1.067.317

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Epochális rendszerű tanulási folyamat az óvodában

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Jól felkészült óvónői munkacsoport kitűnő, mások számára is útmutatóul ajánlható helyi programját tartja kezében az olvasó.
A szerzők nemcsak a hazai, hanem a nemzetközi mindennapi gyakorlat... Tovább

Előszó

Jól felkészült óvónői munkacsoport kitűnő, mások számára is útmutatóul ajánlható helyi programját tartja kezében az olvasó.
A szerzők nemcsak a hazai, hanem a nemzetközi mindennapi gyakorlat kínálta lehetőségekben is alaposan tájékozódtak, és ezekből biztos kézzel és egyéni módon válogattak programjuk összeállításánál. Kialakított munkarendjük végülis élő, szerves egységet alkot, egyéni és az óvoda lakóhelyi körzetéhez igazított megoldásokkal.
E munka középpontjában az évtizedeken át olyannyira nélkülözött, egyénre szabott nevelés áll - és nem elmélkedéseket, teóriákat olvashatunk, mint olyan gyakran hasonló munkák esetén, hanem (és erről a mellékletek külön is meggyőznek) mélyen a gyakorlatban gyökerező megoldásmódokkal ismerkedünk meg.
Lehetséges, hogy némileg kivételes helyzetű "óvodáról van szó, nemcsak azért, mert ilyen sok újító kedvű óvónő gyűlt össze egy helyen, hanem például azért is, mert - mint ez egy utalásból kiderül - tornaterem is áll rendelkezésükre? Lehetséges. Mégis, mindaz, amit ajánlanak, akárhol jól alkalmazható a helyi körülményekhez, az óvónők felfogásmódjához és a gyerekekhez igazítva. Vissza

Tartalom

Előszó
I. BEVEZETŐ (Vargáné Szabó Györgyi) 1. oldal
II. A KÉPESSÉGFELFOGÁSUNK (Vargáné Szabó Györgyi) 3. oldal
III. A NAPIREND ÉS A CSOPORTOK SZERVEZÉSE (Vargáné Szabó Györgyi) 8. oldal
IV. A GYERMEKI TEVÉKENYSÉG FAJTÁI 11. oldal
1. Játék (Vargáné Szabó Györgyi) 11. oldal
2. Munka (Szathmáriné Forgó Erika) 13. oldal
3. Tanulás (Vargáné Szabó Györgyi) 18. oldal
V. A TERVEZÉS (Vargáné Szabó Györgyi) 24. oldal
VI. A KÉPESSÉGFEJLESZTÉS TARTALMA 26. oldal
1. A környezet megismerésére nevelés, környezetvédelem, munkák, illem
(Vargáné Szagó Györgyi) 26. oldal
2. Matematikai játékok (Moraveczné Huttman Katalin) 29. oldal
3. Kommunikáció (beszédfejlesztés, mese-vers,illem)
(Balázsiné Kemény Judit) 36. oldal
4. Ének-zene, néptánc, népszokások(Maruzsa Jánosné) 44. oldal
5. Ábrázoló tevékenység (Lovász Anikó) 56. oldal
6. Testnevelés (Luteránné Nagy Éva) 60. oldal
VII. A PROGRAM SZERINT DOLGOZÓ ÓVÓNŐK PEDAGÓGIAI TEVÉKENYSÉGÉNEK, MAGATARTÁSÁNAK FŐBB KÖVETELMÉNYEI (Moraveczné Huttman Katalin) 68. oldal
VIII. JEGYZETEK, IRODALOM 68. oldal
IX. MELLÉKLETEK 75. oldal
1. számú: Minta a ciklusos és heti tervezésre
2. számú: Éves tematikus terv epochális tanulási folyamattal működő vegyes életkorú csoportokban
3. számú: Ének-zene tematikus terv dalanyaga hangkészlet és téma szerint. Készségfejlesztő feladatok fejlettség szerinti gyűjteménye.
4. számú: Játékminta a környezeti és matematikai tanulási folyamathoz.
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem