kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Műszaki Könyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 227 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 15 cm |
ISBN: | 963-10-6704-1 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Tankönyvi szám: 61 349. |
Előszó a magyar kiadáshoz | 7 |
Bevezető | 9 |
Kalandozás a billentyűk mellett | 10 |
Mit nevezünk kalandprogramnak? | 11 |
Mire van szükség? | 13 |
Mit lehet elsajátítani? | 13 |
Egy föld alatti színhely leképezése | 15 |
Mindenekelőtt legyen elég hely | 16 |
Hogyan jutunk egyik helyiségből a másikba | 17 |
Egy bonyolult rejtély készítése | 22 |
Az útszükületelv | 23 |
Eltévedés az útvesztőben | 25 |
Azok a bosszantó akadályok! | 26 |
Bejegyzések az akadálylistán | 30 |
Vadállatok mint akadályok | 34 |
Tárgyak megtalálása | 36 |
A helyszínnel kapcsolatos hasznos változók | 37 |
Helyiségek, színhelyek leírása | 39 |
Hogyan írjuk le, hogy mit találunk | 43 |
A váratlan ellenfél | 45 |
A majdnem teljesen befejezett helyszín | 46 |
A program strukturálása | 48 |
Strukturálás fájdalommentesen | 48 |
Az áramlást figyelve | 49 |
Fogd az adatot, és fuss! | 53 |
Az adatok elérését biztosító szubrutin | 58 |
Vegyük elő az üzenetet! | 60 |
A játékos mozgásának nyomonkövetése | 61 |
Adatok egészekbe préselése | 63 |
Használjunk ki minden számjegyet! | 65 |
Egy egész ismételt összerakása | 68 |
Most teszünk egy lépést lefelé | 69 |
Leereszkedünk a föld alá | 70 |
Írjuk le: RUN, és nyomjuk le az ENTER billentyűt! | 70 |
Leírás | 73 |
A tárgyak számontartása | 77 |
A kóborló szörnyek | 79 |
Parancsra várva | 81 |
Bejárjuk a helyszínt | 89 |
Explicit bejárás | 90 |
XMOVE döntései | 92 |
A bejárási táblázat ellenőrzése | 94 |
Implicit bejárás | 96 |
Mágikus bejárás | 97 |
Tekintsük át az utazást! | 101 |
Megváltoztatjuk a helyszínt | 102 |
Zárt kapuk mögött | 102 |
Zárjuk be a kaput magunk mögött | 108 |
Fogd a kincset, és fuss! | 110 |
Dobd el a kincset! | 114 |
Küzdelem az ellenféllel | 116 |
Vívjunk vérbeli csatát! | 118 |
A játékos felélesztése | 122 |
Az ellenfél bombázása | 123 |
Épen, egészségesen | 125 |
Kisegítő parancsok | 126 |
Lássuk csak még egyszer! | 126 |
Leltárt készítünk | 127 |
Sárkányok-hősök 10:0 | 129 |
Amikor minden csütörtököt mond | 131 |
A játék kimentése mágnesszalagra | 132 |
Frappáns megjegyzések | 136 |
No fiúk, ez igazán egyszerű volt! | 137 |
A Kardhalak és kincsek listája | 138 |
Tovább tökéletesítjük a programot | 150 |
Egy gyorsabb módszer a szavak kikeresésére | 150 |
Súlyos tárgyak | 153 |
Barlangrendszer-változatok | 156 |
A bejárási táblázat tömörítése | 158 |
USR fogságok | 162 |
A szavak kikeresésének meggyorsítása | 164 |
Befejezésül | 173 |
Grafikus kalandok: alapfogalmak | 176 |
A kalandok összehasonlítása | 176 |
Egy helyiség megjelenítése | 178 |
Egybillentyűs parancsok | 182 |
Átjárók, de hova? | 184 |
A cél elérése | 185 |
A helyiségek láncai | 186 |
A 90 helyiséges térkép | 189 |
Lássuk a konkrét részleteket! | 191 |
Grafikus kalandok: a szegmensek | 192 |
Minden, amit a változókról tudni kell | 193 |
Inicializálás | 196 |
Megjelenítés | 199 |
A vezérlőciklus | 202 |
A lény mozgatása | 204 |
Ami a ciklusból még hátravan | 206 |
A MOVE kezelő | 207 |
A TAKE kezelő | 208 |
A DROP kezelő | 209 |
A QUIT kezelő | 209 |
A SHOOT kezelő | 210 |
A FIGHT kezelő | 211 |
A Szörnyek az útvesztőben listája | 213 |
Összefoglalás | 227 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.