1.055.907

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Egy kiscsoportos fejlesztő program kísérlete

Tanulási és magatartási gondokkal küzdő gyerekek számára

Szerző

Kiadó: ELTE
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 81 oldal
Sorozatcím: Iskolapszichológia
Kötetszám: 13
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Megjelent 700 példányban. Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Azt hiszem, minden iskolapszichológus azzal a vággyal, elképzeléssel kezdte meg tevékenységét, hogy valóban hatékony szakemberként tudjon dolgozni is állapítható meg - viszonylag rövid idő alatt -,... Tovább

Előszó

Azt hiszem, minden iskolapszichológus azzal a vággyal, elképzeléssel kezdte meg tevékenységét, hogy valóban hatékony szakemberként tudjon dolgozni is állapítható meg - viszonylag rövid idő alatt -, hogy a munkánk hatékony-e vagy sem.
Az iskola részéről mindenképpen az az - esetleg ki nem mondott - elvárás nehezedik az iskolapszichológusra, hogy a problémás gyerekeket, közösségeket legyen képes megváltoztatni, "megjavítani". Eközben az iskolát nem érdekli az, hogy a pszichológusnak nincsen varázspálcája, amivel - csiribi-csiribá! - el tudná tüntetni a rosszat, a nem-kívánatos jelenségeket. Ennek a helyzetnek a tudomásulvételéhez a pszichológus részéről nagy önuralomra és türelemre van szükség. Ahhoz azonban, hogy az említett erényekkel rendelkezhessen, jó, ha van önbizalma; ennek megőrzéséhez pedig lehetőleg objektíven győződjék meg munkája, tevékenysége hatékonyságáról - vagyis, ha van mód visszajelzésre. Ugyanakkor a nyers, objektív adatokkal igazolva, kifelé is jobban el tudja fogadtatni a munkáját. Hiszen tudjuk, hogy az iskolai oktatás törekszik a számszerűsítésre, a mérhetőségre. Gondoljunk csak akár a legalapvetőbb dologra: az osztályzásra, vagy az egyre inkább szaporodó, a tanári szubjektivitást kizáró, ezért objektívnek mondott írásbeli felmenőkre. Ez a tendencia már az általános iskola 1. osztályában is fellelhető. Vissza

Tartalom

Bevezető5
A csoportalakulás előzményei7
Elméleti alapok
A fejlesztés kognitív vonatkozásai11
A fejlesztés érzelmi-motivációs szempontjai13
A fejlesztés célja, menete17
A csoport szervezése, a tagok kiválasztása18
A csoport folyamata, a történések értelmezése27
A fejlesztő eljárás hatásvizsgálata45
Összegzés77
Irodalom79

Magyar Judit

Magyar Judit műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Magyar Judit könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem