1.067.168

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Éva-marketing

A nőket megcélzó marketing alapelvei - A nők "shopológiája"

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 287 oldal
Sorozatcím: Geomédia Szakkönyvek-Marketing és kommunikáció
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 963-791-082-4
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Faith Popcorn neve egyet jelent az első látásra meglepő, ám idővel szinte kivétel nélkül pontosnak bizonyuló fogyasztói előrejelzésekkel. Már két évtizeddel ezelőtt megjósolta azokat az alapvető üzleti és életmódbeli trendeket, amelyek a 80-as, 90-es években meghatározták életünket. A The Popcorn Report és a Clicking című bestsellerei révén méltán világhírű marketinges szaktekintély legújabb könyvében egy napról napra jelentősebbé váló piaci szegmensre, a női fogyasztókra irányítja figyelmét. Napjainkban a vásárlói döntések 80%-át közvetlenül vagy közvetve a nők hozzák. Éppen ezért a jövőorientált üzleti vállalkozások nem hagyhatják figyelmen kívül a női fogyasztók igényeit. A nők és férfiak nemcsak biológiai felépítésükben, hanem vásárlási szokásaikban („shopológiailag") is eltérnek egymástól - állítja Popcorn. Hatalmas különbség van azok között, akik megvásárolják a terméket, és azok között, akik csatlakoznak egy márkához. Az előbbi pillanatnyi előnyöket biztosít a márka számára,... Tovább

Fülszöveg

Faith Popcorn neve egyet jelent az első látásra meglepő, ám idővel szinte kivétel nélkül pontosnak bizonyuló fogyasztói előrejelzésekkel. Már két évtizeddel ezelőtt megjósolta azokat az alapvető üzleti és életmódbeli trendeket, amelyek a 80-as, 90-es években meghatározták életünket. A The Popcorn Report és a Clicking című bestsellerei révén méltán világhírű marketinges szaktekintély legújabb könyvében egy napról napra jelentősebbé váló piaci szegmensre, a női fogyasztókra irányítja figyelmét. Napjainkban a vásárlói döntések 80%-át közvetlenül vagy közvetve a nők hozzák. Éppen ezért a jövőorientált üzleti vállalkozások nem hagyhatják figyelmen kívül a női fogyasztók igényeit. A nők és férfiak nemcsak biológiai felépítésükben, hanem vásárlási szokásaikban („shopológiailag") is eltérnek egymástól - állítja Popcorn. Hatalmas különbség van azok között, akik megvásárolják a terméket, és azok között, akik csatlakoznak egy márkához. Az előbbi pillanatnyi előnyöket biztosít a márka számára, míg az utóbbi hosszú távon válik jövedelmezővé. Popcorn úgy véli, a hosszú távon elkötelezett fogyasztók megnyeréséhez szükség van a hagyományos marketingtechnikák újragondolására és az általa ajánlott nyolc alaptétel alkalmazására. Ezek közé tartozik többek között a márka mint közösségszervező erő alkalmazása; annak felismerése, hogy a nők élete „több dimenzióban" zajlik; valamint annak elfogadása, hogy a nők a férfiaktól eltérően gondolkodnak, és a perifériális látáshoz hasonlóan érzékelik a környező világot. Ezeket, valamint a többi öt tételt követve már számos cég jutott el oda, hogy élvezheti a hatékonyan felépített márka előnyeit. Faith Popcorn elismert trendkutató, a Fortune magazin 500-as listáján szereplő cég vezető tanácsadója. Az általa alapított BrainReserve nevű New York-i székhelyű tanácsadó cég ügyfelei közé olyan multinacionális vállalatóriások tartoznak, mint a BMW, az IBM, a Lipton, a Procter and Gamble, a McDonald's vagy éppen a Hasbro. Lys Marigold Faith Popcorn munkatársa és állandó szerzőtársa, már a The Popcorn Report és a Clicking című kötetek elkészítésében is részt vett. Popcorn BrainReserve nevű cégének kreativigazgatójaként dolgozott 12 évig, jelenleg saját cégét irányítja, illetve önálló köteteken dolgozik. Vissza

Tartalom

Köszönetnyilvánítás 9
BrainReserve TrendBank 15
A BrainReserve fogalomtára 19
Bevezetés: Mi az „Éva-marketing", hogyan működik,
és miért nélkülözhetetlen az üzleti sikerhez? 27
1. fejezet: A márkahűség alapja a női fogyasztók közötti kapcsolat 43
2. fejezet: A nők többdimenziós életének egyetlen területe sem hanyagolható el 69
3. fejezet: Ha egy nőnek kérnie kell, már túl késő 105
4. fejezet: A hatékony marketingmunka a nők perifériális látására épül 131
5. fejezet: A női fogyasztók közelébe kell férkőzni 159
6. fejezet: A női fogyasztók jelentik az utat a fogyasztók következő nemzedékéhez 179
7. fejezet: „Együtt-gondozás": a márka kialakításának leghatékonyabb módja 201
8. fejezet: Minden számít - nem rejtőzhetünk a logó mögé 221
9 . fejezet: Az igazság szabaddá tesz: A Revlon újjászületése 245
10. fejezet: Végkövetkeztetés: A világ és az Éva-marketing 261
Olvasmánylista 271
Tárgymutató 279
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Éva-marketing
Állapot:
2.370 Ft
1.650 ,-Ft 30
15 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Éva-marketing Éva-marketing
Állapot:
2.370 ,-Ft
21 pont kapható
Kosárba