1.062.332

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Eladni emberi dolog

Meglepő igazságok mások meggyőzéséről

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 280 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-304-120-8
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Daniel H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz: Mind értékesítők vagyunk.
Szinte sokkolta ez a felismerés, miután egy alkalommal kétheti tennivalóit, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, ideje túlnyomó részét, mint az értékesítők, mások meggyőzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját. Rádöbbent, valahol mind értékesítők vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban?
Az Eladni emberi dolog új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítők, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása.
A bemutatott hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal sokkal érthetőbbé és meggyőzőbbé tehetjük üzenetünket, mert eladni emberi dolog,... Tovább

Fülszöveg

Daniel H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz: Mind értékesítők vagyunk.
Szinte sokkolta ez a felismerés, miután egy alkalommal kétheti tennivalóit, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, ideje túlnyomó részét, mint az értékesítők, mások meggyőzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját. Rádöbbent, valahol mind értékesítők vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban?
Az Eladni emberi dolog új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítők, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása.
A bemutatott hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal sokkal érthetőbbé és meggyőzőbbé tehetjük üzenetünket, mert eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk. Vissza

Tartalom

Bevezetés 11
I. rész Az ügynök újjászületése
1. Mind értékesítők vagyunk 21
2. Vállalkozó szellem, rugalmasság és Ed-Med 39
3. A vevő felelőssége helyett az eladó felelőssége 60
II. Rész Milyenek legyünk?
4. Ráhangolódás 85
5. Könnyedség 116
6. Tisztánlátás 144
III. rész Mit tegyünk?
7. Pitch 177
8. Improvizáció 205
9. Kiszolgálás 229
Köszönetnyilvánítás 254
Jegyzetek 256
Név- és tárgymutató 273

Daniel H. Pink

Daniel H. Pink műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Daniel H. Pink könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem