1.067.168

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Dzsungel vagy esőerdő?

Az üzleti kapcsolatok hálózata

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 398 oldal
Sorozatcím: Marketing szakkönyvtár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-05-8983-3
Megjegyzés: Első magyar nyelvű kiadás.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Minden gyakorló menedzser, minden az üzleti tudományokat különböző szinten tanuló hallgató részére életbevágóan fontos azoknak a komplex üzleti hálózatoknak a megértése, amelyekben a vállalatoknak tevékenykednie kell. Ez a könyv az üzleti hálózatokra vonatkozó legfontosabb cikkek gyűjteménye, egyben avatott vezetőként segíti az olvasót az üzleti hálózatok megértésében és az azokban való eredményes cselekvésben. Meggyőződésem, hogy értékes olvasmány mindazok számára, akik érdeklődnek a modern üzleti élet valósága iránt. /David Ford/

Az IMP kutatócsoport képviselői nem a vállalatot, hanem az üzleti kapcsolatot tekintik a gazdaság alapegységének. Vallják, hogy egy vállalat egyedül üzleti kapcsolatai révén nyerheti el értelmét. E kapcsolatok szövete maga az üzleti hálózat, mely globalizálódó világunkban mindinkább a versenyképesség, az innováció forrásává válik. Ajánlom e könyvet mindazoknak, akik szívesen bővítik ismereteiket e megközelítéssel, illetve azon fogalmakkal, melyek révén... Tovább

Fülszöveg

Minden gyakorló menedzser, minden az üzleti tudományokat különböző szinten tanuló hallgató részére életbevágóan fontos azoknak a komplex üzleti hálózatoknak a megértése, amelyekben a vállalatoknak tevékenykednie kell. Ez a könyv az üzleti hálózatokra vonatkozó legfontosabb cikkek gyűjteménye, egyben avatott vezetőként segíti az olvasót az üzleti hálózatok megértésében és az azokban való eredményes cselekvésben. Meggyőződésem, hogy értékes olvasmány mindazok számára, akik érdeklődnek a modern üzleti élet valósága iránt. /David Ford/

Az IMP kutatócsoport képviselői nem a vállalatot, hanem az üzleti kapcsolatot tekintik a gazdaság alapegységének. Vallják, hogy egy vállalat egyedül üzleti kapcsolatai révén nyerheti el értelmét. E kapcsolatok szövete maga az üzleti hálózat, mely globalizálódó világunkban mindinkább a versenyképesség, az innováció forrásává válik. Ajánlom e könyvet mindazoknak, akik szívesen bővítik ismereteiket e megközelítéssel, illetve azon fogalmakkal, melyek révén a hálózati gazdaság belső törvényszerűségei még inkább megragadhatóvá, elemezhetővé válnak. /Hernádi Zsolt/ Vissza

Tartalom

I. ELŐSZÓ
Hakan Hakansson: Az Industrial Marketing and Purchasing Group: Egy tudományos megközelítés története 11
Chikán Attila: Előszó 15
Gelei Andrea - Mandják Tibor: Szerkesztői előszó 16
II. BEVEZETÉS
Mandják Tibor - Gelei Andrea: Kapcsolatok, hálózatok: Az üzleti világ valósága 21
III. EGY MÁS MEGKÖZELÍTÉS. ELMÉLETI ÉS SZEMLÉLETI ALAPOK
Peter Turnbull - David Ford - Malcolm Cunningham: Interakció, kapcsolatok és hálózatok az üzleti piacokon: Egy új, dinamikus megközelítés 45
Thomas Ritter - Hans Georg Gemünden: Szervezetközi kapcsolatok és hálózatok - Áttekintés 66
David Ford -Lars-Erik Gadde - Hakan Hakansson - Ivan Snehota - Alexandra Waluszewski: Az üzleti interakció elemzése 82
Hakan Hakansson - Alexandra Waluszewski: Útfüggőség: A technológiai fejlődés korlátozója vagy előmozdítója? 111
IV. ÜZLETI KAPCSOLATOK
Veres Zoltán: Gondolatok a szervezeti képességek Ford-modellje kapcsán 133
David Ford: A vevő-beszállító kapcsolatok fejlődése a szervezetközi piacon 146
David Ford - Hakan Hakansson - Jan Johanson: Miként megy végbe a vállalatok közötti interakció? 165
James C. Anderson - Hakan Hakansson - Jan Johanson: Diadikus üzleti kapcsolatok az üzleti hálózat kontextusában 182
V. ÜZLETI HÁLÓZATOK
Hakan Hakansson - Ivan Snehota: A vállalatok nem magányos szigetek: Az üzleti stratégia hálózati fogalma 217
Hakan Hakansson - David Ford: Hogyan kellene együttműködniük az üzleti hálózatok szereplőinek? 234
VI. A BESZÁLLÍTÓI KAPCSOLATOK MENEDZSMENTJE
Luis Araujo - Anna Dubois - Lars-Erik Gadde: A beszállítókkal létesített kapcsolatok menedzsmentje: A szervezetek közötti érintkezési felületek kezelése 251
Lars-Erik Gadde - Ivan Snehota: A beszállítói kapcsolatok kiaknázása 270
Achim Walter - Thilo A. Müller - Gabriele Helfert - Thomas Ritter: A beszállítói kapcsolatok funkciói és ezek hatása a kapcsolat minőségére 287
VII. MENEDZSMENT AZ ÜZLETI HÁLÓZATBAN
Judy Zolkiewski - Peter Turttbull: Mi a sikeres kapcsolatmenedzsment kulcsa: A kapcsolati portfoliók és a hálózatok? 313
Bernard Cova - Robert Salle: A projektmarketing és a megoldásmarketing tágabb megközelítése 339
Thomas Ritter - Ian Wilkinson - Wesley J. Johnston: Menedzsment a komplex üzleti hálózatokban 355
VIII. GLOSSZÁRIUM
Glosszárium 375
A glosszáriumban szereplő fogalmak magyar-angol szószedete 393
A glosszáriumban szereplő fogalmak angol-magyar szószedete 396
A SZERKESZTŐKRŐL 399
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem