Előszó
A külkereskedelmi tapasztalatok azt bizonyítják, hogy a világpiacon általában, de különösen a kommunális beruházások és ezek között a közlekedési létesítmények terén egyre nő a komplex berendezések...
Tovább
Előszó
A külkereskedelmi tapasztalatok azt bizonyítják, hogy a világpiacon általában, de különösen a kommunális beruházások és ezek között a közlekedési létesítmények terén egyre nő a komplex berendezések iránti igény. Emiatt egyedi termékeket egyre nehezebb önállóan értékesíteni.
A tanulmány célja megvizsgálni a kötött pályás közlekedési rendszerek komplex létesítésével kapcsolatos export jelenlegi feltételeit és javaslatot tenni az export-lehetőség megteremtése, illetve fokozása érdekében szükséges teendőkre illetve intézkedésekre.
A tanulmány a
- nagyvasutak,
- metró, illetve gyorsvasutak,
- városi és közúti villamos vasutak,
- trolibusz hálózatok
exportjának lehetőségeit vizsgálja.
A tanulmány jelen első része a komplex közlekedési rendszerek villamos részét vizsgálja, így az
- áramellátás és munkavezeték,
- villamos járművek,
- biztosító, jelző, távvezérlő és távközlő berendezések
kérdésével foglalkozik. A megállapítások és javaslatok egy része azonban a komplett közlekedési rendszerekre is vonatkoztatható.
A közlekedési rendszerek nem villamos részét /pályaépítés, dízel járművek, javító, karbantartó bázisok stb./ a tanulmány második része fogja tartalmazni.
Vissza