1.062.389

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Énmárka

Tedd magad eladhatóvá!

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 283 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-3040-00-3
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"Az énmárka nem más, mint amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából." Jeff Bezos, az Amazon alapítója

Akkor járunk a legjobban, ha mi magunk alakítjuk ki a rólunk alkot képet, hiszen ez befolyásolja egész életünket, ettől függ karrierünk. A szerzők sokéves tanácsadói tapasztalatuk alapján mutatják be, miért fontos egyéniségünket eladhatóvá tenni, hogyan hozhatjuk ki magunkból a legtöbbet, és építhetjük fel énmárkánkat. A legfontosabb, hogy tudjuk, miben vagyunk jók, mit is akarunk eladni - más szóval ismernünk kell önmagunkat. Legtöbbünk számára ez hosszú felfedezőutat jelent.
A kötet izgalmas feladatokkal és esettanulmányokkal fűszerezve, lépésről lépésre vezet végig ezen az úton, válaszolva az énmárka-építészet alapkérdéseire:
- Miért van egyre nagyobb szükségünk önmarketingre?
- Mi az énmárka szerepe karrierünkben?
- Miért lényeges meghatároznunk életcélunkat?
- Miért fontos tisztában lennünk képességeinkkel?
- Hogyan határozzuk meg egyéni képességeink... Tovább

Fülszöveg

"Az énmárka nem más, mint amit mások mondanak rólunk, amikor kilépünk a szobából." Jeff Bezos, az Amazon alapítója

Akkor járunk a legjobban, ha mi magunk alakítjuk ki a rólunk alkot képet, hiszen ez befolyásolja egész életünket, ettől függ karrierünk. A szerzők sokéves tanácsadói tapasztalatuk alapján mutatják be, miért fontos egyéniségünket eladhatóvá tenni, hogyan hozhatjuk ki magunkból a legtöbbet, és építhetjük fel énmárkánkat. A legfontosabb, hogy tudjuk, miben vagyunk jók, mit is akarunk eladni - más szóval ismernünk kell önmagunkat. Legtöbbünk számára ez hosszú felfedezőutat jelent.
A kötet izgalmas feladatokkal és esettanulmányokkal fűszerezve, lépésről lépésre vezet végig ezen az úton, válaszolva az énmárka-építészet alapkérdéseire:
- Miért van egyre nagyobb szükségünk önmarketingre?
- Mi az énmárka szerepe karrierünkben?
- Miért lényeges meghatároznunk életcélunkat?
- Miért fontos tisztában lennünk képességeinkkel?
- Hogyan határozzuk meg egyéni képességeink legjobb ötvözetét?
- Hogyan tárgyaljunk?
- Hogyan viselkedjünk?
- Milyen legyen a megjelenésünk?
- Miként hozhatunk létre kiterjedt és használható kapcsolati hálót?
- Hogyan juthatunk újabb lehetőségekhez és akár magasabb jövedelemhez? Vissza

Tartalom

Előszó a magyar kiadáshoz 9
Előszó 11
Miért van szükségünk önmarketingre? 13
A márka nem más, mint betartott ígéret 31
Énmárka-építészet 37
Tárjuk fel képességeinket! 49
Határozzuk meg értékrendünket! 59
Fogalmazzuk meg énötvözetünket! 71
Tartsuk szem előtt életcélunkat! 81
Vállaljuk énmárka-identitásunkat! 105
Vezéreljen életcélunk! 131
Bővítsük kapcsolati hálónkat! 139
Megfontoltan beszéljünk magunkról! 149
Adjunk a megjelenésünkre! 171
Viselkedésünk mindent elárul 177
Jelenlétünket érezzék mások is! 187
Okosan tárgyaljunk a fizetésünkről! 203
Legyünk mindig szem előtt! 211
Adjunk a hírnévre! 237
Védjük és bővítsük énmárkánkat! 243
Használjuk ki a márkatársítás előnyeit! 255
Építsünk ütőképes csapatot! 259
Zárszó 265
Archetípusok 267
Köszönetnyilvánítás 269
Ajánlott irodalom 271
A szerzőkről 275
Név- és tárgymutató 277
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem