1.063.231

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Facebook műhelytitkok

marketing a közösségi hálón

Szerkesztő
Lektor
Pécs
Kiadó: Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Kar
Kiadás helye: Pécs
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 163 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-642-400-8
Megjegyzés: Színes ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


A marketingnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb.
Az emberek több mint kétharmada átugorja a hirdetéseket. Ha online reklámozol, az átkattintási arány kevesebb mint egy százalék lesz. Az internetezők zöme figyelmen kívül hagyja a bannereket. A közvetlenül kiküldött levelek felét, még csak meg sem nézik. Kitörlik anélkül, hogy egy
pillantást is vetnének rá.
Ezek az adatok jól szemléltetik, hogy a marketing változóban van, és a hagyományos megközelítések egyre kevésbé hatékonyak. Át keli gondolni
az online kommunikációt.
A versenytársad nem feltétlen az, akire elsőre gondolnál. Nem szükségszerűen az, aki ugyanazt a terméket vagy szolgáltatást kínálja.
A versenytársad az, akik ugyanazt a közönséget akarja elérni mint Te még ha mást is értékesít. Erre is gondolnod kell, amikor megalkotod közösségi
média marketing jelenléted.
A figyelmet ki kell érdemelni: tartalom és mondanivaló szükséges, ha sok embert szeretnél megszólítani. Ne csak direkt reklámokban és... Tovább

Fülszöveg


A marketingnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb.
Az emberek több mint kétharmada átugorja a hirdetéseket. Ha online reklámozol, az átkattintási arány kevesebb mint egy százalék lesz. Az internetezők zöme figyelmen kívül hagyja a bannereket. A közvetlenül kiküldött levelek felét, még csak meg sem nézik. Kitörlik anélkül, hogy egy
pillantást is vetnének rá.
Ezek az adatok jól szemléltetik, hogy a marketing változóban van, és a hagyományos megközelítések egyre kevésbé hatékonyak. Át keli gondolni
az online kommunikációt.
A versenytársad nem feltétlen az, akire elsőre gondolnál. Nem szükségszerűen az, aki ugyanazt a terméket vagy szolgáltatást kínálja.
A versenytársad az, akik ugyanazt a közönséget akarja elérni mint Te még ha mást is értékesít. Erre is gondolnod kell, amikor megalkotod közösségi
média marketing jelenléted.
A figyelmet ki kell érdemelni: tartalom és mondanivaló szükséges, ha sok embert szeretnél megszólítani. Ne csak direkt reklámokban és hirdetésekben gondolkozz, hanem interaktív kommunikációban, és közösségépítésben. Erre a Facebook, a közösségi hálózat a legalkalmasabb eszköz. De hogyan álljunk neki? Kik és hogyan tudnak sikereket felmutatni? Miként lehet eredményes a Facebook marketing?
A könyv, melyet a kezedben tartasz, e kérdések megválaszolásában segít. Megismertet napjaink legnépszerűbb közösségi oldalával és lépésrőllépésre végigvezet azon az úton, mely mérhető eredményekhez vezet Vissza
Fülszöveg Kép
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem