1.068.962

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Módszertani Lapok - Speciális pedagógia 1995. május

Az Országos Közoktatási Szolgáltató Iroda módszertani folyóirata - 1. évfolyam 4. szám

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Országos Közoktatási Szolgáltató Iroda
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 39 oldal
Sorozatcím: Módszertani Lapok
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
A békéscsabai Jókai utcai Általános Iskola kerettanterve főmoduljának leírása
1. AZ ISKOLA CÉLJA
A fejlesztés központi célja: a tanulók társadalmi gyakorlatra történő felkészítése,... Tovább

Előszó

Részlet:
A békéscsabai Jókai utcai Általános Iskola kerettanterve főmoduljának leírása
1. AZ ISKOLA CÉLJA
A fejlesztés központi célja: a tanulók társadalmi gyakorlatra történő felkészítése, feladata: a társadalmi cselekvőképesség kialakítása. Azaz olyan személyiségjegyek kialakítása, amelyeknek birtokában képesek lesznek - az egészséges elégedetlenség mellett - érdekeik felismerésére és adekvát módon történő érvényesítésére.
A fejlesztő folyamatban különös hangsúlyt helyezünk
- a munkavégzésre,
- a kapcsolatteremtés, kapcsolattartás képességének fejlesztésére,
- a szocializáltság fokának, mértékének növelésére,
- a segítség igénylése, elfogadása képességének fejlesztésére.
A tanulók fejlesztését egységes folyamatként értelmezzük és kezeljük. Ám a fejlesztési stratégia kijelölése, a sajátos személyiségstruktúra fejlesztéséhez igazodó, a gyermekek egyedi nevelhetőségét elősegítő feladatmeghatározás a fejlesztési folyamat bizonyos szakaszolását igényli.
Vissza

Tartalom

MŰHELY
Duray Miklósné - Nagy Gyula:
A békéscsabai Jókai utcai Általános Iskola kerettanterve főmoduljának leírása 1
A tantárgyi kerettanterv "Tanterv" egysége 9
Uhrin Ferenc:
Számítógéppel segített tanítás-tanulás 21
GYAKORLAT
Bogdán Marianna - Stummer Mara:
Az integrált fejlesztés lehetőségei Zala megyében 30
LÁTOGATÓBAN
Szabóné Koczur Erzsébet:
A zalaegerszegi Gyógypedagógiai Fejlesztő, Tanácsadó és Továbbképzési Központ logopédiai óvodája 34-39
HÍREK
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Módszertani Lapok - Speciális pedagógia 1995. május
Állapot:
980 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba