A gépkocsi bemutatása | 11 |
Műszaki adatok, vizsgálati és beállítási értékek | 14 |
Üzemeltetési alapfogalmak | 22 |
Forgatónyomaték | 22 |
Teljesítmény | 23 |
A legkedvezőbb fordulatszám-tartomány | 24 |
Sebességmérés | 27 |
A fordulatszámnövelés hatása a tüzelőanyag-fogyasztásra | 28 |
Kevés gáz elegendő | 28 |
Közlekedés a gépkocsival | 30 |
A tengelykapcsoló használata | 30 |
A sebességváltómű használata | 30 |
Előzés | 32 |
Fékezés | 33 |
Motor- és kézifék | 34 |
Féklassulás | 35 |
Csúszás és farolás | 36 |
Kanyarban | 36 |
Egyenes haladáskor | 37 |
Tükörjégen | 37 |
Oldalszélben | 37 |
Éjjel és ködben | 37 |
Látni és látszani | 38 |
Közlekedés utánfutóval | 38 |
Vontatás | 39 |
Karbantartás, ellenőrzés és javítás | 40 |
Szerszámok és pótalkatrészek | 41 |
A motor | 42 |
A hengerfejcsavarok utánhúzása | 42 |
A szelepek beállítása | 43 |
Szelephézag | 43 |
A hibák helyzete | 44 |
Az elosztó helyzete | 45 |
Az ékszíjtárcsa helyzete | |
Kenési kérdések | 46 |
Olajcsere | 47 |
Olajszűrőcsere | 48 |
Milyen olajat használjunk? | 48 |
Olajszint | 49 |
Olajfogyasztás | 49 |
Olajveszteség | 49 |
Tömítési helyek | 50 |
Tüzelőanyag-berendezés | 51 |
Tüzelőanyag-tartály | 51 |
Tisztítása | 52 |
Tüzelőanyag-szivattyú | 53 |
Tisztítása | 53 |
Szerelése | 54 |
Porlasztó | 55 |
Üresjáratrendszer | 55 |
Főfúvókarendszer | 55 |
Gyorsítószivattyú | 55 |
Indítórendszer | 57 |
Automatikus indítórendszer | 58 |
Indító forgótolattyú | 59 |
Kézi működtetésű szívató | 60 |
Indító bowdenhuzal | 61 |
A porlasztó tisztítása | 61 |
A porlasztó beállítása | 61 |
A tüzelőanyagszint | 61 |
Levegőszűrő | 63 |
Gázbowden | 64 |
Kisegítőtartály | 65 |
Gyújtóberendezés | 66 |
Elosztó | 67 |
Röpsúlyos előgyújtás-szabályozó | 68 |
Vákuumos előgyújtás-szabályozó | 68 |
Megszakítóértinkezők | 68 |
Zavarszűrőértinkezők | 68 |
Gyújtógyertyák | 70 |
Hőérték | 70 |
Alapelőgyújtás | 70 |
A megszakítóérintkezők beállítása | 71 |
A megszakítóérintkezők beállítása zárásszögmérővel | 71 |
Az alapelőgyújtás beállítása | 73 |
Öngyulladás | 75 |
Gyújtási hibák | 75 |
Kipufogóberendezés | 76 |
Hűtés és fűtés | 76 |
Üzemi hőmérséklet | 77 |
Hőmérő | 78 |
Hűtőzsalu | 78 |
Hűtővíz | 78 |
Fagyálló hűtőfolyadék | 79 |
Vízszivattyú | 80 |
Ventillátor | 81 |
Túlmelegedés, a hűtőrendszer hibái | 82 |
A termosztát kiszerelése | 83 |
Az ékszíjak feszítése | 83 |
Erőátvitel | 85 |
Tengelykapcsoló | 85 |
A tengelykapcsoló holtjátékának beállítása | 85 |
A tengelykapcsoló-rendszer légtelenítése | 86 |
A kinyomócsapágy kenése | 87 |
Sebességváltómű | 87 |
A sebességváltómű olajcseréje | 87 |
Milyen olajat használjunk? | 88 |
A kapcsolómű | 89 |
A kapcsolómű kenése | 89 |
A kapcsolómű beállítása | 90 |
Futómű | 90 |
A mellső tengely és a kormány | 91 |
Kenés | 91 |
Védőkupakok | 92 |
A kormánymű, a mellső kerékagy | 93 |
Csapágyholtjáték | 93 |
Mellső kerékcsapágy | 94 |
Függőcsapszeg | 95 |
Kerékdőlés | 95 |
Kerékösszetartás | 96 |
A kerekek szitálása | 98 |
Fékberendezés | 98 |
A fékpedál holtjátéka | 98 |
A fékpofák utánállítása | 99 |
A kézifék beállítása | 100 |
A fékpofák ellenőrzése | 101 |
A fékpofák kicserélése | 102 |
A fékdugattyú biztosítása | 104 |
A fékfelületek ellenőrzése | 104 |
A hidraulikus rendszer | 104 |
Fékfolyadék | 105 |
Rugók és lengéscsillapítók | 107 |
A csillapítóerő ellenőrzése | 108 |
A lengéscsillapító javítása | 108 |
Hátsó tengely | 109 |
Kerékcsapágyak | 109 |
Gumiharangok | 109 |
A kerekek és a gumiabroncsok | 11 |
Levegőnyomások | 112 |
Kerékcsere | 113 |
M+S vagy radiálabroncs? | 114 |
A kocsiszekrény | 115 |
A gépkocsi felső részének ápolása | 115 |
A gépkocsi alsó részének ápolása | 116 |
Üreges részek védelme | 116 |
Veszélyteztett üreges részek | 116 |
Ajtók | 121 |
Új ajtózárak | 123 |
Garázsproblémák | 125 |
Villamos berendezések | 125 |
Akkumulátor | 126 |
Elektrolitszint | 126 |
Pólusok | 127 |
Utántöltés | 127 |
Kapcsolások és kapcsolási jelek | 127 |
Kábelcsatlakozók | 128 |
Áramkör | 129 |
Hibakeresés vizsgálólámpával | 130 |
Önindítómotor | 130 |
Az önindítómotor nem működik | 130 |
Átmeneti ellenállások | 132 |
Dinamó és feszültségszabályozó | 133 |
Szabályozási elv | 133 |
Visszáramkapcsoló | 133 |
Szoruló szénkefék | 134 |
Feszültségellenőrzés | 135 |
Fogyasztók | 136 |
Az S 100 1 biztosítója | 136 |
Fékellenőrzés | 137 |
A féklámpák ellenőrzése | 137 |
Fékellenőrzés jelfogó nélkül | 137 |
A kürt | 1038 |
Az 1000 MB 1 biztosítója | 139 |
Az S 100 2 biztosítója | 139 |
Műszerek | 140 |
Az S 100 ablaktörlőmotorja | 140 |
Az 1000 MB ablaktörlőmotorja | 142 |
Az ablaktörlők mozgatása | 143 |
Az irányjelző-készülék | 144 |
Az elakadásjelző kapcsolása | 144 |
Az S 100 úttestvilágítása | 146 |
Az 1000 M úttestvilágítása | 146 |
Az egységek hozzáférhetősége | 147 |
Váltakozóáramú kivitel | 148 |
Kapcsolási mód | 148 |
Töltőfeszültség | 149 |
Vizsgálási lehetőség | 150 |
Töltésellenőrző-lámpa | 150 |
Az alkalmazott izzók | 151 |
Hasznos felszerelések és kiegészítések | 152 |
Ködfényszóró | 152 |
Hátsó helyzetjelző ködlámpa | 153 |
Csatlakozási lehetőségek | 153 |
Az 1000 MB elakadásjelzője | 155 |
Kürt jelfogón keresztül | 155 |
Lopás elleni védelem | 157 |
Akkumulátor-főkapcsoló | 158 |
Gyújtásellenőrzés menet közben | 159 |