1.062.212

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Iskolakultúra 1997. március

Pedagógusok szakmai-tudományos folyóirata - VII. évfolyam 3. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Benkes Réka - Vass László:
Megjegyzések a hipermédiumok alkalmazásáról 3
Jakubecz András:
Az ellenkultúra és pedagógiája 8
Surányi Bálint:
Kicsoda a pedagógus és miért jelenthet ez problémát? (II.) 13
Nahalka István:
Konstruktív pedagógia - egy új paradigma a láthatáron (II.) 22
F. Dárdai Ágnes:
A tankönyv a reformpedagógiában 41
Veszprémy László:
A nikápolyi hadjárat és értékelése 48
Rósa Géza:
A Paksi Atomerőmű környezeti megítélése 60
Nagy József:
Kompetenciamodell és nevelés 71
M Kéri Katalin:
„Ó, Niszaba, tied a dicséret!" 78
Tarján Tamás:
Mutatványos és ezermester 80
Csicsay Alajos:
Közelítések Örkényhez 83
Csányi Erzsébet:
„Szó, szó, szó" a világirodalomból 85
Fábián László:
A misztikus költő eretneksége 88
Sz. Molnár Szilvia:
Függő beszéd az irodalomtörténetben 92
Bednanics Gábor:
A feminizmus nyelve a magyar irodalomtudományban 95
Bengi László:
A strukturalizmus „újraolvasása" 100
Láng Eszter:
A lukácsi művészetfilozófia és a tradíció 105
Sebők Zoltán:
Sok kis szatori 111
Orosz Sándor:
Segítő az iskolai pedagógiai programok készítéséhez 115
Galambos Adrienne:
A tapasztalás új módjai és formái 118
Szentbe Péter:
Utak és lehetőségek a logikai
ismeretterjesztésben 122
Satöbbi 125
Simon Zsuzsanna:
A látható paradoxon
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem