1.062.916

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Facebook-képlet

Hogyan készíts sokszorosan megtérülő Facebook-kampányokat?

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: MarketingAmazing.hu
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 168 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 978-615-81-0250-6
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


__
A legtöbb marketinges arra fókuszál, amit kapni akar. A legjobb marketingesek arra fókuszálnak, hogy értéket adjanak.

A reklámozás világa megváltozott.
A cégek nagy része azonban továbbra is abban a hitben él, hogy a hirdetési költség meghatározása majd a pénz bedobálása az általuk választott felületekbe - jelenti a hirdetéskezelés elfogadott módját. Amikor pedig ez a módszer megkérdőjelezhető eredményeket hoz, vagy épp nem képesek felmérni, milyen eredmények is születtek belőle, elveszítik hitüket az adott felületekben ahelyett, hogy a saját hibás módszereiket vennék górcső alá.
Akik haladó szelleműnek tartják magukat:
Facebook és a Google hirdetésekbe dobálják a pénzt anélkül, hogy megértenék, milyen módon változott meg a média látképe, és hogy ehhez igenis hozzá kell igazítaniuk a stratégiájukat.
A könyv során végigvezetlek mindenen.
Mindenen, amit tudnod kell ahhoz, hogy tökélyre fejleszd a Facebook-hirdetések művészetét, és annyi érdeklődőt és vásárlót generálj... Tovább

Fülszöveg


__
A legtöbb marketinges arra fókuszál, amit kapni akar. A legjobb marketingesek arra fókuszálnak, hogy értéket adjanak.

A reklámozás világa megváltozott.
A cégek nagy része azonban továbbra is abban a hitben él, hogy a hirdetési költség meghatározása majd a pénz bedobálása az általuk választott felületekbe - jelenti a hirdetéskezelés elfogadott módját. Amikor pedig ez a módszer megkérdőjelezhető eredményeket hoz, vagy épp nem képesek felmérni, milyen eredmények is születtek belőle, elveszítik hitüket az adott felületekben ahelyett, hogy a saját hibás módszereiket vennék górcső alá.
Akik haladó szelleműnek tartják magukat:
Facebook és a Google hirdetésekbe dobálják a pénzt anélkül, hogy megértenék, milyen módon változott meg a média látképe, és hogy ehhez igenis hozzá kell igazítaniuk a stratégiájukat.
A könyv során végigvezetlek mindenen.
Mindenen, amit tudnod kell ahhoz, hogy tökélyre fejleszd a Facebook-hirdetések művészetét, és annyi érdeklődőt és vásárlót generálj ezzel magadnak, amennyivel csak elbírsz: Mik az alapvető különbségek a hagyományos marketingcsatornák és a Facebook-hirdetések világa között?
Melyek a Facebook helyes és helytelen használatának módjai? Mi a meggyőző Facebook-kampány négy építőeleme? Hogyan kombináld ezeket a stratégiákat a legnagyobb hatás kiváltása érdekében? Mindezt egy olyan kérdéssorral és a hozzá tartozó válaszokkal zárjuk le, amelyhez bármikor visszanyúlhatsz, ha szeretnéd megállapítani, jó nyomon jársz-e.
Napjainkban a Facebook a legjobb közvetlen visszajelzésen alapuló hirdetési felület a világon.
Készen állsz arra, hogy a hirdetéseid megtérülése űrrakétaként hasítson? Akkor kezdjük! Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Nicholas Kusmich

Nicholas Kusmich műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Nicholas Kusmich könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem