1.063.223

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Játszd el a teknőcöt!

Informatika-oktatás/Segédkönyv tanítóknak az informatika oktatásához - 1-2. osztály

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Pest Megyei Pedagógiai Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 79 oldal
Sorozatcím: Pedagógiai Műhely
Kötetszám: 9
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-01-9694-8
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az elmúlt tíz év eredményeit tekintve óriási technikai fejlődésnek lehetünk tanúi. Különösen az elektronikai ipar ontja az újdonságokat. szinte napról napra születnek újabb és újabb technikai... Tovább

Előszó

Az elmúlt tíz év eredményeit tekintve óriási technikai fejlődésnek lehetünk tanúi. Különösen az elektronikai ipar ontja az újdonságokat. szinte napról napra születnek újabb és újabb technikai eszközök, melyek lehetővé teszik, hogy életünk, munkánk könnyebb, tartalmasabb legyen. Távoli földrészekről műhold segítségével egyenes adásban nézhetjük a sportközvetítéseket. Levelet, rajzot, ábrát másodpercek alatt messzi országokba küldhetünk. Irodákban, (sőt, már a lakásokban) elhelyezett terminálról azonnal tájékoztatást kapunk érdeklődésünkre a repülőgépek, vonatok indulásáról, meg is rendelhetjük a jegyeket. Egyre gyakoribb, hogy a gyártási folyamat monoton vagy nehéz részeit robot végzi. Az áruház pénztárosainak munkáját, a raktárkészlet pillanatkész nyilvántartását az árukon feltünetett vonalkód számítógépes feldolgozása segíti. A házi számítógépről elérhető információs rendszer a háziasszonynak is segíthet a vásárlásban, vagy egy telefonszám megkeresésében. A háttérben, az információs rendszer központjában mindenütt a számítógép áll. Vissza

Tartalom

Előszó1
I. osztály5
Játék a robottal6
Jobbra fordulj!10
Algoritmusok11
Váltsunk sebességet!13
Számítógépes játékok14
Teknőcjátékok. A teknőc kertje15
Inverz mozgások18
Egy feladat - több megoldás18
Ismerkedés a számítógéppel22
A teknőcgrafika24
A képernyő színezése27
Hogyan rajzolhatunk háromszöget?29
Rajzolunk a teknőccel30
Építkezés31
Rendszerező összefoglalás34
II. osztály35
Bevezetés35
Ismétlés36
Mit tud még a gép?37
Szövegszerkesztés38
Számítógép a különböző tanórákon40
Tégla-LOGO41
Programbetöltés46
Műveletek a ceruzával/tollal47
Ismétlések rövidítése (REPEAT)47
Eljárások51
Eljárások rögzítése54
Magyarul tanítjuk a gépet55
Építkezés57
Építkezés téglákkal a valóságban61
Irodalom63
Függelék65
Hazánkban fellelhető LOGO-változatok65
Alaputasítások66
Pontvezérlő programok67
DRILL program a szorzótábla gyakorlásához69
Rajzolóprogram II.73
A tégla megfordításának programja74
Eljárások75
LOGODRIO program76
Példák a LOGODRIO-val való rajzoláshoz77
Hajtogassunk teknősbékát!78
A 3-4. osztályokra tervezett témák
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem