1.067.317

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Sinek Világa 1961-1962. január-december

IV. évfolyam 1-4. szám/V. évfolyam 1-4. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

1961.
Almásy Gusztáv: A szigetvár-kaposvári vonal II6/I60 szelvényei közötti részének korrekciója
Antal Ferenc. Elkészült a MÁV vibrohidraulikus rendszerű, nagyteljesítményű aláverőgépe
Bárány László: A síntipusoknak az üzemi terhelés alapján való megválasztása
Bázár Elemér: Lengyelországi tapasztalataink
Berey János: Korszerű világítás a MÁV-nál
Bertók Károly: Az igazgatósági gépállomások fejlesztése a második 5 éves tervidőszak alatt
Bihary Károly: A Magyar Államvasutak új felépítményi tengelynyomás táblázatáról
Sebességkorlátozások számítási ellenőrlése
Bodócs Géza: A vasúti pályafenntartási kísérleti szakaszok fontossága és szükségessége
Borbola János: Autogén sínvágó berendezés hazai alkalmazása
Buza Kiss Lajos: Kibernetika alkalmazási lehetőségei az építési és pályafenntartási szolgálatnál
Büki Pál: 1962 = második tervévünk előkészítése
Csutkai Jenő: Töltésápítós a balatonfűzfői vonalkorrekciónál
Edőcs László: A lipcsei társasutazásról
Eger Ferenc: Sziklarézsűk biztosítása a cuhavölgyi vonalszakaszon
Erdélyi Tibor: Új felvételi épület Debrecenben
Fedák Dezső: A műanyag vezetékek szerepe az építőiparban
Ferenczi Lajos: Ne légy felületes a vonatközlekedési utasítások végrehajtásánál
Előzzétek meg a baleseteket!
Balesetmentesen termeljünk többet és jobbat!
Motoros járművekkel ne szaporítsuk a baleseteket!
Haiss László: Új technológia az aláverőgépek jobb kihasználására
Hajnal Pál: A vegyszeres felépítményi gyomirtás eddigi eredményei
Harmathy Lajos: Kitérők élettartamának növelése hőkezelt vsínekkel
Karaus Lajos: Elkészült a MÁV vibrohidraulikus rendrszerű, nagyteljesítményű aláverőgépe
Kemenes Arzén: Kötélpálya a Rajnán keresztül
Kerkápoly Endre: A hézagnélküli felépítmény gazdaságosságának vizsgálata
Kiss Károly: Gépesített mozgó fenntartó alakulatok munkájánál szerzett tapasztalatok
Korényi Gyula: Elkészült a tatabányai aluljáró
Cs. Nagy Lajos: Pontosabb felépítménycseréink az 1961. évben
Nemeskéri Kiss Géza: Az új vasúti gyalogfelüljáró
Újabb lépés a vasúti csőáteresztők előregyártása terén
Oláh Sándorné: Művészet és célszerűség a vasúti kertek megépítésében
Papp Károly: A második 5 éves terv gépesítési programja
Papp László: Zúzottkősszállító szalagsor
Papp Tibor: A sebességkorlátozás csökkentésének műszaki kérdései a vasúti provizóriumoknál. II. rész
Rozsnyai Károly: Az ürszelvényszámítás
Stadler Tamás: A felépítményi mérőkocsival végzett mérések tapasztalatai
Stofán Barnabás: Elkészült a MÁV vibrohidraulikus rendszerű nagyteljesítményű aláverőgépe
Dr. Szednicsek János: Az építési és pályafenntartási szolgálat 1960 évi gazdasági eredményei
Székely Géza: A Tbököly-úti híd vasszerkezetének végleges átépítése
Építési provizóriumok hézagnélküli pályába való beépítésénél szerzett tapasztalatok
Szijártó István: Pályafenntartási kisgépek gazdaságos kihasználása
Szörényi Vilmos: Fontosabb felépítménycseréink az 196I. évben
Tajthy József: Az épületgépészet jelentősége
Tusa Lajos: Intézkedési tervünkből
Dr. Unyi Béla: Rugalmas sínszeges leerősítésű vágány épült Vámosgyörkön
A hézagnélküli felépítmény gazdaságosságának vizsgálata
Vendéghidak /provizóriumok/ a hézagnélküli pályákon
Vastagh János: Fontosabb felépítménycseréink az 1961. évben
Vaszary Pál: Oldalkopott ívsinek vizsgálata a forgalombiztonság szempontjából
Véssey Ferenc: Az "Intézkedési terv" végrehajtásának egyes kérdései vállalatainknál
Virágh Béla: Töltésépítés a balatonfűzfői vonalkorrekción
Virágh Antal: Gépesített mozgó fenntartó alakulatok munkájánál szerzett tapasztalatok

1962.
Adamkó Ferenc: Új kötőállomási mozgó bakdaru
Almásy Gusztáv: A szolnok-szajoli pályakorrekció
A pesterzsébeti víztelenítés
Közutak és vasutak szintbeni kereszteződéseinek újabb biztosítási módjai
Antal Ferenc: A MÁV új vibrációs működésű tömörítőgépe
Baksa István: Törekvés a helyes fekszint kialakítására
Békeffy Zoltán: Püspökmolnári és Vasvár között fekvő Rába-híd és Rábatéri hidak átépítése
Bertók Károly: Az építési és pályafenntartási szakszolgálat 1961 évi gazdasági egyezményei
Bihary Károly: Betonaljak tartóssága és újabb típusai
Miskolc tiszai pu. átépítése
Budai József: A felépítményi mérőkocsival 1962. évben végzett mérések tapasztalatai
Büki Pál: Tájékoztató az 1962. évi felújítási tervről
Cserháti Jenő: A MÁV új nagyteljesítményű ágyazatrostázó gépe
Dézsi Zoltán: Törekvés a helyes nyomtávolság kialakítására
Fedák Dezső: Földalatti vezetékek nyomvonalának megállapítása elektronikus műszerrel
Ferenczi Lajos: Gépesített pályafenntartási egységek felállítása
Baleset nélkül dolgozz!
Tanuljunk a balesetekből is
Gyakorlati és elméleti tudással dolgozzatok a balesetek megelőzéséért
Balesetek nélkül...
Forgó Sándor: Hidak építése során előforduló gyakoribb hiányosságok
Harmathy Lajos: Sínek jótállásos felülvizsgálatának tapasztalatai 3 év mérlegén
Keller Pál: Új lánctalpas rostálógép
OSZZSD IX. Bizottság gépesítési albizottságának ülése
Kiss István: A perlit előállításának alapelvei, alkalmazási területei és anyagtulajdonságai
Kummer István: A pályafenntartás gépesítése és a tervszerű munkáltatás
Ankét a gépesített tervszerű pályafenntartásról
Lehel Jenő: Gépesített földmunkák költségeinek csökkentése
Mangel János: A miskolci munkásszálló épülete
Mikics Róbert: Új fenntartás új rendszerben
Nemeskéri Kiss Géza: A leggyakoribb hídvizsgálati hiányok és azok megszüntetése I. rész
II. rész
Németh Alajos: Alkalmazzuk bátrabban a talajvízszintsüllyesztéses alapozást vasúti műtárgyaink építésénél
Oroszpataki Zoltán: Budapest Déli-pu. korszerűsítése
Papp Károly: A franciaországi tanulmányút néhány tapasztalata
Papp László: A MÁV új nagyteljesítményű ágyazatrostáló gépe
Új kötőállomási mozgó bakdaruk
Hosszúsínek lehúzása és átgombolása
Sári Antal: Egy halálos végű üzemi baleset tanulsága
Stofán Barnabás: Új kötőállomási mozgó bakdaruk
A pályában végzett villamos ellenállású sínhegesztésekről
Surányi József: Ötvenhat és fél hüvelyk
Dr. Szendicsek János: Az építési és pályafenntartási szolgálat 1962. I. félévi tervteljesítésének néhány problémája
Szijártó István: Gépesített pályafenntartási egységek felállítása
Telek János: A vasúti pálya folyamatos karbantartásának alapvető elméleti kérdései I. rész
II. rész
Dr. Unyi Béla: A hézagnélküli vágányok létesítésénél előforduló hibákról
A pályában végzett villamos ellenállású sínhegesztésekről
Újabb kísérleti szakaszok a hézagnélküli vágányokban fekvő sínek leerősítésével kapcsolatban
A felépítéményi mérőkocsi 1961. II. félévi mérési eredményei
Az Építési Főnökségek által az 1961 év II. félévben végzett vágányfektetési munkák minősége
A felépítményi mérőkocsi 1962. I. félévi mérési eredményei
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem