Fülszöveg
Nádas László a magyar ipari formatervezés meghatározó személyisége,
akinek munkásságát 1979-ben Munkácsy-díjjal is elismerték. Szerszámok,
járművek, használati eszközök, játékok, játszóterek és más, legkülönbözőbb tárgyak formatervezőjeként szakmája kiemelkedő tervezője, igazi
designer. Ugyanakkor, mint a természet szerelmese, a balatoni bukolikus
táj gondolatgazdag szemlélője, mint a hozzá közel álló szakrális és mitologikus témák megközelítője, mint a történelem hiteles tanúja és az emberi
kapcsolatok elmélyült ábrázolója, igazi rajzművész.
Róla, a formatervezőről szinte mindent tudunk. Annál kevésbé ismerjük
rajzművészként, pedig 1956-os élményeiről, a húszévesen megélt csodálatos tizenhárom napról kitűnő kötettel, a Palackpostával állít szóban és
rajzok sorával emléket.
Új kötete egy értékes alkotó életrajzi esszenciája, rajzokban megfogalmazott vallomások emberről, természetről, s legfőképpen: Isten hozzánk
lehajló szeretetéről Vagyis mindnyájunk legfontosabb...
Tovább
Fülszöveg
Nádas László a magyar ipari formatervezés meghatározó személyisége,
akinek munkásságát 1979-ben Munkácsy-díjjal is elismerték. Szerszámok,
járművek, használati eszközök, játékok, játszóterek és más, legkülönbözőbb tárgyak formatervezőjeként szakmája kiemelkedő tervezője, igazi
designer. Ugyanakkor, mint a természet szerelmese, a balatoni bukolikus
táj gondolatgazdag szemlélője, mint a hozzá közel álló szakrális és mitologikus témák megközelítője, mint a történelem hiteles tanúja és az emberi
kapcsolatok elmélyült ábrázolója, igazi rajzművész.
Róla, a formatervezőről szinte mindent tudunk. Annál kevésbé ismerjük
rajzművészként, pedig 1956-os élményeiről, a húszévesen megélt csodálatos tizenhárom napról kitűnő kötettel, a Palackpostával állít szóban és
rajzok sorával emléket.
Új kötete egy értékes alkotó életrajzi esszenciája, rajzokban megfogalmazott vallomások emberről, természetről, s legfőképpen: Isten hozzánk
lehajló szeretetéről Vagyis mindnyájunk legfontosabb kérdéseiről.
Vissza