Fülszöveg
„E könyv rámutat azokra a határtalan lehetőségekre, amelyeket a valóban igényes zene hallgatása nyit meg az érzelmi és értelmi fejlődés terén. Mindezeket a szerző olyan szeretettel, empátiával írja le, amely magával ragadja az olvasót. És nemcsak azért, mert érzi a szakmai megalapozottságot, hanem azért is, mert érezheti: minden mondat mögött többéves munka és tapasztalat rejlik. Ebből adódik, hogy az elméleti útmutatás mellett olyan hasznos gyakorlati tanácsokat is kapunk, amelyek érdekessé teszik az együttlétet felnőttnek és gyereknek egyaránt
Az Értékes, vagy csak divatos? című könyv írója tehát szélesre tárja a kaput, kézen fog, és izgalmas, élményekben gazdag kirándulásra hív bennünket a zene fantasztikus világába. Mi pedig boldogan tartunk vele, mert élvezzük az út minden percét, és így mindnyájan gazdagabban térünk vissza erről a kirándulásról.
Kinek szól ez a könyv? A kultúrtörténet iránt érdeklődőkön túl mindenkinek, aki a zenével bensőséges kapcsolatban van, vagy...
Tovább
Fülszöveg
„E könyv rámutat azokra a határtalan lehetőségekre, amelyeket a valóban igényes zene hallgatása nyit meg az érzelmi és értelmi fejlődés terén. Mindezeket a szerző olyan szeretettel, empátiával írja le, amely magával ragadja az olvasót. És nemcsak azért, mert érzi a szakmai megalapozottságot, hanem azért is, mert érezheti: minden mondat mögött többéves munka és tapasztalat rejlik. Ebből adódik, hogy az elméleti útmutatás mellett olyan hasznos gyakorlati tanácsokat is kapunk, amelyek érdekessé teszik az együttlétet felnőttnek és gyereknek egyaránt
Az Értékes, vagy csak divatos? című könyv írója tehát szélesre tárja a kaput, kézen fog, és izgalmas, élményekben gazdag kirándulásra hív bennünket a zene fantasztikus világába. Mi pedig boldogan tartunk vele, mert élvezzük az út minden percét, és így mindnyájan gazdagabban térünk vissza erről a kirándulásról.
Kinek szól ez a könyv? A kultúrtörténet iránt érdeklődőkön túl mindenkinek, aki a zenével bensőséges kapcsolatban van, vagy szeretne kerülni.
Pedagógusoknak, akik komolyan gondolják, hogy az iskolában ne csak tanítás, de nevelés is folyjon, és akik tudják, hogy az ének-zene nem melléktantárgy, hanem az érzelmi nevelés fontos eszköze.
És nem utolsó sorban szól azoknak a laikusoknak - várandós anyáktól nagymamákig és nagypapákig -, akik szívükön viselik, hogy a gyerekeikből, unokáikból kiegyensúlyozott, érdeklődő, igényes felnőtt váljon.
Forgassák szeretettel és haszonnal ezt a könyvet - szívleljék meg javaslatait hogy a benne leírtak a mostani és a következő generációk épülésére szolgálhassanak!"
„Hogyan lehet megvizsgálnunk egy anyagtalan művészetet? Milyen rostát kell alkalmaznunk ahhoz, hogy a hangok birodalmában igazi aranyra leljünk? S miképpen lehet a zene ajándékával teljesebb és boldogabb az életünk? Örök emberi dilemmák ezek, amelyeket érdemes Jelen korunkban is újra végiggondolnunk Ezért biztatok mindenkit arra, hogy bátran induljon kincskeresésre e könyv elolvasásával is.
Ranschburg Zsuzsa, gyógypedagógus
„Ez a könyv iránytű a mai zenei világban.'
Oláh Tzumo Árpád, jazz-zenész
Vissza