Fülszöveg
Legyen szó új termékről, új szolgáltatásról, új cégről, új részlegről, új szervezetről vagy bármi más újításról - ha a szándék megvan, ez a könyv megadja hozzá a módszert.
Egy álommal szokott kezdődni, ami nem hagy nyugodni minket, villámcsapás-szerűen belénk hasító, sohasem tapasztalt ihlettel, egy világmegváltó, mindent túlszárnyaló ötlet, a jövő nagy dobása szenvedélyes hajszolásával. Aki jobbá akarja tenni a világot, a rendszerint egy nagyszabású ötlet megszállottjává válik. De hogyan jussunk el az ötlettől a megvalósításig?
Akár cégalapítóként, akár cégen belüli vállalkozóként vagy nonprofit szervezet alapítójaként fogunk valami újba, tanácsban nincs hiány, hogyan készítsünk üzleti tervet, hogyan toborozzunk, szerezzünk tőkét és építsünk márkát. Sőt, oly sok könyvet, cikket és honlapot találunk a témában, hogy sok induló vállalkozó a bőség zavarában nem tudja, melyiket kövesse. Vagy az is előfordul, hogy nem a legfontosabb szempontokra koncentrál, és kudarcot vall, mielőtt...
Tovább
Fülszöveg
Legyen szó új termékről, új szolgáltatásról, új cégről, új részlegről, új szervezetről vagy bármi más újításról - ha a szándék megvan, ez a könyv megadja hozzá a módszert.
Egy álommal szokott kezdődni, ami nem hagy nyugodni minket, villámcsapás-szerűen belénk hasító, sohasem tapasztalt ihlettel, egy világmegváltó, mindent túlszárnyaló ötlet, a jövő nagy dobása szenvedélyes hajszolásával. Aki jobbá akarja tenni a világot, a rendszerint egy nagyszabású ötlet megszállottjává válik. De hogyan jussunk el az ötlettől a megvalósításig?
Akár cégalapítóként, akár cégen belüli vállalkozóként vagy nonprofit szervezet alapítójaként fogunk valami újba, tanácsban nincs hiány, hogyan készítsünk üzleti tervet, hogyan toborozzunk, szerezzünk tőkét és építsünk márkát. Sőt, oly sok könyvet, cikket és honlapot találunk a témában, hogy sok induló vállalkozó a bőség zavarában nem tudja, melyiket kövesse. Vagy az is előfordul, hogy nem a legfontosabb szempontokra koncentrál, és kudarcot vall, mielőtt felismerné a hibáit.
Az Elmés kezdésben Guy Kawasaki, az üzleti élet egyik legeredetibb és legközvetlenebb stílusú stratégiai zsenije osztja meg az olvasóval két évtizedes tapasztalatát. Az eredmény: nélkülözhetetlen kézikönyv kezdőknek és újrakezdőknek - a multinacionális cégek alapítóitól az egyházakéig. A szerző az 1980-as években az évszázad egyik legnagyobb vállalata, az Apple vezetésében segédkezett, és a cég termékeinek előnyeit hirdető evangélistákat faragott a hétköznapi fogyasztókból. A Garage Technology Ventures nevű kockázatitőke-befektető cég alapítójaként és vezérigazgatójaként a gyakorlatban, több tucat induló cégen is kipróbálta az ötleteit. Üzleti sikerkönyvek és cikkek szerzőjeként pedig olvasók ezreinek adott tanácsot, miként váltság valóra a cégalapítási álmaikat.
Ez a könyv a tőkekovácsolástól kezdve a megfelelő alkalmazottak felvételén, a pozicionáláson, a márkaépítésen, a hírverésen, a konkurencia kezelésén és az igazgatótanács vezetésén át egészen a közösségépítésig számos kalandon kalauzol át. Számára mindez tudomány és művészet egyben, röviden szólva Elmés kezdés.
Vissza