1.059.326

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Előadások a gyermekekért

Szimpózium a társadalmi célú reklámról-1988. Budapest, IV. 15.

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Társadalom, cél, reklám. A modern társadalmakban összetartozó fogalmak ezek. Összeolvadássá az összetartozás akkor változott, amikor megjelent a különféle társadalmi gondok, problémák megoldását... Tovább

Előszó

Társadalom, cél, reklám. A modern társadalmakban összetartozó fogalmak ezek. Összeolvadássá az összetartozás akkor változott, amikor megjelent a különféle társadalmi gondok, problémák megoldását segítő speciális kommunikációs tevékenység, a társadalmi célú reklám.
Amikor a reklámszakemberek szaktudásukat és eszközeiket kínálták fel a közérdek számára.
Hogyan hasznosították magukat? Hogyan használta őket a társadalom? Ezeket a kérdéseket először két évvel ezelőtt tette fel a Magyar Reklámszövetség, az Emberért címmel megrendezett első társadalmi célú reklám szimpóziumon.
Idén második alkalommal gyűltünk össze összegzésre, véleménycserére a rokonszakmák képviselőivel.
Témánk szűkebb, mégis nagy jelentőségű volt: a gyermek és a társadalom kapcsolata.
Miben vitáztunk és miben értettünk egyet?
Remélem, hű képet ad erről az összejövetelen elhangzottak összegyűjtött szövege. Vissza

Tartalom

Bevezető1
Plenáris ülés
Dr. Spilák Ferenc, a Magyar Reklámszövetség elnökének megnyitója5
Varga László: A gyerek a mai társadalomban6
Szilágyi Erzsébet: A tömegkommunikáció és a gyermekek9
Gabnai Katalin: Felkínált magatartások16
I. szekció
Dr. Katona Edit: Elképzelések az I. szekció munkájáról23
Dr. Csepregi Miklós: Vitaindító24
Dr. András Vera: A kreatív megközelítés lehetőségei, gondolatok a gyermeki befogadás folyamatáról27
Fehér Gábor: Életmód, reklám - közte a gyerek29
Dr. Csévi Istvánné: A gyermekek biztonságra nevelésének kutatóprogramja35
Mészáros Árpád: Játékkal a gyermekért38
Szentgyörgyvölgyi László: Egy új szövetség tervei41
Kalanovics László: A gyermekek közlekedésbiztonságáról43
Dr. Katona Edit: Az I. szekció munkájának értékelése46
II. szekció
Albert Brouwet: Gondolatok a társadalmi célú marketingről49
Szánthó Zsuzsa: A gyermekek reklámérzékenysége54
Dr. Lengyel Emőke: Mit tudunk az AIDS-ről?56
Dr. Erdélyi István - Kéri György: A sportfilm (filmplakát) szerepe a társadalmi célú reklámban60
Nemes Júlia: "De jó, hogy van Walaki"62
Hamburger Béla: "Érezd jól magad!"64
III. szekció
Fernand Henet: Reklám, gyermek, etika71
Soltész Anikó: Gyermekek és fiatalok a társadalmi célú reklámban75
Kovács Barna: A társadalmi célú reklámok etikai és morális kérdései78
Dargay Attila: Etikai követelmények a gyermekeknek szóló rajzfilmekben80
Gál Erzsébet: A gyerekek a családban élnek82
Dr. Géczi Imre: A társadalmi célú reklám etikai és jogi összefüggései84
Záródokumentum
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem