1.067.942

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Fejezetek a középiskolai matematika tanítás módszertanából II.

Kézirat/Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar

Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Tankönyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 89 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN:
Megjegyzés: Kézirat. Változatlan utánnyomás. Megjelent 165 példányban, 69 fekete-fehér ábrával. Tankönyvi szám: J3-620.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:

"Ebben a fejezetben a sík és a tér pontjaira definiált hasonlósági transzformáció középiskolai tanítását elemezzük. Megvizsgáljuk azt, hogy a címben megjelölt tárgykör... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:

"Ebben a fejezetben a sík és a tér pontjaira definiált hasonlósági transzformáció középiskolai tanítását elemezzük. Megvizsgáljuk azt, hogy a címben megjelölt tárgykör tanításakor milyen didaktikai problémák merülhetnek fel. Példákat mutatunk arra, hogy a hasonlóságot milyen típusú feladatok megoldására alkalmazhatjuk. Közben szeretnénk rámutatni arra is, hogy a tanulók feladatmegoldásaiban a szigorúság milyen fokát célszerű kialakítani. Útmutatást adunk a tárgyalt anyag szakkörben való elmélyítéséhez is.
A középiskolában előforduló geometriai transzformációk áttekintéséről azonban még most lemondunk. Célszerű ezzel egy későbbi fejezetben foglalkozni, amikor az affinitás tanításáról lesz szó.
A hasonlóság tanítása módszertani oldalról nézve, nehéz feladat. A teljes tárgyalásra törekvő tanár számára kényes kérdések merülnek fel." Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem