Fülszöveg
Sas István (reklámfilmrendező) és felesége Irén
„Anikó született intelligens. Ez a képesség és tapintat nem tanulható, otthonról hozta. Sokszor előfordult már társaságban is, hogy hallgat és figyel. Beszélgetéseknél nem hangoztatja szellemi fölényét, mert nem akar más rovására villogni. Sok mindent látott, tapasztalt utazásai során. Olyan, aki itta az élményeket, nem csoda, ha kitágult a horizontja."
Sütő Enikő (ügyvéd, modell)
„Ahogy az évek múlnak, ő nemhogy nem „romlik", hanem szépül, nemesedik, de nemcsak külsőre, hanem lélekben is. Ez árulkodik magáról az emberről, hisz a test a lélek temploma. Lelkiállapotunk egy bizonyos életkor után különösen látványosan mutatja testünkön, mit raktároztunk el a lelkünkben. Van-e tartásunk, feszességünk, odafigyelünk-e a lényegre stb."
Rózsa György (a Magyar Televízió szerkesztőriportere, műsorvezetője) „Példás, ahogy előkészül egy előadásra. A kellékeket, s mindent, ami fontos a sikeres, zökkenőmentes előadáshoz, legalább hatszor...
Tovább
Fülszöveg
Sas István (reklámfilmrendező) és felesége Irén
„Anikó született intelligens. Ez a képesség és tapintat nem tanulható, otthonról hozta. Sokszor előfordult már társaságban is, hogy hallgat és figyel. Beszélgetéseknél nem hangoztatja szellemi fölényét, mert nem akar más rovására villogni. Sok mindent látott, tapasztalt utazásai során. Olyan, aki itta az élményeket, nem csoda, ha kitágult a horizontja."
Sütő Enikő (ügyvéd, modell)
„Ahogy az évek múlnak, ő nemhogy nem „romlik", hanem szépül, nemesedik, de nemcsak külsőre, hanem lélekben is. Ez árulkodik magáról az emberről, hisz a test a lélek temploma. Lelkiállapotunk egy bizonyos életkor után különösen látványosan mutatja testünkön, mit raktároztunk el a lelkünkben. Van-e tartásunk, feszességünk, odafigyelünk-e a lényegre stb."
Rózsa György (a Magyar Televízió szerkesztőriportere, műsorvezetője) „Példás, ahogy előkészül egy előadásra. A kellékeket, s mindent, ami fontos a sikeres, zökkenőmentes előadáshoz, legalább hatszor leellenőriz. Itt nem lehet hiány! Az öltözőjét, akármilyen parányi is, pillanatok alatt átrendezi saját ízlése szerint. Néha elég, ha csak kipakolja a cuccait, máris sokkal barátságosabbá válik a környezet. Rugalmasan alkalmazkodik az adott helyzethez. Nincs fogas, édes istenem, nem gond, megoldjuk pillanatok alatt. Ha belép a színpadra, csend támad. Mindenki rá figyel - ezt viselkedésével, belső tartásával, belső sugárzó aurájával éri el."
Mácsai Pál (színész, rendező, az Örkény Színház igazgatója) „Az igazat megvallva csak néhányszor láttam színpadon Anikót, de azt nem lehet elfelejteni. Az egész lényében van valami „dögös". Ne értse félre, egyszerűen fantasztikus, hogy egy ilyen törékeny, kecses, szép nő saját védtelenségét meghazudtolóan, hogy képes ilyen mérhetetlen, mondhatni masculin, vagyis Mefisztói energiát és erőt sugározni a nézők felé. Semmi „zsabó, fodor, cicababa" mosoly, hanem elegáns fejtartás, koncentrálóképesség, visszafogottság és elbűvölő hatás, olyan, aki csacska női mosoly helyett bátran és nyíltan néz a szemedbe."
Vissza