1.052.843

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Erkölcstan tankönyv 5.

NAT 2012/NAT kerettanterv 2012/Az 5. évfolyam számára

Szerző
Grafikus
Lektor
Fotózta

Kiadó: Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 143 oldal
Sorozatcím: Nemzedékek tudása
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-19-7568-0
Megjegyzés: Színes fotókkal, illusztrációkkal illusztrálva. Tankönyvi szám: 00549/T.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Tankönyvünk három témát jár körül: én és én (testem, lelkem, emberségem); én és te (kapcsolat a másik emberrel, baráttal, szülővel); én és mi (kapcsolat a közösséggel, közösségekkel).
E témákat úgy dolgozzuk fel, hogy értékes irodalmi szemelvényeket olvasunk (meséket, novellákat), és ezekből kiindulva kapcsoljuk össze a tapasztalatot a személyes élményekkel.
A leckék úgy épülnek fel, hogy a cím után rövid felvezető magyarázza el, mi is a téma lényege, s hogyan kapcsolható ehhez a rákövetkező szemelvény. A mese, novella, regényrészlet elolvasása után a diákok szövegértési kérdéseket válaszolhatnak meg.
Erre következik a téma kifejtése, afféle vitaindítóval, problémafelvetéssel, de mindjárt feladattal folytatva. Ezek a feladatok váltakozva egyéni munkát, páros munkát, közös osztálymunkát kérnek, de mindannyiszor a tanulói tevé-kenykedtetés révén kívánják körbejárni a felvetett dilemmákat.
A fejezet zárásaként tanulóktól begyűjtött (de természetesen névtelenül közreadott),... Tovább

Fülszöveg


Tankönyvünk három témát jár körül: én és én (testem, lelkem, emberségem); én és te (kapcsolat a másik emberrel, baráttal, szülővel); én és mi (kapcsolat a közösséggel, közösségekkel).
E témákat úgy dolgozzuk fel, hogy értékes irodalmi szemelvényeket olvasunk (meséket, novellákat), és ezekből kiindulva kapcsoljuk össze a tapasztalatot a személyes élményekkel.
A leckék úgy épülnek fel, hogy a cím után rövid felvezető magyarázza el, mi is a téma lényege, s hogyan kapcsolható ehhez a rákövetkező szemelvény. A mese, novella, regényrészlet elolvasása után a diákok szövegértési kérdéseket válaszolhatnak meg.
Erre következik a téma kifejtése, afféle vitaindítóval, problémafelvetéssel, de mindjárt feladattal folytatva. Ezek a feladatok váltakozva egyéni munkát, páros munkát, közös osztálymunkát kérnek, de mindannyiszor a tanulói tevé-kenykedtetés révén kívánják körbejárni a felvetett dilemmákat.
A fejezet zárásaként tanulóktól begyűjtött (de természetesen névtelenül közreadott), valóságos, kézírásos fogalmazásrészletek jelennek meg, amelyeket a tanulók kommentálhatnak, megvitathatnak, továbbszőhetnek. Mindez természetesen sok képpel - rajzokkal és fotókkal -, amelyek a vizuális kommunikációt is behozzák a közös tevékenységbe. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Erkölcstan tankönyv 5. Erkölcstan tankönyv 5. Erkölcstan tankönyv 5. Erkölcstan tankönyv 5.

Szép állapotú példány.

Állapot:
1.840 ,-Ft
9 pont kapható
Kosárba