1.062.452

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Fejlesztő Pedagógia 1992/3-4.

Pedagógiai szakfolyóirat - A beszéd fejlesztésének fonológiai alapjairól/Csak az iskola lehet "iskola"?/A szín és a személyiség

Budapest
Kiadó: Logo-Press BT.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 116 oldal
Sorozatcím: Fejlesztő Pedagógia
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Subosits István: A beszéd fejlesztésének fonológiai alapjairól3
Főzy Krisztian - Vecsey Katalin: A beszédtechnika helyzete és szükségessége a felsőoktatásban7
Dr. Balázs Boglárka: A mutációról10
Vékássy László: A logopédiai relaxáció felső foka: a szándékformulás gyakorlat12
Aszmann Anna: Iskolás gyermekek egészségmagatartása. Egy nemzetközi felmérés tanulságai15
Változások időszaka a Bárdos Lajos Általános Iskolában (II. rész)24
Merényi György: A szín és a személyiség; elméleti ismeretek; pedagógiai gyakorlatok30
Szabó Ágnes: Híradás egy megyei rajzpályázatról és kiállításról32
Dr. Farmosi István: A mozgásfejlődési biszociális összetevői34
Dr. Csajka Imre: A pedagógiai képességfejlesztés néhány lehetséges módja a képzőintézmények testnevelésében37
Király Tibor: Az alsótagozatosa testnevelés futásgyakorlatainak elemzése39
B. Méhes Vera: A korai olvasás és írás tanulásáról46
Bakó Gyöngyi - Bárdossy Ildikó - Sztanáné Babits Edit: Csak az iskola lehet "iskola"? A New Yorki Város mint Iskola (City as School)52
Tóth Istvánné: A zalaegerszegi Gyógypedagógiai Fejlesztő, Tanácsadó és Továbbképzési Központ54
Dr. Simon Gáborné: Halmozottan, súlyosan fogyatékos gyermekek a Habilitációs Napköziben56
Mátéfy Lászlóné - Nánássy Annunciáta: A szenvedélybetegségek megelőzését célzó modellkísérlet tapasztalati egy budapesti kisegító iskolában59
Kristóf Péter: Dráma? Pedagógia?64
Móka János: Drámapedagógia, mint személyiségformáló eszköz az enyhe fokban értelmi fogyatékos gyermekek körében67
Dr. Kozéki Béla - Dr. Berghammer Rita: Személyiségfejlesztés a családban és az iskolában. A nemi identitás hétköznapi gondjai (Fülbevalós fiúk és katonás lányok)72
Gőbel Orsolya: Várjatok engem is! Hiszek a mozdulatok gyógyító hatásában74
Dr. Marton Károly: Pedagógiai elméletünk és gyakorlatunk dillemái?!76
Dr. Bóra Ferenc: Vélemények a kaposvári kísérleti neveléstan programjáról78
Dr. Demeter Katalin: Pszichológia a tanteremben. A teljesítményingadozásról81
Páldiné Janocha Mária: Az iskolapszichológusok helyzete Franciaországban83
Laczkó Mária: Általános iskolások kifejezőkészségének vizsgálatáról85
Dr. Fajcsárné Papp Emőke: Heurisztikus módszer és rajztagozatos képzés összekapcsolásának tapasztalatai a miskolci Kaffka Margit Áltanos Iskolában87
Hopka Lajosné: Fejlesztő program a tanító kezében89
Szerető Dánielné: Egy alsótagozatos szobrász feljegyzései92
Könyvismertetés: Dr. Stollár Jánosné: A hivatásos beszéd hangtechnikája, A kecskeméti Tanítóképző Főiskola kiadása, 1991.93
Rendhagyó híradás a gyógypedagógia területéről94
Dr. Zsoldos Márta - Asztalos Zsófia: Hallási fogyatékosok pályaválasztásáról egy pályaelőítélet vizsgálat tükrében97
Dr. Csányi Yvonne: A beszéd-nyelvtanulási zavarok diagnózisára épített terápia tervezése és végrehajtása hallássérülteknél100
Ványi Ágnes: Logopédusi gondolatok az óvodai idegennyelv-oktatásról104
Kőrösné Dr. Mikis Márta: A számítógép alkalmazása a halláskárosult gyermekek anyanyelvoktatásában107
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem