1.060.331

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Erdélyi Pszichológiai Szemle 2000/4.

I. évfolyam 4. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Tanulmányok
Roth Endre: A nyelv, amely elválaszt és összeköt3
Pléh Csaba: A modlaritás és pragmatika: Néhány egyszerű és bonyolult kapcsolat9
Benő Attila: Kognitív pszichológiai szempontok a nyelvi érintkezés vizsgálatában31
Péntek Erzsébet: A nélkülözhetetlen metafora és az iskola41
Fóris Ferenczi Rita: Az irodalomtanítás és az olvasás illuzórikus világa53
Gyarmathy Éva: Többnyelvűség és az olvasás illuzórikus világa53
Fodor Dóra: Etnopszichológiai tényezők a kétnyelvűségben77
Somkereki Irma: A nyelvi dominancia és a nyelvi hiány vizsgálata kétnyelvű tanulók esetében95
Péntek János: Petőfi S. János - Benkes Zsuzsa: A szöveg megközelítései121
Dombi Erzsébet: Nagy L. János - Péntek János: A kreatív nyelvhasználat és az iskola125
Téglás Ernő: Julesz Béla: Dialógusok az észlelésről129
Vizi Ildikó: Tantervjavaslat a hallássérült tanulókat oktató Magyar Tannyelvű Speciális Iskola számára133
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem