1.059.328

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A hírnév ereje

Image és Arculat

Szerző
Lektor

Kiadó: Star PR Ügynökség
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 467 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 963-04-8560-5
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az Image és Arculat kategóriákhoz kapcsolódó tudományos ismeretek tulajdonképpen mind a marketingkommunikáció, mind a public relations tudományos alapjaiként értelmezhetők, vagy másként fogalmazva... Tovább

Előszó

Az Image és Arculat kategóriákhoz kapcsolódó tudományos ismeretek tulajdonképpen mind a marketingkommunikáció, mind a public relations tudományos alapjaiként értelmezhetők, vagy másként fogalmazva a marketingkommunikáció és a public relations mai elméletének alapelgondolásai elsősorban a társadalom-, a személyiség- és a kognitív pszichológia területeiről származnak.
Az Image és az Arculat meglévő fogalmi tisztázatlanságai igazolják, hogy egyrészt összetett és bonyolult dolgokról van szó, másrészt túlzottan misztifikált területe ez hazánkban a (marketing- és public relations) kommunikációnak.
Sok kérdésre egyszerűen nincs válasz, mert elméletileg csupán - többé-kevésbé - körvonalazott, de nem kidolgozott fogalom az Arculat. Például: stratégiai vagy taktikai szintként kell-e értelmeznünk? Pusztán művészi-grafikusi feladatkört jelent-e, vagy annál többet és esetleg mást is? Mit kell tennie a vállalatnak/szervezetnek, az igazgatónak és a reklámfőnöknek (vagy netán a public relations szakembernek) az Arculat kialakítása érdekében? Vissza

Tartalom

Előszó9
Bevezetés13
Közgazdasági megközelítés19
Informatikai megközelítés29
Pszichológiai megközelítés61
Az image61
Image-ek és attitűdök82
Image-ek és a magatartás86
Az image fajtái93
Reálfolyamatok szerinti csoportosítás94
Az image kialakulás módja szerinti csoportosítás102
Az image történetiségén alapuló csoportosítás107
Az image irányultsága szerinti csoportosítás114
Az image-átvitel és stratégiái118
Ország Image124
Az arculat (Corporate Identity)139
A CI meghatározása139
A CI értelmezése157
A CI fejlődése174
A CI két oldala184
A tartalom185
A forma, a design281
A CI tervezése292
A CI tervezés munkafolyamata292
A CI építése: a kommunikáció297
Esettanulmányok311
Béres Rt.313
Dunaferr Rt.342
MTV Rt.366
SYNERGON Informatika Rt.390
Szerencsejáték Rt.399
Mérés és kiértékelés421
Jegyzetek434
Felhasznált irodalom463

Dr. Szeles Péter

Dr. Szeles Péter műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Szeles Péter könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem