1.062.356

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Drama Techniques in Language Learning

A resource book of communication activities for language teachers

Szerző
Szerkesztő
Cambridge
Kiadó: Cambridge University Press
Kiadás helye: Cambridge
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 234 oldal
Sorozatcím: Cambridge Handbooks for Language Teachers
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 23 cm x 15 cm
ISBN: 0-521-28868-1
Megjegyzés: Új kiadás. Fekete-fehér fotókkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Drama Techniques in Largu ge Learning
A resource book of communication activities for language teachers
This book offers a large selection of techniques for use at all levels w^hich focus learners' attention on communicative tasks or activities. These involve : the whole personality of the learner and provide real reasons for expressing feelings and opinions. ; The techniques require no special training and can easily be introduced into normal course-work. This new, greatly expanded edition of a highly successful book provides:
* more advice on using the new techniques in the classroom
* 150 new ideas for interesting and productive fluency practice
* clear instructions for the teacher
* detailed cross-referencing between exercises Language requirements for all exercises are now
This is a book which I would like every foreign language ,teacher to read. Earl Stevick
. . . enjoyable and rewarding material for teacher and student alike. Highly recommended: ARELS Journal
It is... Tovább

Fülszöveg


Drama Techniques in Largu ge Learning
A resource book of communication activities for language teachers
This book offers a large selection of techniques for use at all levels w^hich focus learners' attention on communicative tasks or activities. These involve : the whole personality of the learner and provide real reasons for expressing feelings and opinions. ; The techniques require no special training and can easily be introduced into normal course-work. This new, greatly expanded edition of a highly successful book provides:
* more advice on using the new techniques in the classroom
* 150 new ideas for interesting and productive fluency practice
* clear instructions for the teacher
* detailed cross-referencing between exercises Language requirements for all exercises are now
This is a book which I would like every foreign language ,teacher to read. Earl Stevick
. . . enjoyable and rewarding material for teacher and student alike. Highly recommended: ARELS Journal
It is a book crammed full of useful activities . . . that will help enliven language classrooms around the world.
Richard Via in Svstem Vissza

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem