1.062.411

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A vízilabda sportág képzésének oktatási-nevelési terve

Alapfokú sportoktatási intézmény sportiskola rendszerű képzés, sportág szakirány/3-12. osztály, 8-18 éves sportoló tanulók

Szerző
Lektor
,
Kiadó:
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 184 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:
"A célfilozófia, értelmezésünkben azt az elemző módon kezelt érték-értékrendszer tartalmi kört foglalja magába, ami - egy adott társadalmi-, kulturális fejlettségi szinten -... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:
"A célfilozófia, értelmezésünkben azt az elemző módon kezelt érték-értékrendszer tartalmi kört foglalja magába, ami - egy adott társadalmi-, kulturális fejlettségi szinten - egy meghatározott műveltségi területen, társadalmilag is hasznos, átszármaztatásra érdemes képzési irányultságot jelent.
Jellemzője a több színterű és többszintű minőség meghatározás. Tartalmazza és megfogalmazza a képzési célt, az oktatási tartalmak körét - amelyeknek eszközfunkciója van a meghatározott célok elérése érdekében - és a követelmények körét, ami a tudásfejlődés társadalmilag meghatározott célelvárásait a tanulás folyamatában, szintekre lebontva ellenőrzi." Vissza

Tartalom

A vízilabdázók sportági képzését, oktatási-nevelési tervét meghatározó célfilozófiai alapok
A sportági pedagógiai terv (tanterv) stratégiai alapjait képező alapelvek rendszere 11
A tantervi művelődési tartalom tananyagválasztása és elrendezése 15
A vízilabda sportág korcsoportokra lebontott képzési célrendszerei és tartalmai
(8-10 éves vízilabdázó tanulók) 39
(11-12 éves vízilabdázó tanulók) 49
(13-14 éves vízilabdázó tanulók) 65
(15-16 éves vízilabdázó tanulók) 83
(17-18 éves vízilabdázó tanulók) 101
Módszertani ajánlások
A „tanterv" értelmezésének elvi alapjai 125
Életkori sajátosságok figyelembe vétele az oktatási-képzési folyamatban 131
A tanítási-képzési anyaghoz kapcsolódó, életkori sajátosságokon alapuló ajánlások 137
Csapatkialakítás, csapatépítés 159
Taneszközök (szükséges és javasolt) 163
Jegyzetek 167-184
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem