget vonzzon a szakterületén?
Miként találhat meg nagy embereket, akik nem keresik Önt?
A verseny jellegének kiépítése: miért engedi szabadjára a világ legbarátságosabb légitársasága alkalmazottai közt a "harcos szellemet"?
Emberek és teljesítmények: sztárok, rendszerek és jól működő munkahelyek187
A vezetés első törvénye: "Sztárok nem dolgoznak idiótáknak"
Hogyan lesznek szabadúszó ügynökök csapatmunkások?
A bürokráciától a ragadokráciáig: a katyvasz munkahely megannyi előnye
Macericküzenetek 4: hogy a munkatársak képességei érvényesülhessenek211
Alkalmazási teszt: éppoly műgonddal tervezi meg munkahelyét, mint a piacát?
Jegyzetek219
Köszönetnyilvánítás229
Név- és tárgymutató231
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Fenegyerekek munkában
Állapot:
2.940 ,-Ft
24 pont kapható
Kosárba