kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Magyar Népfőiskolai Társaság-Nemzeti Felnőttképzési Intézet |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
Oldalszám: | 571 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 23 cm x 16 cm |
ISBN: | 963-86375-5-2 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
Előszó | 7 |
Az európai oktatási és képzési rendszerek célkitűzéseihez kapcsolódó munkaprogram | 9 |
Útmutató az első fejezethez | 10 |
Az európai oktatási és képzési rendszerek célkitűzéseihez kapcsolódó részletes munkaprogram | 17 |
Oktatás és képzés 2010. A reformok sürgőssége a Lisszaboni stratégia sikeréért | 42 |
A képzés és oktatás fejlesztési indikátorai és zsinórmértékei | 72 |
A minőség területének feltérképzése | 74 |
Az egész életen át tartó tanulás minőségi mutatói | 80 |
Az EU csatlakozásra való felkészülés | 85 |
Mobilitás és európai együttműködés | 95 |
A felnőttképzés beruházás fejlesztése | 102 |
Az élethosszig tartó tanulás finanszíroszásának rendszerszerű megközelítése | 110 |
Az oktatásra és képzésre vonatkoztatható törvényszerűségek | 151 |
A felnőttképzés és az élethosszig tartó tanulás-finanszírozás fejlesztésével foglalkozó legfontosabb dokumentumok | 165 |
Ajánlások az alapkészség-fejlesztésről | 167 |
Megbízható alapkészségeket mindenkinek | 167 |
A kulcskompetenciák területei | 174 |
Az informális tanulás a közösségben | 182 |
A nem-formális és informális tanulás elismerése | 197 |
A demokratikus állampolgárságra képzés | 200 |
Nyilatkozat a felnőttképzésben részt vevők jogairól | 205 |
A dialógus és konzultáció kultúrájának további erősítséért | 209 |
Európai foglalkoztatás-fejlesztési politikai és felnőttképzés - A foglalkoztatási irányelvek pillérei | 211 |
A kompetenciák meghatározása és osztályozása | 215 |
Szakképzettségek és kompetenciák meghatározása, értékelése és elismerése | 244 |
A vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról | 258 |
Europass | 261 |
Élethosszig tartó tanulás Európában: a mindenki számára hozzáférhető képzés céljainak és az V. CONFITEA ajánlásainak megvalósítása | 262 |
"A művelődés hete - a tanulás ünnepe", az élethosszig tartó tanulás társadalmi elismertetésének eszköze | 266 |
A Világbank ajánlásai az élethosszig tartó tanulás fejlesztéséről | 268 |
Bolognai Nyilatkozat | 274 |
Az európai oktatási és képzési programok | 277 |
Útmutató a második fejezethez | 278 |
A közösségi oktatási és képzési programok új generációja 2006 után | 279 |
Az európai oktatási és képzési programok 2006 után | 283 |
A Strukturális Alapok és az Európai Szociális Alap | 293 |
Aktuális pályázati információs források | 306 |
A tanulás piactere - a nemzetközi együttműködés tapasztalatai | 310 |
Információforrások a felnőttképzési intézményekről és szervezetekről | 349 |
Útmutató a harmadik fejezethez | 350 |
Az európai együttműködés információs forrásai és intézményei | 351 |
Magyar szervezetek az élethosszig tartó tanulás és az európai együttműködés terén | 360 |
Szakterületi intézmények, szervezetek Európában | 367 |
Gyakorlati segédeszközök a nemzetközi felnőttképzési együttműködésében | 391 |
Útmutató a negyedik fejezethez | 392 |
Minőségbiztosítás - Értékelési és önértékelési segédeszközök a felnőttképzésben | 394 |
Minőség, hatékonyság, gazdaságosság | |
Javaslatok a felnőttképzési akkreditáció és értékelés törvényi bevezetéséhez | 432 |
Az élethosszig tartó tanulás monitorizálása | 439 |
Egységes európai curriculum vitae (CV) formátum | 455 |
Segédanyag az európai projektmenedzsmenthez | 458 |
Az élehtosszig tartó tanulás legfontosabb kulcsszavai | 523 |
Angol-magyar felnőttképzési kisszótár | 541 |
Szakirodalmi források magyar és angol nyelven | 559 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.