Fülszöveg
A marketingnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb.
Az emberek több mint kétharmada átugorja a hirdetéseket. Ha online reklámozol, az átkattintási arány kevesebb mint egy százalék lesz. Az internetezők zöme figyelmen kívül hagyja a bannereket. A közvetlenül kiküldött levelek felét, még csak meg sem nézik. Kitörlik anélkül, hogy egy
pillantást is vetnének rá.
Ezek az adatok jól szemléltetik, hogy a marketing változóban van, és a hagyományos megközelítések egyre kevésbé hatékonyak. Át keli gondolni
az online kommunikációt.
A versenytársad nem feltétlen az, akire elsőre gondolnál. Nem szükségszerűen az, aki ugyanazt a terméket vagy szolgáltatást kínálja.
A versenytársad az, akik ugyanazt a közönséget akarja elérni mint Te még ha mást is értékesít. Erre is gondolnod kell, amikor megalkotod közösségi
média marketing jelenléted.
A figyelmet ki kell érdemelni: tartalom és mondanivaló szükséges, ha sok embert szeretnél megszólítani. Ne csak direkt reklámokban és...
Tovább
Fülszöveg
A marketingnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb.
Az emberek több mint kétharmada átugorja a hirdetéseket. Ha online reklámozol, az átkattintási arány kevesebb mint egy százalék lesz. Az internetezők zöme figyelmen kívül hagyja a bannereket. A közvetlenül kiküldött levelek felét, még csak meg sem nézik. Kitörlik anélkül, hogy egy
pillantást is vetnének rá.
Ezek az adatok jól szemléltetik, hogy a marketing változóban van, és a hagyományos megközelítések egyre kevésbé hatékonyak. Át keli gondolni
az online kommunikációt.
A versenytársad nem feltétlen az, akire elsőre gondolnál. Nem szükségszerűen az, aki ugyanazt a terméket vagy szolgáltatást kínálja.
A versenytársad az, akik ugyanazt a közönséget akarja elérni mint Te még ha mást is értékesít. Erre is gondolnod kell, amikor megalkotod közösségi
média marketing jelenléted.
A figyelmet ki kell érdemelni: tartalom és mondanivaló szükséges, ha sok embert szeretnél megszólítani. Ne csak direkt reklámokban és hirdetésekben gondolkozz, hanem interaktív kommunikációban, és közösségépítésben. Erre a Facebook, a közösségi hálózat a legalkalmasabb eszköz. De hogyan álljunk neki? Kik és hogyan tudnak sikereket felmutatni? Miként lehet eredményes a Facebook marketing?
A könyv, melyet a kezedben tartasz, e kérdések megválaszolásában segít. Megismertet napjaink legnépszerűbb közösségi oldalával és lépésrőllépésre végigvezet azon az úton, mely mérhető eredményekhez vezet
Vissza