kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Logo-Press BT. |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 116 oldal |
Sorozatcím: | Fejlesztő Pedagógia |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 29 cm x 21 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Fekete-fehér illusztrációkkal. |
Subosits István: A beszéd fejlesztésének fonológiai alapjairól | 3 |
Főzy Krisztian - Vecsey Katalin: A beszédtechnika helyzete és szükségessége a felsőoktatásban | 7 |
Dr. Balázs Boglárka: A mutációról | 10 |
Vékássy László: A logopédiai relaxáció felső foka: a szándékformulás gyakorlat | 12 |
Aszmann Anna: Iskolás gyermekek egészségmagatartása. Egy nemzetközi felmérés tanulságai | 15 |
Változások időszaka a Bárdos Lajos Általános Iskolában (II. rész) | 24 |
Merényi György: A szín és a személyiség; elméleti ismeretek; pedagógiai gyakorlatok | 30 |
Szabó Ágnes: Híradás egy megyei rajzpályázatról és kiállításról | 32 |
Dr. Farmosi István: A mozgásfejlődési biszociális összetevői | 34 |
Dr. Csajka Imre: A pedagógiai képességfejlesztés néhány lehetséges módja a képzőintézmények testnevelésében | 37 |
Király Tibor: Az alsótagozatosa testnevelés futásgyakorlatainak elemzése | 39 |
B. Méhes Vera: A korai olvasás és írás tanulásáról | 46 |
Bakó Gyöngyi - Bárdossy Ildikó - Sztanáné Babits Edit: Csak az iskola lehet "iskola"? A New Yorki Város mint Iskola (City as School) | 52 |
Tóth Istvánné: A zalaegerszegi Gyógypedagógiai Fejlesztő, Tanácsadó és Továbbképzési Központ | 54 |
Dr. Simon Gáborné: Halmozottan, súlyosan fogyatékos gyermekek a Habilitációs Napköziben | 56 |
Mátéfy Lászlóné - Nánássy Annunciáta: A szenvedélybetegségek megelőzését célzó modellkísérlet tapasztalati egy budapesti kisegító iskolában | 59 |
Kristóf Péter: Dráma? Pedagógia? | 64 |
Móka János: Drámapedagógia, mint személyiségformáló eszköz az enyhe fokban értelmi fogyatékos gyermekek körében | 67 |
Dr. Kozéki Béla - Dr. Berghammer Rita: Személyiségfejlesztés a családban és az iskolában. A nemi identitás hétköznapi gondjai (Fülbevalós fiúk és katonás lányok) | 72 |
Gőbel Orsolya: Várjatok engem is! Hiszek a mozdulatok gyógyító hatásában | 74 |
Dr. Marton Károly: Pedagógiai elméletünk és gyakorlatunk dillemái?! | 76 |
Dr. Bóra Ferenc: Vélemények a kaposvári kísérleti neveléstan programjáról | 78 |
Dr. Demeter Katalin: Pszichológia a tanteremben. A teljesítményingadozásról | 81 |
Páldiné Janocha Mária: Az iskolapszichológusok helyzete Franciaországban | 83 |
Laczkó Mária: Általános iskolások kifejezőkészségének vizsgálatáról | 85 |
Dr. Fajcsárné Papp Emőke: Heurisztikus módszer és rajztagozatos képzés összekapcsolásának tapasztalatai a miskolci Kaffka Margit Áltanos Iskolában | 87 |
Hopka Lajosné: Fejlesztő program a tanító kezében | 89 |
Szerető Dánielné: Egy alsótagozatos szobrász feljegyzései | 92 |
Könyvismertetés: Dr. Stollár Jánosné: A hivatásos beszéd hangtechnikája, A kecskeméti Tanítóképző Főiskola kiadása, 1991. | 93 |
Rendhagyó híradás a gyógypedagógia területéről | 94 |
Dr. Zsoldos Márta - Asztalos Zsófia: Hallási fogyatékosok pályaválasztásáról egy pályaelőítélet vizsgálat tükrében | 97 |
Dr. Csányi Yvonne: A beszéd-nyelvtanulási zavarok diagnózisára épített terápia tervezése és végrehajtása hallássérülteknél | 100 |
Ványi Ágnes: Logopédusi gondolatok az óvodai idegennyelv-oktatásról | 104 |
Kőrösné Dr. Mikis Márta: A számítógép alkalmazása a halláskárosult gyermekek anyanyelvoktatásában | 107 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.