A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
Ez a könyv lenyűgöző és nélkülözhetetlen olvasmány a vállalkozóknak és cégvezetőknek a világ bármely pontján. Jaunius Puskavis, ügyvezető igazgató, Baltic Management Institute
Stephen Neale, Lisa Spencer-Arnell és Liz Wilson ebben a könyvben egy hiányzó kapcsolatot tárnak fel az érzelmi intelligencia által hordozott ígéret és a tanulási folyamatban történő gyakorlati alkalmazás között. Ez a hiányzó kapocs a coach-megközelítés. Dr. Patrick Williams, Institute for Life Coach Training
Ez a könyv egyrészt egy coach-kézikönyv, másrészt egy bárki számára alkalmazható részletes útikalauz az érzelmi intelligencia készségeinek és attitűdjeinek fejlesztéséhez. Amanda Knight, az Alkalmazott EI című könyv társszerzője
A szerzők számos esetpéldát, történetet és kérdéssort alkalmaznak ahhoz, hogy tisztán illusztrálják az általuk megfogalmazott kulcspontokat. Ezek az eszközök segítséget nyújthatnak a leendő coachoknak a szakma megértéséhez, a gyakorlott coachoknak pedig az eddigi...
Tovább
Fülszöveg
Ez a könyv lenyűgöző és nélkülözhetetlen olvasmány a vállalkozóknak és cégvezetőknek a világ bármely pontján. Jaunius Puskavis, ügyvezető igazgató, Baltic Management Institute
Stephen Neale, Lisa Spencer-Arnell és Liz Wilson ebben a könyvben egy hiányzó kapcsolatot tárnak fel az érzelmi intelligencia által hordozott ígéret és a tanulási folyamatban történő gyakorlati alkalmazás között. Ez a hiányzó kapocs a coach-megközelítés. Dr. Patrick Williams, Institute for Life Coach Training
Ez a könyv egyrészt egy coach-kézikönyv, másrészt egy bárki számára alkalmazható részletes útikalauz az érzelmi intelligencia készségeinek és attitűdjeinek fejlesztéséhez. Amanda Knight, az Alkalmazott EI című könyv társszerzője
A szerzők számos esetpéldát, történetet és kérdéssort alkalmaznak ahhoz, hogy tisztán illusztrálják az általuk megfogalmazott kulcspontokat. Ezek az eszközök segítséget nyújthatnak a leendő coachoknak a szakma megértéséhez, a gyakorlott coachoknak pedig az eddigi megközelítésük finomításához. Sir John Whitmore, ügyvezető elnök, Performance Consultants International
Az Érzelmi intelligencia coaching szerzői e műben azt vizsgálják, hogy milyen szerepet játszanak az érzelmeink és a szokásaink a teljesítményünk alakulásában.
Az érzelmi intelligencia segít megérteni a coachoknak és a vezetőknek, hogy az attitűdök - a sajátjaik és az általuk támogatott/irányított embereké egyaránt - miként gátolhatják meg az egyént a személyes lehetőségeinek teljes kiaknázásában. Ha jobb attitűdöket, érzéseket és gondolatokat alakítunk ki, akkor a teljesítményünkben is nagy javulást érhetünk el. E könyv elmagyarázza, hogy melyek az érzelmi intelligencia alapelvei, és ezek miként kapcsolódnak a teljesítménynövelő coaching eszközeihez. A könyvben gyakorlatokat is találhatnak azok, akik szeretnék megtanulni, miként ismerjék fel és irányítsák a viselkedésüket, hogy többet érjenek el az életükben. Az érzelmi intelligencia és a coaching megközelítést eddig még nem tárgyalták együtt ily módon. A kettő ötvözete még jobban segíthet a saját és mások teljesítményének fejlesztésében. A műhöz Sir John Whitmore és Dr. Patrick Williams írt előszót.
Vissza
Tartalom
Előszó - Sir John Whitmore, Performance Consultants International V
Előszó - Dr. Patrick Williams, Institute for Life Coach Training VII
Köszönetnyilvánítás IX
Bevezetés 1
A boldog kertész
1. Mi az érzelmi intelligencia? 7
A teljesítményünkről szól
Mi az érzelmi intelligencia?
Hány agyunk van?
Az érzelmi intelligencia két nézőpontja
Lehet-e fejleszteni az érzelmi intelligenciát?
Az érzelmi intelligencia mérése
Idő kell a fenntartható változáshoz
2. Mit nevezünk coachingnak? 30
Mi a coaching?
Miért alkalmazzuk a coachingot?
Milyen a jó coaching?
Hogyan tovább? Mi a coaching jövője?
3. Az érzelmi intelligencia fontossága a coaching folyamán 49
Mi a baj a coachinggal?
Az érzelmileg intelligens coach
Az életpozíciók: a sikeres coaching alapja
4. Rövid út a teljesítményhez és nyereségességhez 71
A negativitás ára
A lehetőség és teljesítmény egyenlete
Az egyéni teljesítmény
A csoportteljesítmény
Szervezeti teljesítmény
A tények
A hatás mérése: milyen a befektetés-megtérülés (ROI)?
5. Hogyan fejleszd az érzelmi intelligenciád? 90
Önbecsülés
A mások iránti tisztelet
Magunk iránti tudatosság
Mások iránti tudatosság
Értelmezzük és dolgozzunk az érzelmeinkkel, hiteinkkel és hozzáállásunkkal 117
Teljesítmény bentről kifelé
Értékek
Az értékeink hatása
Miért fontosak az értékek?
Az értékek szerepe a coaching során
A szervezetekben működő értékek
Attitűdök és hitek
Az értékek, az attitűdök és a viselkedés közötti kapcsolat
A szervezed értékek, attitűd és viselkedési normák meghatározása
Az alapvető coaching készségek 139
Ugyanazt hallod, amit én?
Az EI figyelem
Az érzelmileg intelligens kérdezés
A kérdezés és az EI coach
Az érzelmi intelligencia által irányított empátia
Összehangolódás
Coaching modellek
A célok útja az érzésektől a tettekig 155
Minden dolog ötletként kezdődik
Érzelmi kapocs a céljaidhoz
A gondolat hatalmáról
Milyen a jó célkitűzés?
A célok az értékeink megélését szolgáló eszközök
A célok útja az érzésektől a tettekig
A coaching eszköztár 175
A megállapodás és a szerződés
Coaching modellek
A coaching kérdések
Coaching etika és a legjobb gyakorlatok 192
Miért válik valaki coachcsá?
Mi számodra a legjobb gyakorlat?
Etikai kódex
Miből áll az érzelmileg intelligens coach saját legjobb gyakorlata?
Mi történik veled?
Szupervízió - a helikopter-távlat
1. melléklet: Interjú Sir John Whitmore-ral 212
2. melléklet: Interjú Dr. Patrick Williams-szel 215
3. melléklet: Interjú Tim Gallwey-jel 218
4. melléklet: Interjú Kirsten M. Poulsennel 220
Név- és tárgymutató 223
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.