Fülszöveg
Van-e ma Magyarországnak olyan lakója, aki ne értene az oktatáshoz, a gyermekneveléshez? Bizony, alig akad ilyen ember, mivel az iskola nálunk közügy, a nemzet felemelkedésének eszköze, a tudás birodalma, második otthon... És még sorolhatnám, mi minden.
De értenek-e azok az oktatáshoz, akik fenntartják, működtetik az intézményeket? Kapnak-e segítséget ahhoz, hogy a napi nehézségek, az azonnal megoldandó feladatok és megválaszolandó kérdések közepette szélesebb összefüggésekre figyeljenek?
E könyv azoknak készült, akiket kiválasztottak és akik vállalkoztak arra, hogy átalakuló világunk e tradicionális műhelyének értékeit őrizzék, hagyományait éltessék, s az informatikai forradalom megkövetelte növekedési pályára állítsák, s akiket izgat, hogy mi történik az oktatás, nevelés terén, hogy merre tart a magyar társadalom.
A szerzők és a szerkesztők azt remélik, hogy a könyvben foglalt ismeretek, politikai tapasztalatok segíteni fogják a közügyek intézőinek, a politikai...
Tovább
Fülszöveg
Van-e ma Magyarországnak olyan lakója, aki ne értene az oktatáshoz, a gyermekneveléshez? Bizony, alig akad ilyen ember, mivel az iskola nálunk közügy, a nemzet felemelkedésének eszköze, a tudás birodalma, második otthon... És még sorolhatnám, mi minden.
De értenek-e azok az oktatáshoz, akik fenntartják, működtetik az intézményeket? Kapnak-e segítséget ahhoz, hogy a napi nehézségek, az azonnal megoldandó feladatok és megválaszolandó kérdések közepette szélesebb összefüggésekre figyeljenek?
E könyv azoknak készült, akiket kiválasztottak és akik vállalkoztak arra, hogy átalakuló világunk e tradicionális műhelyének értékeit őrizzék, hagyományait éltessék, s az informatikai forradalom megkövetelte növekedési pályára állítsák, s akiket izgat, hogy mi történik az oktatás, nevelés terén, hogy merre tart a magyar társadalom.
A szerzők és a szerkesztők azt remélik, hogy a könyvben foglalt ismeretek, politikai tapasztalatok segíteni fogják a közügyek intézőinek, a politikai intézményrendszer egyes szereplőinek a tevékenységét, s hogy ennek révén a magyar iskolák gyermekeink életesélyeinek megalapozói, egy humánusabb, emberibb világ valódi műhelyei, munkahelyei, a tudás és az emberség "birodalmai" lesznek.
Vissza