1.064.225

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Ez a branding

51 márkás beszélgetés

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: BrandTrend Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 257 oldal
Sorozatcím: BrandTrend könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 22 cm x 22 cm
ISBN: 978-963-08-7283-6
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Szuper dolog a digitális világ, de nekem egy könyv az könyv. Ezért az elmúlt 10 évben készült közel 400 szakmai interjúból most 51 márkás beszélgetés belekerült ebbe a könyvbe. Ahogyan... Tovább

Előszó

Szuper dolog a digitális világ, de nekem egy könyv az könyv. Ezért az elmúlt 10 évben készült közel 400 szakmai interjúból most 51 márkás beszélgetés belekerült ebbe a könyvbe. Ahogyan megtörténtek, kicsit fésületlenül.
Követhető értékeket, vállalható szemléletet, a gyakorlatban is használható módszereket tanultam, hiszen elsőkézből hallottam, hogy a legsikeresebb márkák mit, miért és hogyan csinálnak. A különböző piaci szereplők általában a kíméletlen versenyben időben és gondolatban is beszorulnak a saját szektorukba. Ebben a könyvben betekintünk a legsikeresebb márkák életébe, a márkákat építő emberek gondolkodásába, hiszen a különbözőségük a siker egyik legfontosabb tényezője. A megszólaló márkaépítők gondolatai szektorfüggetlenül hatékonyan segítenek a márkázás valódi lényegének, annak az irányító szemléletnek a megértésében, amivel igazán sikeressé tehetünk egy márkát.
A beszélgetések résztvevői nem a képzelet szüleményei, hanem valós szakemberek, bár lehet, hogy ma már más márkát képviselnek. Egy biztos. Amit ők akkor mondtak, az még ma is figyelemre méltó és időtálló. Gondolataik arra is remek lehetőséget adnak, hogy akár néhány év távlatából is belelássunk abba, hogy egy-egy komoly stratégia mentén végiggondolt márkakommunikáció hogyan állja ki az idő próbáját.
Ez a könyv azoknak szól, akik valóban szeretik a márkákat, képesek fejlődni és szívesen hallgatnak meg márkás gondolatokat.
A kiváló márkák általában túlteljesítik az ígéreteiket. Most sincs másképp. Az 51 márkás beszélgetés előtt bevezetőként itt 1 plusz márkás gondolatsor a BrandTrend partnerétől, Dkkfm. Dipl. Graf. Manfréd Enzlmüllertől.
Szóval nekem egy könyv az könyv. Köszönöm mindazoknak, akik segítették létrejöttét! Vissza

Tartalom

Dkkfm. Dipl.-Graf. Enzlmüller, Manfred, DIE MarkenWertExperten - „A márkáknak nagy jövőjük van" 9
Mendola, Chris, 180°Amsterdam - „Az egyszerű, inspiráló ötletek működnek" 13
Francis, Simon, OMD Europe - „A stratégia az, ami valóban előre viszi a dolgokat" 15
Vaid, Helen, a New Yorkban megjelent Branding című könyv szerzője - „Beszéljünk őszintén a fogyasztókkal" 19
Panizza, Elena, Motorola - „Az élmény lesz a legerősebb, leghatékonyabb marketingeszköz a jövőben" 23
Rousham, David, British Airways - „A komplex értékeket kommunikálni a márkán keresztül lehet" 25
Kázmér Natasa, WizzAir - „A marketing és a reklámüzenetek drasztikusan megváltoztak" 29
Borókai Gábor, exkormányszóvivő - „Mindig van vita, hogy mi a fontosabb, maga a politika, vagy a politika kommunikációja" 35
Büttl Krisztián, Red Bull - „A márka egyik alapeleme igazán az, hogy relevánsán legyen ott az adott környezetben" 41
Szigetvári Viktor, kampányigazgató - „Az a nagyon nagy kérdés a politikai kommunikációban, hogy valódi történeteket hogyan lehet hitelesen eladni" 45
Zoób Kati - „Én egy igazi ösztönlény vagyok" 51
Becker György, TNS Hungary - „A fogyasztónak valamilyen speciális viszonya van a különböző márkákhoz. A fogyasztó önmagát is keresi a márkákban" 55
Sas István - „Át kell állni a megrendelők oldaláról a közönség oldalára" 59
Kaszás György - „Biztosra kell menni, különösen egy olyan iparágban, mint a reklám, ahol az eredetiséget gyártjuk" 63
Fabricius Gábor, Republic Group - „A márka akkor működik, ha hiteles" 67
Geszti Péter - „Szeretem betartani a játékszabályokat, és szeretem élvezni a győzelmet" 75
Halász Katalin, Coca-Cola Hungary - „Mindig előremutatónak és innovatívnak kell lenni" 81
Schelstraetef Peter, Coca-Cola (Atlanta) - „Nagyon érdekes paradoxon a globalitás és a lokalitás egyfajta találkozása" 83
Agullo, Rafael, Hyundai Motor Europe - „Az a célunk, hogy a legpatinásabb ázsiai márka legyen Európában" 87
Braun Róbert, Braun & Partners - „A márka ma a legfontosabb értéke egy vállalatnak" 91
Kégli Balázs, Szépművészeti Kht. - „Ma már egy kiállítást is majdnem úgy kell eladni, mint egy mosóport" 95
Dr. Király Péter, REX Kutyaotthon Alapítvány, Állatsziget - „Nagyon fontos számunkra, hogy bevethessük a legmodernebb kommunikációs technikákat és mindezt egy stratégia mentén" 101
Beke Zsuzsa, Richter - „Nagyon komolyan eltolódtak a kommunikációs lehetőségek a pr irányába" 105
Liptay Gabriella, T-Mobile - „A klasszikus reklám is inkább interakció menedzsmentbe megy át, vagy interakciók menedzselését jelenti" 111
Zwack Sándor - „Bármit csinálunk a piacon, az egyenlő minőség és hagyomány" 115
Feitel Balázs, Millward Brown - „Akkor lehet növelni a márkának a hosszútávú értékét, hogyha olyan terméket biztosítunk mögé, ami megfelel a fogyasztók igényeinek" 119
Pintér Róbert, Ipsos - „Ez nem a Big Brother világa, hanem a Little Sister világa" 125
Szabari József, Hell Energy - „Az innovatív képességünk folyamatosan megtartja a márka iránti szeretetet" 131
Papp-Váry Árpád, Budapest Kommunikációs és Üzleti Főiskola - „A pozicionálás pedig mindig lemondással jár" 137
Kassay Lili, Business Group - „A szponzoráció az egy hosszú távú építkezés" 141
Károlyi László, Legrand - „Kell a vállalatnak egy márka, ami odavonzza a jó szakembereket" 145
Dr. Baracskai Zoltán, tanácsadó - „Stratégiának nevezzük, de igazából tervezés volt" 151
Csomor Tamás, DraftFCB, LoweGGK - „Az összes touchpointot kezelnie kell egy márkának" 155
Krigler Gábor, HBO Holding - „Kevesen vannak, akik tehetségből tudnak történetet mesélni" 159
Barna Tamás, Republic Group - „A reklámpiacon és a kommunikációs tanácsadásban most válik ketté a valós tudás, és az, amikor valaki csak nagyjából ért valamihez" 165
Bognár Tamás, PanMedia, PM Digital - „Kétféle célközönséggel kell kommunikálni" 169
Zorán - „Az ember megpróbálta azt képviselni, amit a leginkább szeret, amit a legjobban tud, vagy amiről gondolja, hogy a legjobban tudja" 173
Kolosi Péter, RTL KLUB - „A brandnek nagyon fontos szerepe van itt is, talán a leglényegesebb kérdés" 177
Dr. Vass László, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola - „A kommunikáció olajozza az üzletet" 185
Deutsch Tamás, európai parlamenti képviselő - „Hihetetlenül rühellem a kettős mércét" 189
Rácz Félix, Félix Promotion - „Azt mondják, hogy nem rossz, nem rossz, nem rosszabb a többinél, nem jobb a többinél, de mégis van benne valami" 197
Koltai Lajos, rendező - „A reklámfilm egy nagyon tanulandó műfaj" 203
Hajós Katalin, Aegis Media - „Egyetlen feladatunk van, az ügyfelet és az ő brandjét minél előnyösebb helyzetbe hozni" 211
Pécsi Ferenc, Soreo.biz - „Az új generáció fellazítja a munkahelyeket" 215
Szabó György, Sanoma Media Budapest - „Ha a média nem tudja elérni azt, hogy fontossá váljon, akkor nyilván megérdemli a sorsát" 219
Felkai György, MVM Csoport - „Látható, hogy megmozgattuk a piacot" 225
Somorjai Éva, Magyar Telekom - „Nagyon fontos az ajánlati márka és a munkáltatói márka közötti összhang" 229
Kisantal Gyula, D'Arcy Avenue - „A márkák tartalmi problémákkal küzdenek" 235
Mérő László, Darwin's Marketing Evolution - „Mi nem feltalálunk valamit, hanem felfedezünk" 241
Mantuano Mónika, HP, PPS üzletág - „A Facebook-oldalunk a brandépítés része" 245
Szabó Béla, Vodafone Magyarország - „Posztmodern világban élünk" 249
Dr. Schröcksnadel, Markus, Vereinigte Bergbahnen Gesellschaft m.b.H. - „Barátságos vendéglátóként sok éven át a brandet építve egy nagyon jó rendszer fejlődött ki" 255

Kőszegi András

Kőszegi András műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Kőszegi András könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem