kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Flaccus Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 283 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 19 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-9412-06-6 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrálva. |
Bevezetés | 9 |
Együtt a szülővel | |
A személyiségfejlesztés lehetőségei az óvodában | 11 |
Az élettörténet megismerése, az ebből adódó feladatok | 16 |
Bizalom és önállóság | 30 |
Anyák és lányok | 34 |
Anyák és fiúk | 37 |
Apák és lányok | 40 |
Apák és fiúk | 43 |
Másnak szeretné? | 46 |
Gyermekvédelem az óvodában - szülőnevelés | 49 |
Együtt az óvónővel és a társakkal | |
Óvodás lesz! | 57 |
Testi fejlettség, mozgásfejlődés, szokásalakítás | 60 |
Pihenj jól! | 65 |
Közösséghez szoktatás - egyéni gondok | 69 |
Feladatunk amegértés | 72 |
Beszélgetés közben | 77 |
Barátkozás | 81 |
Igazmondásra nevelünk | 85 |
Témánk a fegyelem | 90 |
Jutalmazás? Büntetés? - Értékelés | 92 |
Frusztrációs helyzetek az óvodában | 96 |
Játékban és rajzban fejlődik | |
A fantázia-játék szerepe a gondolkodás fejlődésében | 101 |
Az élményfeldolgozás különböző módjai a játékban és a rajzolásban | 111 |
A művészeti nevelés jelentősége a személyiségformálásban | 120 |
A vizuális nevelés pszichológiai feltételei | 132 |
A grafikus kifejezés pedagógiai jelentőségéről | 140 |
Ábrázolás közben | 146 |
Gyermekrajzok formanyelvének vizsgálata | 153 |
A gyermek és a rajzolás | 164 |
A fantázia szerepe a gondolkodás fejlesztésében | 172 |
Egy óvodában láttam | 177 |
Ismeretszerzés - fantáziaműködés - gondolkodásfejlesztés | 178 |
Gondolkodásfejlődés kisgyermekkorban | 183 |
Ellenállási feszültség oldása szabad rajzolással | 198 |
A verbális és grafikus megnyilvánulás különbségei óvodáskorban | 201 |
Sugárnék Kádár Júlia: Összehasonlító megjegyzéske Gerő Zsuzsa tanulmányához a nyelvi anyag elemzése nyomán | 210 |
Melléklet a tanulmányokhoz | 213 |
A bábjáték pszichológiája | 220 |
Más, mint a többiek!? | |
Az egyetnlőtleg fejlődésről | 227 |
Nem kell egyformának lenni | 231 |
Az indulatos gyerek | 234 |
A gátolt gyerek | 237 |
A szorongó gyerek | 241 |
Amikor nedves lesz a gyermek lepedője | 245 |
Előre juthat-e, ha nem lát ki saját magából? | 249 |
Talán autista? | 253 |
Autista gyerekek testvéreinél tapasztalt neurotikus reakciók | 258 |
Menjen iskolába? | |
Iskola-előkészítés iskolásdi nélkül | 263 |
Megjegyzés a Balatoni beszélgetéshez | 276 |
Iskolaéretlen? - Nem tud játszani! | 279 |
Mit is kell tennünk az iskolaérettség érdekében? | 282 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.