1.059.328

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Eltérített márkák

A marketingmentes marketing

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 335 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 963-752-571-8
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Márkaeltérítés, márka-kisajátítás avagy brand hijack: a fogyasztói hatalomátvétel, a vásárlói marketingkezdeményezés szinonimái.
A fogyasztók a professzionális marketingszakemberektől átveszik a márka irányítását, ők határozzák meg a termék további fejlődését.
Légy üdvözölve a marketing új generációjában! Bizonyára nem hat meglepetésként, hogy mivel a fogyasztók egyre nagyobb mértékben önazonosságot és önigazolást keresnek a polcokon elhelyezett termékekben, a marketinges feladata is drámai gyorsasággal változik.
A gyors márkaépítés nem lehet sikeres? Dehogynem. Csak nem lehet erőltetni.
Az Eltérített márkák ötletei néha meghökkentőek: ez a módszer kíván némi merészséget a marketingestől. De ezek az ötletek egytől egyig működnek - és ez máris több, mint amit a marketingmódszerek kilencven százalékáról állíthatunk...

Alex Wipperfürth a San Franciscó-i Plan B (www.plan-b.biz) munkatársaként olyan márkák sikeres piaci kisajátításának volt előmozdítója, mint a Pabst Blue Ribbon,... Tovább

Fülszöveg

Márkaeltérítés, márka-kisajátítás avagy brand hijack: a fogyasztói hatalomátvétel, a vásárlói marketingkezdeményezés szinonimái.
A fogyasztók a professzionális marketingszakemberektől átveszik a márka irányítását, ők határozzák meg a termék további fejlődését.
Légy üdvözölve a marketing új generációjában! Bizonyára nem hat meglepetésként, hogy mivel a fogyasztók egyre nagyobb mértékben önazonosságot és önigazolást keresnek a polcokon elhelyezett termékekben, a marketinges feladata is drámai gyorsasággal változik.
A gyors márkaépítés nem lehet sikeres? Dehogynem. Csak nem lehet erőltetni.
Az Eltérített márkák ötletei néha meghökkentőek: ez a módszer kíván némi merészséget a marketingestől. De ezek az ötletek egytől egyig működnek - és ez máris több, mint amit a marketingmódszerek kilencven százalékáról állíthatunk...

Alex Wipperfürth a San Franciscó-i Plan B (www.plan-b.biz) munkatársaként olyan márkák sikeres piaci kisajátításának volt előmozdítója, mint a Pabst Blue Ribbon, a Napster, a Dr. Martens. Vissza

Tartalom

Marketingmentes marketing11
A marketingmentesség mítosza
Hogyan lehet marketingeszközökkel hatni a marketinget mindenestül elutasító célközönségre
Márkaeltérítés21
Köztulajdon, azaz a "ki hitte volna" típusú márka-kisajátítás
Hogy nyúlta le totálisan a fogyasztóközönség az olyan márkákat, mint a Napster, a Dr. Martens, a Pabst Blue Ribbon, az SMS és az In-N-Out Burger
Kalauz marketingeseknek a "ki hitte volna" típusú márka-kisajátításhoz43
Álljunk ellent a "marketing mindenáron" kísértésének!
A marketingmentesség illúziója: a körülmények és a piaci szereplők közjátéka61
A Red Bull és az "Ideglelés" átírja a marketing szabályait
Veszélyes hozzáállás93
A divathajszolás buktatói
Hogyan téríttessük el a márkát a fogyasztóval105
A marketingosztály mint előmozdító
Márka-kisajátítás - nagy cég módra
Kisajátításra várók115
Lehet, hogy te vagy a következő?
A nagyvállalati marketinges márka-kisajátítás kiskátéja125
Dobd el a kézikönyveket, változtasd meg megrögzött gondolkodásodat!
A jövő marketingjének hajnala147
Milyen hatása van mindezeknek a marketingre?
A márka-kisajátító
A fogyasztók közössége163
A fogyasztó dönt - de már nem egyedül
Márkatörzsek szervezetek és működése177
Törzsi magatartás és kultuszmarketing: például Linux, IKEA, eBay és Adbusters
Furcsa játék: hogyan bolondítsuk bele a fogyasztót a termékbe203
Maradj a realitás talaján!203
A márkaeltérítés úti térképe
Kezdőpont: a márka kisajátításának fogalmi szintje215
A piaci lehetőségek felfedezéséhez kicsit antropológusnak és újságírónak is kell lenni
Törzsi marketing227
A befolyásolók megkeresése, az elhintés tökéletes kivitelezése és a többi
A márka közös megteremtése253
A piac mint marketingügynökség és suttogómarketing-generátor
Tömegmarketing265
Vissza a rendes marketinges kerékvágásba... majdnem: szokásformáló lehet
A márka-kisajátítás kockázatai és lehetőségei
Kockázat: "Most pedig, kérem, hallgassák meg szponzorunk rövid üzenetét..."281
Górcső alatt a marketing etikája
A lehetőség: végül is van megoldás299
Nagy különbség van a lojalitás és a megszokásból megtartás között299
Köszönetnyilvánítás311
Felhasznált irodalom313
Név- és tárgymutató323

Alex Wipperfürth

Alex Wipperfürth műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Alex Wipperfürth könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Eltérített márkák
Állapot:
3.540 ,-Ft
18 pont kapható
Kosárba