1.062.058

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Egészségesebb nemzedéket 2000-re (aláírt példány)

6-10 évesek testneveléséről szülőknek, pedagógusoknak, edzőknek

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: OTSH Testnevelési, Diák- és Szabadidősport Főosztály
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 249 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-708-429-0
Megjegyzés: Barati Krisztina szerző által aláírt példány. Fekete-fehér illusztrációkat tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó helyett9
Elméleti alapok15
A korszerűsítés indítékai15
Szervrendszerek fejlődései17
A központi idegrendszer18
A belsőelválasztású mirigyek19
Hőszabályozás21
A harántcsíkolt izmok24
A szív-vérkeringési rendszer25
A légzőrendszer27
A tantárgy jelentősége29
A játékosság értelmezése36
Módszertani útmutatások40
Az iskolai testnevelés célja40
Az alapozó időszak fő feladatai41
A korszerűsítés főbb irányai41
A fejlesztés logikai rendszere49
Ismeretek51
Jártasság51
Készség51
Képesség52
Technika52
Taktika53
Kondíció53
Teljesítmény53
Szervezés54
Fejlődés54
Rekreációs edzés54
Az eredményesség ellenőrzése55
Intenzitás, terhelhetőség56
A mozgás minősége57
A mozgás sokrétűsége58
Az élmény kulcsszerepe59
A ritmusfejlesztés kulcsszerepe60
Variációk a gimnasztikai gyakorlatok tervezésében67
Az osztály irányítása70
A szocializációról néhány szóban71
Gondolatok a diáksportról72
A tanterv felépítése74
Az éves tanterv74
Az ATT tematikus blokkjai, moduljai75
Az anyag tárolása75
Balesetek megelőzése77
Az idegrendszer sérülései78
A bőr sérülései80
Az izomzat sérülései88
Az ízületek sérülései91
A csontok sérülései96
Rosszullétek98
A balesetek elhárításának főbb szempontjai101
Óratervezés, szervezés102
A testnevelés óra és a napi sporttevékenység102
Módszertani útmutató103
A magyarázat főbb ismérvei103
A bemutatás103
A javítás fő szempontjai104
Főbb foglalkoztatási formák104
Atletikus, komplex képességfejlesztés109
1. osztály110
Futások110
Ugrások111
Dobások112
2. osztály114
Futások114
Ugrások115
Dobások116
3. osztály118
Futások118
Ugrások119
Dobások120
Az értékelés szempontjai121
4. osztály122
Futások122
Ugrások122
Dobások123
Az értékelés szempontjai125
Játékos téli gyakorlatok127
A képességfejlesztés gimnasztikai alapjai129
1. osztály129
Tartásos- és dinamikus gyakorlatelemek129
Járásgyakorlatok131
Játékos lábtorna133
Légzőgyakorlatok133
Egyensúly- és koordinációs gyakorlatok134
Támaszgyakorlatok135
Függésgyakorlatok136
Táncos, mozgásos gyakorlatok énekre, zenére137
Az értékelés szempontjai138
2. osztály140
Tartásos- és dinamikus gyakorlatelemek140
Járásgyakorlatok141
Játékos lábtorna142
Légzőgyakorlatok143
Egyensúly- és koordinációs gyakorlatok143
Támaszgyakorlatok144
Függésgyakorlatok144
Táncos, mozgásos gyakorlatok énekre, zenére145
Az értékelés szempontjai146
3. osztály148
Tartásos- és dinamikus gyakorlatelemek148
Járásgyakorlatok148
Légzőgyakorlatok149
Egyensúly- és koordinációs gyakorlatok150
Támaszgyakorlatok151
Függésgyakorlatok152
Táncos, mozgásos gyakorlatok énekre, zenére153
Az értékelés szempontjai154
4. osztály156
Tartásos- és dinamikus gyakorlatelemek156
Járásgyakorlatok157
Légzőgyakorlatok158
Egyensúly- és koordinációs gyakorlatok158
Támaszgyakorlatok160
Függésgyakorlatok161
Táncos, mozgásos gyakorlatok énekre, zenére162
Szervezési alapismeretek165
Az értékelés szempontjai166
Labdás képességfejlesztés167
1. osztály169
Az értékelés szempontjai170
2. osztály171
Az értékelés szempontjai172
3. osztály173
Az értékelés szempontjai174
4. osztály175
Az értékelés szempontjai176
Az alapozó időszak zárókövetelményei179
Tantervi alapkövetelmények179
Ismeretek179
Szervezés180
Teljesítmény, fejlődés181
Javasolt motoros próbák és értékeik183
Leányok185
Az úszásoktatás iskolai modulja187
Bevezetés187
Az oktatási anyag szerkezete188
Az oktatási anyag188
Végrehajtás189
Tervezés189
Az úszásoktatás általunk javasolt módszertani lépései190
Az oktatás folyamatának főbb részei190
Az úszásoktatás menete191
Módszertani útmutatások192
A foglalkozás felépítése193
Foglalkozás tervezésének, levezetésének szempontjai193
Szervezés alapformák194
Az oktatáshoz használható eszközök195
Az oktatási anyag felépítése, elrendezése fokozatokban196
I. fokozat198
II. fokozat200
III. fokozat204
IV. fokozat210
Küzdősportági alapok213
Eséstan214
Az esések kialakításának egy lehetséges folyamata215
Emelések és hordások218
Küzdőjátékok220
Comeniustól napjainkig223
Felhasznált, javasolt irodalom229
Tárgymutató237
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Egészségesebb nemzedéket 2000-re (aláírt példány) Egészségesebb nemzedéket 2000-re (aláírt példány) Egészségesebb nemzedéket 2000-re (aláírt példány) Egészségesebb nemzedéket 2000-re (aláírt példány) Egészségesebb nemzedéket 2000-re (aláírt példány) Egészségesebb nemzedéket 2000-re (aláírt példány)

A címlapon az egyik szerző, Barati Krisztina aláírása látható.

Állapot:
3.400 ,-Ft
17 pont kapható
Kosárba