1.062.424

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Csak egy dolog zavar: az ügyfél

A clienting felváltja a marketinget és forradalmasítja az értékesítést

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: BOLE Kiadói, Kereskedelmi és Tanácsadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 237 oldal
Sorozatcím: Providencia Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 963-856-557-8
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. 1. kiadás.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A vállalatoknak radikálisan változtatniuk kell gondolkodásmódjukon, hogy a jövőben új sikereket érhessenek el. Ám az új utakra térés egyben azt is jelenti, hogy kockázatokba is bocsátkoznak, mert a szóba jöhető lehetőségek sokasága áttekinthetetlenné vált. Egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy észrevegyék az új esélyeket: az ügyfelet A vállalatokkal szemben támasztott követelmények teljes újrarendeződésének korában az ügyfél az egyetlen biztos mennyiség. Ügyfelek nélkül egyetlen cég sem ér semmit. Az ügyfél válik a mérleg legfontosabb aktívumává. Az eddigi modellek túlságosan bátortalanok. Önmagában zárt teljes koncepcióként a clientinget kell a vállalat stratégiájába beleilleszteni annak érdekében, hogy minden területen új megoldásokat lehessen találni. Az olvasó ebben a könyvben lépésről lépésre tudja meg, hogyan válthatja fel a clienting a marketinget és a jövőben miképpen biztosíthatók a vállalat sikerei. A könyv a gyakorlatban összegyűjtött és közvetlenül megvalósítható bőséges... Tovább

Fülszöveg

A vállalatoknak radikálisan változtatniuk kell gondolkodásmódjukon, hogy a jövőben új sikereket érhessenek el. Ám az új utakra térés egyben azt is jelenti, hogy kockázatokba is bocsátkoznak, mert a szóba jöhető lehetőségek sokasága áttekinthetetlenné vált. Egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy észrevegyék az új esélyeket: az ügyfelet A vállalatokkal szemben támasztott követelmények teljes újrarendeződésének korában az ügyfél az egyetlen biztos mennyiség. Ügyfelek nélkül egyetlen cég sem ér semmit. Az ügyfél válik a mérleg legfontosabb aktívumává. Az eddigi modellek túlságosan bátortalanok. Önmagában zárt teljes koncepcióként a clientinget kell a vállalat stratégiájába beleilleszteni annak érdekében, hogy minden területen új megoldásokat lehessen találni. Az olvasó ebben a könyvben lépésről lépésre tudja meg, hogyan válthatja fel a clienting a marketinget és a jövőben miképpen biztosíthatók a vállalat sikerei. A könyv a gyakorlatban összegyűjtött és közvetlenül megvalósítható bőséges tapasztalatokon alapul. Edgár K. Geffroy 1984 óta a düsseldorfi Geffroy&Partner T.A.S.C. Unternehmensberatung ügyvezető tulajdonostársa és a Geffroy InformationsAgentur tulajdonosa. Vállalatai a könyvben leírt clienting- és informingkoncepciókat ültetik át a gyakorlatba. Maga Geffroy az utóbbi években „határozott időre megbízott menedzserként" működött a legkülönbözőbb nagyságrendű vállalatoknál. Sikerei példamutatók: clientingkoncepciójával, amelyért díszdoktori címmel tüntették ki, több cégnél szenzációsan rövid idő alatt megduplázta a termékek értékesítését. A tanácsadói szakma trendúttörőjének nevezett Geffroy nem ismer elméletet. A könyvében bemutatott megoldások tisztán gyakorlati tapasztalatok. Geffroy sikeres értékesítési szakkönyvek szerzője, így például a verlag moderne industrie kiadó gondozásában megjelent „Lemásolható üzletkötői sikerek" és az „Időmenedzsment üzletkötőknek" címűeké. Nyolc nyelvre lefordított művei időközben szerte a világon százezresnél nagyobb példányszámban jelentek meg. A szerző műve először jelenik meg Magyarországon és reméljük, hogy a magyar szakemberek és vállalkozók körében is olyan elsöprő sikert fog aratni, mint Németországban. Vissza

Tartalom

Köszönetnyilvánítás9
Ajánlás11
Előszó13
Az "Ügyfél valóban király" kezdeményezés15
Tudnivalók a könyv használatáról17
Ügyfél
Csak egy dolog zavar: az ügyfél21
Az értékesítés helyett kapcsolatok22
A jövő
A jövő százszázalékos cége29
Jövő a jelen helyett52
Stratégia
Helyes stratégiafejlesztés59
Manipuláció helyet vízió71
Vezetés
A munkatársak motiválása a 90-es években79
Emberek a középpontban90
Marketing
Új gondolkodás a régi tudás helyett101
A csapongó ügyfél107
Értékesítés
Új terep az üzletkötők számára119
Több időt az ügyfél számára138
Úttörő tendenciák
Az információ hatalma legyőzi a pénz hatalmát151
A fejre álló piaci szabályok156
Versenyben az idővel
A változás tempója163
Az idő mint a versenyben szerzett előny169
Heterarchia
Projektek termékek helyett179
A jövő útja a franchise182
Információ
Adatok helyett emberek189
Törpe tudásúak és információs óriások191
MindWare
MindWare szoftver helyett199
A győztes multimédia202
Hálózatok
Ügyfelekkel rendelkező hálózatok209
Közvetlen digitális párbeszédek213
Clienting
Clienting a marketing helyett221
Szívóhatás a tukmálás helyett226
Ajánlott irodalom232
A szerzőről235

Edgar K. Geffroy

Edgar K. Geffroy műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Edgar K. Geffroy könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Csak egy dolog zavar: az ügyfél Csak egy dolog zavar: az ügyfél Csak egy dolog zavar: az ügyfél

A lapélek foltosak.

Állapot:
2.740 ,-Ft
22 pont kapható
Kosárba